انتظار می رود سامسونگ گلکسی A73 با صفحه نمایش چینی قدیمی – Digito عرضه شود

[ad_1]

ظاهرا سامسونگ قصد دارد صفحه نمایش Galaxy A73 را به شرکت های چینی BOE و CSOT واگذار کند. در این حالت ، با ارائه هزینه کم هزینه چین ، سود کره ای افزایش می یابد.

سری گلکسی A برای سامسونگ بسیار مهم است. تلفن های همراه میان رده در سراسر جهان محبوب هستند و با ویژگی های مناسب ، قیمت مناسب و رقابتی دارند. در همین حال ، گوشی های گلکسی A فروش بسیار خوبی دارند ، بنابراین سامسونگ بر استراتژی ای متکی است که به آن کمک می کند هر سال دستگاه های بیشتری در این سری بفروشد و بتواند حرف خود را در بازار رقابتی حفظ کند.

تاکنون شایعاتی در مورد نسل بعدی سری گلکسی A منتشر شده است و کاربران منتظر تغییرات امیدوارکننده ای هستند. اکنون به نظر می رسد که سامسونگ اقدام به برداشتن حاشیه سود در این دستگاه ها کرده و Galaxy A73 را با نمایشگرهای ساخته شده توسط شرکت های چینی روانه بازار کرده است.

بر اساس گزارشی که منابع آگاه در کره جنوبی منتشر کردند ، سامسونگ در حال بررسی استفاده از پنل OLED چینی برای گلکسی A73 است. با این حال ، تا به امروز ، سامسونگ تمام پنل های قدیمی مورد استفاده در تلفن های هوشمند صفحه نمایش را تامین می کند.

انتظار می رود سامسونگ بتواند پنل های OLED را با قیمت پایین تری از طریق BOE و CSOT عرضه کند. گفته می شود که هر دو شرکت در حال توسعه پنل های قدیمی تر برای Galaxy A73 هستند.

سامسونگ هنوز تصمیم نهایی در مورد تامین کنندگان صفحه نمایش نگرفته است. این شرکت می تواند پانل های ساخته شده توسط شرکت های چینی را ارزیابی کرده و در نهایت تصمیم بگیرد که کدام شرکت نیاز به برون سپاری تولید دارد و به چه تعداد نمایشگر نیاز دارد. این احتمال وجود دارد که اگر سامسونگ عملکرد مورد نیاز خود را از شرکت های چینی مانند BOE و CSOT با قیمت کمتر دریافت کند ، می تواند حاشیه سود Galaxy A73 را افزایش دهد.

شرکت های چینی به تدریج نقش برجسته تری در زنجیره تامین سامسونگ ایفا می کنند. به عنوان مثال ، این شرکت ها همچنین نقش مهمی در تامین باتری دارند و شرکت چینی CSOT همچنین پنل های OLED را برای گوشی های رده پایین گلکسی M سامسونگ ارائه می دهد.

انتظار می رود Galaxy A73 در نیمه اول سال آینده وارد بازار شود. شایعات حاکی از آن است که این گوشی مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی است و تثبیت کننده نوری تصویر نیز در سری گلکسی A 2022 انتظار می رود.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما