(ویدئو) بدشانسی برای بچه ایمپالا که پاهایش را روی دم مار می گذارد!

[ad_1]

این یک لحظه باورنکردنی است که یک بچه ایمپالا توسط یک اژدها شکار شد و سپس توسط کفتار فرصت طلب به سرقت رفت.

به گزارش فرارو، در حین تماشای یک نوزاد خنده دار ایمپا، حادثه ای غم انگیز مهمانان سافاری را شوکه کرد.

این حادثه غیرمنتظره توسط مایک ساترلند 34 ساله با گروهی از گردشگران در کمپ مومبو در بوتسوانا گزارش شد.

مایک می‌گوید: «صبح در حال رانندگی بودیم که تعداد زیادی نوزاد ایمپالا را دیدیم، برخی از آنها برای روزها و برخی برای ساعت‌ها. یک کفتار در حال پیاده روی است. اژدهایی از درخت بید بزرگ به پایین سر خورده بود و خود را در انبوهی از برگها پیچیده بود.

یکی از بچه ایمپالاهای شوم مستقیماً روی مار قدم گذاشت و در یک لحظه مار دور او پیچید. صدای گریه بچه ایمپالا را شنیدیم و سریع برگشتیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است. کفتار هم همین کار را کرد.

اژدها آرواره خود را دور پای ایمپالا قرار داد و بلافاصله ایمپالا شروع به فشردن بره کرد. بدن قوی خود را به دور حیوان جوان می پیچد و زندگی را از آن بیرون می کشد. این گفتگو توجه هینا را به خود جلب کرد و او به سرعت خود را به محل حادثه رساند. ابتدا سعی کرد ایمپالا را از اژدها بگیرد، اما موفق نشد.

Hyena پافشاری کرد و سعی کرد اژدها را گاز بگیرد تا او را آزاد کند، اما در نهایت تصمیم گرفت هم اژدها و هم ایمپالا را در آرواره خود بگیرد و قبل از رها کردن آن را 10 تا 15 متر حرکت دهد.

آزار و شکنجه بیشتر اژدها را مجبور کرد که در برابر فشار هاینا تسلیم شود و او در نهایت تسلیم شد و از صحنه گریخت. کفتار در چند دقیقه بره ایمپالا را قورت داد در حالی که مادر ایمپالا با درد تماشا می کرد.

همه ما از دیدن اتفاقات مات و مبهوت شدیم و از صحنه هایی که دیدیم کاملا عصبی و شوکه شده بودیم.

طبیعت ممکن است ظالمانه باشد، اما راه های عجیبی هم دارد که ما می توانیم یاد بگیریم. مهم این است که ما در طبیعت دخالت نکنیم و دیدن آن سخت باشد، چه آنجا بودیم یا نه، همه چیز به همین شکل پیش رفت. این یک منظره بسیار نادر بود و اولین باری بود که پس از 12 سال حیات وحش آفریقا چنین چیزی را می دیدم.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما