هر آنچه که باید درباره Call of Duty Vanguard بدانید

[ad_1]

غیرممکن است که طرفدار سبک تیرانداز باشید و به میدان جنگ علاقه مند شوید و آنها حداقل یک نسخه از Call of Duty را تجربه نکرده اند. Activision یکی از محبوب ترین بازی های تحت کنترل جهان است. پس از کاهش نسبی این سری که در اوایل و اواسط نسل هشتم شاهد آن بودیم ، iv Ctvision تصمیم گرفت خانواده را به دوران اوج خود بازگرداند. به طرز خنده داری ، خوب ظاهر شد و سازندگان این بازی واقعاً توانستند آن را به درستی احیا کنند. به هر حال ، اکنون که به انتشار آخرین عنوان این خانواده نزدیک شده ایم ، می خواهیم هر آنچه را که درباره Call of Duty Vanguard می دانیم با شما در میان بگذاریم.

جنگ جهانی دوم


Call of Duty: Vanguard

یکی از موضوعاتی که همیشه به فروش فرنچایز Call of Duty کمک می کرد ، جنگ جهانی دوم بود. این نبرد شش ساله مملو از تراژدی های غم انگیز و فوق العاده غنی است و این موضوع آن را به موضوعی شایسته تبدیل کرده است. بنابراین به شما اطلاع دهیم که گیم پلی Call of Duty: Vanguard در فضای جنگ جهانی دوم خواهد بود. نکته اصلی در این بازی بر اساس شخصیت هایی است که بر اساس واقعیت ساخته شده اند. این بدان معناست که یک مسیر بسیار روشن برای ماموریت واقعی و طراحی گیم پلی وجود دارد.

جاش بریج ، کارگردان بازی در مورد گیم پلی گفت: “گیم پلی فقط مربوط به مکان های مختلف نیست و این بار ما بیشتر روی افراد تمرکز کرده ایم.” یک شخص است. مکانیک های جدید متعددی مانند آتش کور به بازی اضافه شد. البته این اولین بار نیست که این مکانیک دیده می شود. اکثر این مکانیک ها در نسخه های قبلی به بازی اضافه شده بودند ، اما در نهایت ما یک نسخه اصلاح شده از آن را در Vanguard تجربه خواهیم کرد.

همانطور که سازندگان در مورد این مکانیک گفتند ، ما فقط عملکرد واقعی و چند عنصر خاص دیگر را در گیم پلی چند نفره بازی خواهیم دید. سیستم آتش سوزی کور اولین بار در Call of Duty: Modern Warfare ظاهر شد. نکته مهم دیگر که مدام در تریلر و اخبار این بازی به آن اشاره می شود ، موضوع حفظ حریم خصوصی در بازی است. این یک عنصر کاملاً جدید نیست و ما قبلاً این را در این حق رای تجربه کرده ایم. اما در Call of Duty Vanguard آن را با جزئیات جدید تجربه خواهیم کرد.



تیرانداز از خفا پتروف


Call of Duty: Vanguard

این بازی داستان یک تک تیرانداز به نام پولینا پترووا از واحد 138th of the Expedition Marines را روایت می کند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، این شخصیت بر اساس شخصیت واقعی به نام لیودمیلا پاولیچنکو است. به جز همان ویدئویی که در شب افتتاحیه رویداد Gamescom نشان داده شد ، هنوز جزئیات زیادی در دسترس نیست. طبق آنچه در تریلر دیدیم ، پولینا پس از یک بمب گذاری مخفی سعی کرد از دست نازی ها فرار کند. اگرچه قسمت کوچکی از بازی نمایش داده شد ، اما نشان می دهد که ظاهراً داستان و کمپینی جذاب در انتظار شماست. البته ممکن است این بخش طولانی نباشد.

مبنای تقلب چیست؟


Call of Duty: Vanguard

بتا عمومی پیشتاز مدتی است در دسترس عموم قرار گرفته است. در طول تجربه بتا از این عنوان ، بازیکنان به موضوع خاصی اشاره نکرده اند. هنگامی که آخرین نسخه بتا Vanguard در دسترس قرار گرفت ، گزارش های متعددی از استفاده از یوزپلنگ منتشر شد. به روز رسانی جدید Warzone ، که در طول بتای عمومی Vanguard منتشر شد ، دارای سیستم جدید تقلب است. همچنین یکی از راهکارهایی که اکتیویژن برای جلوگیری از تقلب بر آن تاکید می کند ، جلوگیری یا محرومیت افراد کلاهبردار از تجربه بازی است. با استفاده از این استراتژی ها ، استفاده از تقلب تقریباً غیرممکن است ، اما این بدان معنا نیست که بازی در برابر تقلب ها ایمن است.

با دوستان خود به نبرد زامبی بروید ، این بار به سبک Warzone


Call of Duty: Vanguard

همانطور که چندین بار در بالا اشاره کردیم ، این عنوان دارای بخش چند نفره است. امکان تجربه بازی های چند نفره در 20 نقشه مختلف وجود دارد و ظاهراً تجربه ای منحصر به فرد و کاملاً جدید به دست خواهیم آورد. آنچه تولیدکنندگان در مورد این بخش می گویند نشان می دهد که آنها نمونه های موفقی را از سایر بازی های این حوزه گرفته و نسخه اصلاح شده خود را در Call of Duty: Vanguard قرار داده اند. اخبار رسمی می گوید که 16 مورد از این 20 نقشه برای 6 مرد در مقابل 6 مرد و 4 نقشه دیگر برای 2 و 2 نبرد ساخته شده است. روشهای مختلفی در این بخش وجود دارد که هنوز با آنها آشنایی دارید. با این حال ، نکته مهم این است که حالت های جدیدی برای بخش چند نفره نیز در راه است که هنوز معرفی یا استفاده نشده است.

حالت زامبی در این نسخه بازگشته است تا طرفداران و گیمرهای قدیمی تر Call of Duty: Vanguard را بیش از پیش دوست داشته باشند. البته اگر از طرفداران این مجموعه هستید ، می دانید که این قسمت ابتدا به Call of Duty: World at War اضافه شد و در عین حال ، همه را مسحور خود کرد. قسمت زامبی بازی مربوط به داستان زامبی Black Ops: Cold War است و بعدا توضیح داده شده است. مانند هر بخش تقسیم یا حالت زامبی ، مانند دیگر بازیکنان این بخش ، بازیکنان باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن انجام دهند.

اگرچه Call of Duty: Vanguard بسیار متفاوت از Vazun است ، اما این دو بازی شباهت هایی با هم دارند. اولین مسئله مربوط به تکنولوژی تولید و موتور گرافیکی این دو بازی است. با وجود تفاوت در کیفیت جلوه های بصری ، هر دو عنوان با موتور یکسان ایجاد شده اند. از سوی دیگر ، عناصر زیادی از Verzone گرفته شده است و ما فقط آنها را با تغییر محیط یا به روزرسانی آنها می بینیم. به طور خلاصه ، می توانیم ردپای Verzon را در برخی نقاط ، به ویژه قسمت چند نفره این بازی جدید ، به وضوح مشاهده کنیم.



سوالات متداول


Call of Duty: Vanguard

Call of Duty Vanguard کی منتشر می شود؟

14 آبان 1400

بازی Call of Duty: Vanguard برای کدام پلتفرم منتشر شده است؟

رایانه شخصی ، پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس وان ، ایکس باکس ایکس سری / سری

Call of Duty: آیا Vanguard دارای بخش چند نفره است؟

بله ، همانطور که بارها در بالا اشاره کردیم ، این بازی دارای بخش چند نفره و همچنین حالت زامبی است.

بازی Call of Duty: Vanguard بتا داره؟

بله ، نسخه بتا معمولی این بازی از 25 سپتامبر تا 29 سپتامبر در دسترس بود. البته این نسخه بتا فقط در دسترس کسانی بود که یکی از نسخه های بازی را خریداری کرده بودند.

Call of Duty: آیا Vanguard از Crossplay پشتیبانی می کند؟

مانند بسیاری از نسخه های قبلی ، این نسخه نیز از بازی متقابل پشتیبانی می کند.

بازی Call of Duty: Vanguard با چه قیمتی منتشر می شود؟

مانند دیگر بازی های جدید ، این بازی در سه نسخه مختلف پیش فروش می شود. قیمت نسخه استاندارد 60 60 ، نسخه نسل متوسط ​​70 70 و نسخه نهایی 100 100 است و برای بازیکنان و طرفداران در دسترس است. البته هر کدام از این نسخه ها موارد مختلفی را شامل می شود.

Call of Duty: هر نسخه از Vanguard شامل چه مواردی می شود؟

نسخه استاندارد: Call of Duty: Vanguard، MasterCraft Blueprint in Black Ops: Cold War and Warzone، Arthur Kingsley Operator in Black Ops: Cold War and Warzone، Frontline Gun Pack

بین نسل: 5 ساعت شمارش دو بار zap تمام محتوای نسخه استاندارد با دو سلاح

نسخه نهایی: تمام محتوای نسخه نسل ما ، با 5 ساعت X-Play ، Task Force One Pack و Battle Bundle

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما