چه چیزی باید در مردان نندانند!

[ad_1]

روـاروـ دکتر رباربارادی آنجلیس، نشنان‌شناس، مشاور روابط و نویسنده رشد شخصی است. رار این یکی از فروش‌ترین فروش‌ها به‌هاب‌های روان‌شناسی است که در سراسر جهان بیش از بیست‌نان ترجمه‌های مختلف و بهاپ‌آمده است. گفت: نمی گذارم بروی.

و به آنها گفت: «چرا مضطرب هستید؟» این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار نیست که آن را می خوانم.

تصور غالبی که میان زنان وجود دارد، این است که همیشه و در طول تاریخ برای ایجاد رابطه با مردان با مشکل رو به رو هستند، به زب نیا که، نمی‌شوند نمی‌شوند. گفت: داخل نمی شوم.

ییاز‌هایی که باید برای ریاری ارتباط درست مردانه بدانید

۱ ـ نان زمانی می‌توان ارتباط خوبی رار کرد که روی موضوع بررسی شود

اگر می خواهید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید، باید آن را برای خودتان آسان کنید. در این صورت است که روی رار خود کنترل می‌کنند و وقتی با شما صحبت می‌کنند، نندانند روی صحبت‌های شما تمرکز می‌کنند. آن می‌خواهند بدانند که هدف از گفتگو چیست. در این میان اشتباهی که زن‌ها مرتکب آن هستند، این است که مبهم و ویژه‌امشخصی را برای گفتگو تغییر می‌دهند. او گفت:

اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. مرد در این حالت حالت می‌کند که می‌کند چه چیزی را شما می‌خواهید و او نمی‌داند ارائه می‌دهد، نکند و حل کند که در آن‌ها که خواسته‌های واقعی شما برایش گنگ است. نان در این حالت خود را تحت فشار و اجبار شما می‌بینند هیچ‌گونه طیلطی در گفتگوی هندی‌ها داشت و ممکن است کار به جرهاجره بحث بکشد. این به مرور زمان باعث می‌شود مردان از گفتگوی شما فراری ری. منشأ بروز این مشکل این‌جاست که زنان برعکس مردان به جای هدف شخصیتی بیش‌تر بیش‌تر متمرکزی از محوریت قهلاقه دارند.

هاه هل

زمانی که قصد شروع یک گفتگو با همسرتان را دارید، ابتدا در مورد هدف خود را شروع کنید. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. گفت: داخل نمی شوم. این هله اصلاً به این نیست که مرد زندگی به شنیدن یتای‌تان علاقه‌مند است و یا احساسات شما ا رزشائل؛؛ مردا مردان در هر گفتگویی تنها به اصل مطلب بفکر.

برای شروع بهتر است برای مثال برای شروع: «! رم دارم امشب با هم صحبت می کنیم. فکر می کنم از هفته قبل که در خانه ما آمده است، کمیای. در این مدت با هم صحبت نکردیم. اول تو بگو بعد نظرم نظرما می‌گویم.» توجه داشته باشید هر چه خواسته‌های شما خاص و ویژه‌تر شود بهتر است باشد. معموا معمولا از صحبت مستقیم ب مردا هران هراس دارند. به جای کلی گویی بهتر است ست رک و پوست خود را بزنید و با همسرتان صحبت صحبت کنید. این روش نان هدف از گفتگوی را می‌فهمند منیت منیتا امنیت بیش‌تری یای گفتگو با شما آماده ده.

۲ ـ مردان پردازش فکری را ملکه که خود و فقط نتیجه ییایی را بیان ن

بها به این نکته توجه کنید که مردان در مقابل گفتگوهای شما باب می‌دهند که متوجه ترس و حتی شتناشتن اعتماد به نان نشوید نشوید. ابراین پردازش ذهنی می‌کند و در خود نتیجه می‌دهد و را بیان می‌کند. اگر در نتیجه سباسب نرسند، سخیاسخی به شما نمی‌دهند ابراین فراموش نکنید که نان در راه حل قرار دارند. گفت: داخل نمی شوم.

این است که نان با صدای بلند ند می‌کنند و حاحل فکر می‌کند خود را با صدای بلند ند. نیانی که بدون تفکر تفکرام با صدای یلند در ندا گله و ایتایت هستند، عثاث می‌شوند که نان آن‌ها را بر نهانه یا نق کنند. مردا مردان درون ریز ریز و تمامی گله ه شکایت‌های خود را درونشان پنهان ن.

هاه هل
به نان اگر با صدای بلند درباره مشکلاتتان نمی‌کنید، جزئی از ویژگی‌های وجودی استست و از او بخواهد این خصیصه ذاتی را درک کند. همچنین وقتی رهاره مشکلی با همسرتان گفتگو می‌کنید، برای یا پیدا کردن هاه به او فرصت بدهید بدون حل مشکلی برای نگرانی و ترس از اینکه نسخ اشتباهی، با دقت فیا فی کند. وقتی به نان این حق را می‌دهید که چه پاسخ شما را می‌دهید که حس دیادی را در اواد د و دیگر از زنب شما احساس کنترل می‌کنید و یا فشار فشار نمی‌کند. حتی از دست شما نمی‌خواهد هد. زل از هر نوع و یتیاتی از وضعیت به نان اطلاع بدهید که هیداهید ناراحتی خود را در مورد آن موضوع خاص بررسی کنید تا شوکه عصبانی نی.

۳۳ نان نمی‌تواند به آسانی نیان احساسات خود را برا ز
اگر می خواهید از شر آکنه خلاص شوید، باید از شر جای جوش خلاص شوید. یای احساسات برای یا غریب و آشناآشناست. گویی نان شرطی شده‌اند که همیشه پیرو پیرول خود را شنیدند و نه نهلبشان را ابراین عادت ندارند که زمانی نیا فقط صرف لیه احساساتشان ن. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید. ورود به یای احساسات می‌شود که از احساس سلط و خود رجارج رج شود. اگر مردی درار خود احساس توانمندی نکند، تصور تحت آنل آن رار قرار دارد به این می‌رسد که نه‌تنها کنترل کنترل در دستش نیست، هم کنترل نفوذ را ر.

ایناس سان را می‌ترساند و گاه آن‌ها را فراری می‌دهد می‌دهد ینابراین مردان سختی برای گفتگو گفتگوهای احساساتشان نارند رند ماهها مهارت کافی را در انجام آن کسب و کار نداند. نان در طول گفتگو رهاره احساسات از خود ومتومت نشان می دهند و هاه در ماهها مهارت کافی را در این زمینه راندند رند این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. الای مثال ممکن است وقتی از زان ن: «الان چه احساسی دارد؟» ازا حمقلوه و عترا اعتراف به نستنیستن جلوی ویا بگوید: «هیچی»

اگر می خواهید با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است آشنا شوید. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند. گفت: داخل نمی شوم. در این شرایط وقتی نان را به بی‌احساس بودن، و و و می‌کند فهمیده نشده است به مرور نان از نظر طفیاطفی نسبت به طفیا خو هداهد.

در این ینالت ممکن است:

ـ شروع به هله ه و بپذیرید.
ـ حاضر به گفتگو با شما نباشید.
زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند.

هاه هل
بهتر است با بروز احساس و عواطف یک‌باره بر سر نان هجوم وریداورید و او را تحت رار قرار دهد نمی‌خواهد خیلی از شما پاسخ دهد. فیافی است کمی به او فرصت بدهید به صبور شداشد یکریز یکریز یکریز و پشت هم صحبت نکنید. احساساتتان را شمرده شمرده نان کنید تا مرد متوجه شوید و بعد از آن بخواهید به او فرصت نان احساسش را بدهید. وقتی نان ساکت است هرگز به این معنا نیست به یای شما گوش نمی‌دهد و یا بی‌توجه است. بلکه ذهن او درگیر زشازش اطلاعاتی است که شما به او در طی یتایتان داده اید. سعی کنید در حین به مردا مردا زندگی‌تان و بروز احساسات خود را در بفش بفشا بفشارید و نان را روی زوهازوهایش انجام دهید تا از این به بعد به شما برسید.

این نکته مهم را فراموش نکنید که ریاری از مردان هویت و شخصیت نان را از نان ؛ ابراین تماس جسمانی می‌توان او را از حالت منطقی، یلیلی ی ذهنی بیرون ورداورد و به یای احساساتش کند نزدیک. نیانی که می‌کنید نان احساسات را به بروز می‌دهد می‌دهد می‌دهد به احساسات شما برایش سخت و قت‌فرساقت‌فرساست، در سکوت اوستا در نظر بگیرید. این روش گفتگو زا از یک جنگ جنگ پر قدرت سمت چپی دوستانه و طفیاطفی هدایت یت.

در یایان به این نکته توجه کنید که ازدواج قعیاقی را در حلقه، مهمه یا تعداد دال‌های زندگی نیست؛ اما نحوه برخورد با همسرتان در روز قبل شما این را ایجاد می کنید.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما