ویژگی اصلی سری 12 شیائومی فاش شد

[ad_1]

یک منبع آگاه از بازار در شبکه اجتماعی Weibo چین با ارسال پستی ، احتمال معرفی Xiaomi 12 با باتری 4700 میلی آمپر ساعتی را اعلام کرد. همچنین انتظار می رود نسخه قدرتمندتر این سری دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد.

تاکنون اخبار غیر رسمی مختلفی در مورد ویژگی های Xiaomi 12 منتشر شده است. دستگاه های این سری از نظر طراحی شبیه CV شیائومی هستند و دارای صفحه نمایش خمیده با قاب بسیار باریک در پنل جلویی خواهند بود. علاوه بر این ، سری Xiaomi 12 دارای روکش سرامیکی است که باعث جذابیت بیشتر آن در طراحی می شود. این طرح بافت ، بافت و حسی را ایجاد می کند که روکش شیشه ای ایجاد نمی کند.

از نظر دوربین ، این سری موبایل شیائومی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که البته با گزارشات قبلی مبنی بر عرضه Xiaomi 12 با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی سامسونگ مغایرت دارد. با این حال ، گزارش های دیگر نشان می دهد که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از 1920 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. این تلفن هوشمند مجهز به یک دوربین عریض 50 مگاپیکسلی است. دوربین سوم در پنل پشتی 50 مگاپیکسل خواهد بود.

شیائومی 12 با تراشه اسنپدراگون 898 کوالکام عرضه می شود. علاوه بر این ، تلفن های چینی آینده دارای صفحه نمایش LTPO با نرخ سازگاری متغیر از 1 تا 120 هرتز هستند. این ویژگی به طور خودکار صفحه را تنظیم می کند ، بدین معنا که وقتی کاربر در حال بازی است ، نرخ بروزرسانی صفحه به طور خودکار روی 120 هرتز تنظیم می شود و هنگامی که کاربر با شبکه های اجتماعی کار می کند ، میزان بروزرسانی صفحه به طور قابل توجهی کاهش می یابد ، که می تواند این تغییرات را کاهش دهد مصرف دستگاه

پیشتر ، یک منبع اطلاعاتی در شبکه اجتماعی Weibo ، از جمله نام کاربری DCS ، اعلام کرد که Xiaomi 12 با نسبت صفحه نمایش به بدنه بزرگتر و ماژول دوربین جدید معرفی می شود. این طراحی جدید به فناوری چینی اجازه می دهد تا لبه ها و لبه های گوشی های خود را باریک کند ، که این امر تجربه کاربری را نیز بهبود می بخشد. این نشان می دهد که “نسبت صفحه نمایش به بدنه” در این گوشی نیز در مقایسه با مدل های قبلی افزایش می یابد.

بر اساس وب سایت LetsGoDigital ، اسناد ثبت اختراع که در دفتر جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ثبت شده اند ، طراحی دستگاه با گوشه های گرد و نمایشگرهای خمیده را نشان می دهند. در بالا و پایین این دستگاه حاشیه های باریکی وجود دارد. علاوه بر این ، دستگاه مجهز به دوربین سلفی در سوراخ گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش است. اما آیا این حق ثبت اختراع ، طراحی سری Xiaomi 12 را نشان می دهد؟ فقط زمان می تواند بگوید.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما