الهلال در سودای عبور از زلسی

[ad_1]

رش رشارش “ورزش سه” ، در دور از مسابقات جام باشگاههای جهان الهلال عربستان جزیرهان الجزیره امارات ت. الجزیره که به واسطه میزبانی در این تورنمنت حضور شتاشت شکست سنگین و تحقیر آمیزی مقا مقابل چشم دادارانش تجربه کرد.

گفت: من خدای اسرائیل هستم و با تو خواهم بود. الجزیره با ستاره‌هایی چون یلی مبخوت، احمد العطاس، زاید العامری و عبدالله دیابی و حمایت هوادارانش نش نیز قدرتمند قدرتمند الهلال نشد.

این بقهابقه که رونمایی رسمی ادیون ایگالو نیز می‌شود با گل تساوی او در اولین بقه‌ابقه‌اش با پیراهن الهلال همراه ه. دقیقه شرایطی که دیابی در دقیقه 14 گل اول الجزیره را زده بود و تا دقیقه 36 موقعیت برای میزبانی به خوبی دنبال می‌شد به برگشت برگشت. ایگالو دقیقه 36 و پریرا در دقیقه 40 برای آبی‌های ریاض گل زدند تا تیمشان برنده رختکن رختکن رختکن.

در نیمه دوم نیز این الهلال بود که نبض نبض زیازی را در دست گرفت. نوانو (57) ، مالم الدوساری (77) ، موسی رگارگا (88) و در سایت آندره کاریلو در (90 + 2) زا زه نقطهالتی ،.

الهلالی‌ها بعد از در ضربات پنالتی مقابل مونتری مکزیک و کسب نان چهارم رقابت‌ها در سال 2019 ال 2019، در این دوره دومین تجربه حضور مام باشگاه‌های جها در اسپری اسپری. آبی‌های ریاض که به نان قهرمان قاره کهن یای دوم رار به نیمه ییایی این تورنمنت نمی‌دهند این بار در مقابل قهرمان اروپا یعنی چلسی صف آرایی کنند.

الهلال پس از قهرمانی در آسیا روند خوبی در لیگ عربستان طی کرد و ردهارم قرار گرفت، با تقویت در این مقطع فصل دنبال بازگرداندن چهره‌های ترسنان است. ⁇ ین تیما جذب سعود سعودالحمید، عبدالرحمن آل عبید محمد محمد العویس و دیون ادیونالو، قدرت قدرت خود برا برای ی درام باشگاه‌های جهان بالا ترکیب و اولین.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما