هپیماهپیمایی ۲۲ بهمن بهمن دراسر کشور برگزار می کند

[ad_1]

یای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از زلت بزرگ ایران برای حضور در هپیماهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن کرد.

متن اطلاعیه شورای یاهنگی هنگیلیغات اسلامی به شرح زیر است:

« « بسم الله الرحمن الرحیم »

بهمن،اه دلدادگی عاشقانی است که عشقا عشق بهلام و مام معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» ر را خط و دت دت دت دت دت دت دت دت دت دت د

ستق فجر، یدلید گشایندۀ درهای پیروزی روی این ملت ت بود که «استقلال، آزادی جمهوری جمهوری اسلامی» را به ارمغان ن. پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که افق‌های پیشرفت و امید را پیش می‌برد روی تلت مبارز و نان ایران روشن ختاخت و پرده‌های ظلمت مت و غرب غرب از نور و اوان نا نورا نورا.

در چهل و سـومین گردالگرد پیروزی شکوهمند شکوهمند انقلاب اسلامی سرفرازتر از همیشه شعاع شعاری شعاری «جشــن ـیلـــی ۱۴۰۰» شاهد درخشش خورشید انقلاب اسلامی و ورل ور شکوه نهضتی عظمت تعدیده حق ط بلب ب.

سماسم یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور بیش از بیش از ۱۵۰۰ بیش از زا به بهان رأس ساعت ۰۹: صبح صبح روز (جمعه جمعه ۲۲ بهمن)

این سماسم در شهرهای با وضعیت قرمز ییایی به صورت موتوری خودرویی نوانوادگی و در ایرایر شهر با حضور پرشور مردم و انقلابی ایران از مسیرهای اعلامی، رار می شود.

سماسم 22 بهمن در نان به صورت صورت ـ خودرویی خودروییانوادگی ، رأس عتاعت 09:

گفت داخل نمی شوم «رحمت الله هلیه» ساعت ۱۱:۳۰ ۳۰ سخنرانی خواهند کرد.

«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله 22 بهمن ملت بزرگ و اطلاع رسانی ایران اسلامی و تمامی گروهها، احزاب و تشکلهای وفادار به آرمانهای انقلاب اسلامی دعوت می کند تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ خود. هاه مراسم یـوم‌الله ۲۲ ۲۲ و وایش اقتدار و افتخار شـکـوه شـکـوه وحــدت و هـمبسـتگـی حضـور ـیلـی، ـی عظـمـت عظـمـت » و مام معظـم رهبـدیـله حضرت امام مامنه‌ای «مدـیـلـه».

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما