نصرت: انگیزه لازم در پرسپولیس وجود ندارد

[ad_1]

پرسپولیس در دفاع از خبرگزاری فارس گفت: این تیم برای تسلیم شدن نیازی به انگیزه قهرمان جام ملت های آسیا ندارد.

محمد نصرتی درباره وقت استراحت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن در دیدار هفته ششم لیگ گفت: پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و به زمان مناسبی رسید. حتی اگر بتوانید در همان نیمه با میوه یکی دو گل این کار را انجام دهید، کار را تمام می کنید، اما موافقت نمی کنید. در نیمه دوم با کمک رحمان رضایی کاغذ کاملا برگردانده شد و آهن آب شد. با تمرکز بر حفظ توپ و مالکیت آن، باز هم می توانید برنده شوید، اما در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

وی افزود: میلاد جهانی همیشه در این مسابقات اینگونه عملکرد خوبی داشته و کادرفنی ذوب آهن توسط حسین شنانی و ایوان مارکوویچ به زمین اعزام شده است. حتی در دقایق اضافه بازی در یک ضدحمله، چهار تیم خوش شانس بودند که عرفان پور را کنار بگذارند. به هر حال در فوتبال اگر از موقعیت خود استفاده نکنید کار سختی خواهید داشت و برای پرسپولیس هم همین اتفاق افتاد.

مدافع سابق پرسپولیس با اشاره به عملکرد مهاجمان این تیم را اینگونه توصیف کرد: به نظرم عملکرد مهدی عبدی خوب بود و انتظار نداشت کسی خودش را به مهاجم اول پرسپولیس تبدیل کند. باید فرصت می داد اما آرمان رمضانی نتوانسته انتظارات را برآورده کند. البته عبدی هم مثل عبدی باید فرصت و اعتماد بیشتری به خودش داشته باشد تا هر چه بیشتر به پرسپولیس کمک کند.

استدلال نصرتی برای عقب نشینی تیم پرسپولیس در نیمه دوم گفت: شاید بازیکنان پرسپولیس بخواهند همان گل را حفظ کنند اما انرژی در تیم آب می شود به خصوص به دلیل نفرت از جگوارها. انگیزه شاگردان رحمان رضایی برای دیدار با نایب قهرمان آسیا بسیار زیاد بود و به همین دلیل به بازی برگشتند. اگر به ضد حملات دقت کنید، قادر خواهید بود آنها را بشکنید.

به گفته وی، پرسپولیس پس از جدایی بشار اسد، کار سختی برای حفظ اموال و انتقال توپ داشت و گفت: آنها توانستند راحت بازی کنند اما پرسپولیسی ها در تاکتیک های تاکتیکی شکست خوردند. و یحیی گل محمدی و دستیارانش به سرعت جایگزین بشار اسد شدند.

با این حال پرسپولیس در توضیح این نکته گفت: با وجود حضور موضوعی این تیم در بازی روز گذشته، انگیزه دو تیم محسوس بود و شاید بازیکنان پرسپولیس برای دست کشیدن از قهرمانی آسیا به این انگیزه نیاز نداشتند. سطح این رقابت ها، امکانات و توجه بیشتر از ایران در لیگ ایران است و نبردن مقابل اولسان و قهرمانی در جام حذفی برای پرسپولیس خونسردی ایجاد کرده است. بعد از بازی با تیم هم گفتم اگر گل محمدی بودم برای چند دیدار از بغض جوانان استفاده می کردم تا کمتر بازی کنم. البته این تصمیم من است و با توجه به محدودیت بازیکنان، انجام این کار برای یحیی سخت است.

نصرتی درباره تاثیر اخراج سعید سعید در تساوی نتیجه این دیدار گفت: باید با بازیکنان باتجربه ای مثل سیدجلال، بچه های کنعانی و… بازی کنیم، خود چیپ گل را بلافاصله کشف نمی کند. البته در صحنه حضور سعید بزرگ، حمید لک را بسیار موثر می دانم. در آن لحظه عبدالله حسینی وارد دروازه پرسپولیس نشد و در حالی که حمید در شرایط سختی قرار داشت گرفتار رقیبش شد.

یک شب قبل از دیدار پرسپولیس و ذوب آهن رامین رضاییان در لایو اینستاگرام از علاقه اش به پرسپولیس برگشت، با وجود شرایط قراردادی تیمش توضیحاتی داد و علیرضا بیرانوند هم به صورت زنده کامنت را به اشتراک گذاشت. پرسپولیسی ها پس از مکثی بیشتر درباره تاثیر این موضوع در برابری با ذوب شدن بحث کردند؛ وی در این باره توضیح داد: لاوه رامین در آخرین روز بازی کمترین تاثیر را روی پرسپولیس گذاشت و نباید این موضوع را برابر با مساوی می دانست.

مدافع صلیب سرخ ادامه داد: البته من حرکت رضاییان را حرفه ای نمی دانم زیرا دلیلی برای انجام بازی در این سطح وجود ندارد. رضایی ها باید به دنبال تعهد کامل الدحیل باشند و به تصمیم این دادگاه برای اعطای وام به یک تیم قطری دیگر احترام بگذارند. در پایان هر قرارداد، تیم به پرسپولیس برمی گردد تا روی تشخیص و کاربرد تیم تمرکز کند.

نصرتی تصریح کرد: پرسپولیس تیم کاملی است و علیرغم انگیزه و تاکتیکی که دارد با همان سرعت قبل در حال ریکاوری است. قطعا با حمایت هواداران این انگیزه را بدست آورید. جدول رقابت‌ها نیز نزدیک است و ممکن است پس از تغییر مسیر، دست برتر را به دست آورد.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما