موضع وزیر رجهارجه عراق درباره مذاکرات وین و بحران

[ad_1]

وزیر خارجه عراق در گفتگو با یک روزنامه سعودی ضمن ایتایت از مذاکرات هسته‌ای در وین رهاره ره شدن منهامنه درگیری‌ها در منطقه و کشش جنگ شدن به ورمیاورمیانه هشدار داد.

او گفت:

در با مهامه «الشرق الاوسط»، در خصوص تأثیر جنگ جنگ-روسیه بر منطقه عربی رار داد و اعلام کرد که احتمال می‌رود کشور‌های جهان با ر که ج ی شما یا با من ی یا علیه یه »مواجه جه.

گفت: من داخل نمی شوم.

اگر کسی باید بگوید کشور ن ن کشور ش ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز رد ز رد رد رد رد رد رد رد رد ترکیه است.

داد حسین در خصوص مامل با دولت بایدن و نزدیک شدن به توافق هسته‌ای با ایران طی کراکرات وین کیداکید کرد که کشورش ز یهلیه قدامات ت مذ مذ گفتگو گفتگو.

گفت: داخل نمی شوم.

نان مزمن برق دراق

«در مصاحبه خود با الشرق الاوسط به موضوع نان برق کشورش اشاره کرد و گفت: یعنی، چه پیش از تغییری تغییری در سال ۲۰۰۳ روی داد و چه پس از،، این نان وجود داشت. اعتراف کنیم که هنوز نتوانیم بحران برق را حل کنیم و بتوانیم هر هرله‌ای این بحران متفاوت را انجام دهیم. یعنی از زال 2003، این نان گاهی به ظرفیت یدلید یدا شبکه شبکه مربوط بوده و هیاهی به انتقال تولید به نان است».

او گفت: درست است که قاق یک کشور دارای ذخایر گاز است، اما تولیدکننده آن است. ما تنها کسانی نیستیم که سعی در ایجاد تغییر در زندگی خود داریم.

1200 1000 مگاوات برق برای تغذیه این اینها از ایران وارد رد. گفت: من خدای اسرائیل هستم، خدای اسرائیل، می‌کند.

وی توضیح داد که به همین یلیل ، داد فکر فکر اتصال شبکه برق خود به یای عضو یای همکاری خلیج فارس برای برق افتاد. در کراک پیشین بغداد با این کشور، رهاره ۴۰۰ واوات صحبتی که از کویت به قاق صادر می کند. دارد دیگری خرید برق از اردن ردن برای دادرسی با ترکیه در نان است.

وزیر عراق در خصوص کتاکت عراقی، اردن و مصری نیز گفت داد به دنبال ایجاد روابط با کشور‌های همسایه است و این امر، بخشی از بتابت در ستاست خارجی است. ابط بغداد با اردن مصر مصر ریخیاریخی است و زم نان نخست وزیری دادل عبدالمهدی وجود اشتاشت و زمان آغاز روابط سه نبهانبه در نشست نان در هرهاره ؛ . زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند.

استقبال از کراکرات ت

کارهای زیادی وجود دارد که می توان برای کمک به فردی که برای گذران زندگی خود در تلاش است، انجام داد. اگر دو طرف از گفتگو و کره به توافق برسند این خوبی است. منازعه آمریکا و ایران در دوره مپمپ بر وضعیت قاق و شرایط امنیتی و ستاست ضربه تاثیر ؛اشته شده است. ما خواهان نل مشکل بین ایران و آمریکا با توافق بین طرفین هستیم. من معتقدم که در صورت فقافق بین دو، این نفع نفع دو و منطقه هداهد هد.

رابطه با دولت تایدن

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. آمریکایی ها با قدرت در عراق حضور داشتند و حدود 160 هزار نفر در عراق داشتند از این رو توافق نامه ای امضا کردند و به آنها آمریکایی ها وارد شدند، اما در سال 2011 و با کنترل داعش بر مناطقی از کشور، سران عراق، خواستار کمک آمریکا برای این کشور شدند. جنگ با داعش عش.

وی گفت که ائتلاف بین‌المللی و یای متعدد دیگر، مهمی در رزهارزه با عشاعش ایفا کردند. قاق به روابط با کشور‌های غربی برای ساخت زیرساخت‌های خود در یعایع نفتی و فازهای مختلف دارد. در قاق به دلیل جنگ‌های خارجی و همچنین د خاخلی همه زیرساخت‌ها ویران و این کشور به ایجاد نان و ایجاد روابط خوب نیاز دارد.

گفت من داخل نمی شوم بر برابط عراق – را را بررسی کنند.

نیانی از زلات مردم

وزیر رجهارجه درباره جنگ و وکر عراق و تاثیر ثیر خ ورمیاورمیانه نه: هداهد آورد. این درگیری ممکن است منطقه عربی را تحت تأثیر قرار دهد، روسیه روسیه بزرگ است و فعافع و زی دیادی در منطقه ردارد، آمریکا یک ابرقدرت در حضور ردارد است. اتحادیه اروپا نیز چنین است.

فزود افزود ««: این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی از انتشار آن می گذرد.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. [فارس]نمی‌رسد ینابراین گفتگو بین ابین طرف‌ها و حل مشکل از طریق گفتگو و کره‌اکره به منطقه‌ای و منطقه‌ای که جزئی از این است به شم رار می‌رود، است ».

داد حسین تاکید کرد که به نفع نفع منطقه نیست که، منطقه به ویژه قاق، در معرض بوده است. . . . هماخلی و رجیارجی! به همین همیلیل است که مخالف جنگ وخشونت است. با کشورهای همسایه مشکلات زیادی داریم، اما نه هیماهیم و نه به خشونت فکر می کنیم.

«در ادامه بر ضرورت انتخاب گزینه گفتگو و کره‌کره تأکید کرد و گفت: درگیری آتشی رخ می‌دهد و این آتش به منطقه منطقه خواهد رسید، زیرا به این دلیل که گفته می‌شود این بزرگ است، دیگران می‌خواهند کشور‌های دیگر یا با آن‌ها داشته باشند. شد.

ورود کشورهای به این اناقشه خواهد شد. با بیطرفی مثبت می‌گوییم رها حل در کراکرات است. هاه هل در گفتگو است. هاه هل استفاده از زای یلماتیک است. راه هل نیست ».

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما