ورزشگاه امام رضا؛ آکادمی ویژه دو و میدانی

[ad_1]

روزنامه خراسان: در پی تفاهم نامه ای بین موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی و فدراسیون دوومیدانی، ورزشگاه امام رضا (ع) به عنوان مرکز و آکادمی تخصصی آموزش دو و میدانی آغاز به کار می کند. در پی انعقاد تفاهم نامه بین فدراسیون دوومیدانی و آستان قدس رضوی، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس که پیش از این به عنوان مرکز دوومیدانی کشورهای اسلامی شناخته می شد، بازیکنی مستعد را تولید کرد. مرکز معرفی و آموزش به نام آکادمی دو و میدانی پیشرفته. شناسایی و آموزش ورزشهای پایه و پیش مدال کشور به ویژه در مناطق محروم.

این تفاهم نامه با هدف استفاده بهینه از توانایی ها و امکانات متقابل، نهادینه کردن روحیه قهرمانی و اخلاق مداری و توسعه و پرورش فرهنگ رضوی است. آذرماه سال جاری پس از حضور دهلانا الحمدا رئیس فدراسیون دو و میدانی آسیا در ایران و دیدار با هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران، الحمادا قرار بود از ورزشگاه مجهز و ویژه بازدید کند. ورزشگاه امام رضا (عج) در اسرع وقت. در این مجموعه لازم است استعدادهای بازیکنان رده سنی پایه شناسایی و آموزش داده شود و در عین حال با برگزاری اردوها و مسابقات از پتانسیل مجموعه ورزشی امام رضا (ع) در بهترین ورزش ها استفاده شود. مسیر ممکن

از دیگر دستاوردهای تفاهم نامه بین فدراسیون دوومیدانی و آستان قدس رضوی می توان به پیشنهاد برگزاری مسابقات بین المللی دوومیدانی تحت عنوان «جام امام رضا» در مجموعه ورزشی و ثبت این مسابقات در تقویم کنفدراسیون دو و میدانی آسیا اشاره کرد. . همچنین ورزشگاه امام رضا (ع) سال آینده میزبان مسابقات کشوری و مسابقات قهرمانی دو و میدانی باشگاه های کشور خواهد بود. هدف از این کار، تبلیغ فرهنگ رضوی در جامعه ورزش کشور به ویژه در رشته دو و میدانی است تا با ارتقای معنویت ورزشکاران، شخصیت قهرمانی در قهرمانان ایجاد شود.

توانایی فوق العاده

آستان قدس رضوی، مدیرعامل موسسه تربیت بدنی در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور رئیس فدراسیون دوومیدانی برگزار شد، گفت: ما از کشور استفاده می کنیم. به ویژه پیست تارتان استادیوم دارای استانداردهای روز دنیاست و تنها پیست با درجه A است که می تواند از این قابلیت فوق العاده برای حمایت بهتر از ورزشکاران دوومیدانی بهره ببرد.

موسسه ورزشي آستانه قدس رضوي با امكانات موجود مي تواند در زمينه مسائل فرهنگي نيز موثر باشد، عليرضا تاجفيروز افزود: ما به هدف خود آگاهيم. وی خاطرنشان کرد: موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با 25 بازی آقایان و 17 بازی بانوان و امکانات و تجهیزات مدرن توانسته است نقش اساسی در توسعه ورزشی زائران و مجاوران شهر مقدس داشته باشد. مشهد.

در برخی از نقاط کشور مجموعه ای با چنین امکانات گسترده ای را می یابید که در حال حاضر در شهر مشهد به بهترین شکل ممکن زیر نظر حضرت رضا (ع) و با حمایت مراجعین محترم و مدیران ارشد ارائه شده است. آستان قدس».

نظم پایین در استان

رئیس فدراسیون دوومیدانی در این نشست با بیان اینکه ورزشگاه امام رضا(ع) مایه مباهات مشهدی ها و برندی در عرصه ورزش محسوب می شود، بر برگزاری مسابقات معتبر دوومیدانی با حضور ورزشکاران در اینجا تاکید کرد. . کشورهای اسلامی هاشم صیامی افزود: خراسان رضوی در رشته دو و میدانی ظرفیت های زیادی دارد و از ورزشکاران صاحب نامی چون حسن تفتیان بهره می برد و با یادآوری اینکه دو و میدانی یک موهبت و مدال است، گفت: چشم انداز ما داشتن یک سکوی درخشان در عرصه جهانی و در این راستا از مسئولان موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی می خواهیم از فدراسیون دوومیدانی در سطح کشور حمایت کنند. به این بازی نگاه کن.”

با وجود کیفیت پیست تارتان استادیوم امام رضا(ع) و رعایت تمامی استانداردهای جهانی، امکان میزبانی مسابقات بزرگ و مسابقات ویژه برای این شهر وجود دارد. سیامی با بیان پیشنهاد خود برای برگزاری مسابقات دو و میدانی کشورهای اسلامی که در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می شود، این را گامی بلند و گامی بلند در جهت توسعه این رشته دانست و افزود: دو و میدانی در مشهد و کشور کمک شایانی خواهد کرد. .

وی قول داد از قهرمانان مطرح جهان دعوت کند و با مجوز فدراسیون دو و میدانی آسیا، مسابقات دو و میدانی در سطح کشورهای اسلامی را دروازه ورود به المپیک 2021 بداند. رئیس فدراسیون دوومیدانی از مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی دعوت کرد تا برای گسترش ابعاد فرهنگی منطقه به این فدراسیون بپیوندد. زیرا توجه به فرهنگ نیاز بازی امروز است و می توان از آسیب های اخلاقی و اجتماعی جلوگیری کرد.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما