مدیرعامل ایرانسل: افزایش ظرفیت شبکه بین المللی در پاسخ به شبکه های اینترنتی

[ad_1]

مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه ظرفیت شبکه بین المللی در چند ساعت شبانه روز به حداکثر استفاده خود رسیده است ، گفت: شرکت زیرساخت باید به عنوان تامین کننده ظرفیت شبکه را توسعه دهد.

بیژن عباسی آرند در نشست خبری پانزدهمین سالگرد راه اندازی شبکه تلفن همراه با ایرانسل در هفته های اخیر درباره کاهش سرعت اینترنت گفت:

اپراتورها دارای دو بخش در قابلیت هایی هستند که به مشتریان خود ارائه می دهند: خدمات داخلی و بین المللی. “خدمات داخلی بر اساس شبکه های ملی اطلاعات است و بحث در مورد آنها مشکلی ندارد ، اما ما در زمینه ترافیک بین المللی با مشکلاتی روبرو هستیم.”

به گفته مدیرعامل ایرانسل ، شرکت زیرساخت متولی اصلی ارائه دهندگان خدمات و اپراتورها برای دریافت و ارائه ترافیک بین المللی است و ایرانسل در حد ظرفیت موجود خدمات ارائه می دهد. اما در عرض چند ساعت از روز ، ترافیک شبکه به حداکثر استفاده خود رسیده است:

وی ادامه داد: شرکت زیرساخت به عنوان تامین کننده در تلاش است ظرفیت خود را افزایش دهد، در این راستا باید یک سری توانمندی های فنی فراهم شود و با تامین کنندگان بین المللی تماس گرفته شود و مجوز اخذ شود، همچنین با شرکت زیرساخت مکاتبه کرده ایم تا بتوانیم این مسئله را حل کنید. “

وی در پاسخ به س Digال دیجیاتو که آیا این موضوع باعث خسارت مالی برای ارنسل شده است یا خیر ، گفت که هیچ ضرر مالی وجود ندارد ، اما در صورت ایجاد ظرفیت جدید می تواند فرصت مناسبی را ایجاد کند.

به گفته عباسی، قبل از کرونا، تردد مشتریان عموماً 50 درصد افزایش یافته بود، اما در دو سال گذشته تقریباً 100 درصد افزایش یافته است که در برابر برآورد اولیه ظرفیت لازم بود.

با توجه به سهم بیش از 60 درصد از گوشی های سامسونگ و اپل پال و عدم امکان ارائه 5G در ایران برای این دو مارک تلفن ، آیا ارزش سرمایه گذاری در بحث توسعه 5G را دارد؟ مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به این س saidال گفت:

وی گفت: ما قبلاً این تجربه را در هنگام بحث در مورد خدمات Vault در برخی از تلفن ها داشتیم که پیگیری و مذاکره شد. “در حال حاضر ، 10 درصد از مشتریان ما با این سرویس تماس می گیرند و این تعداد در آینده افزایش می یابد.”

وی با بیان اینکه به دلیل محدودیت های موجود در ایران ، خدمات 5G برای این گوشی ها فعال نیست ، تاکید کرد که این مشکل با گذشت زمان و با پیگیری حل می شود: “ما برنامه های خود را با توجه به تلفن های موجود در بازار تنظیم می کنیم.” آنها به بیش از نیم میلیون.”

عباسی معتقد است برندهای چینی در آینده نزدیک قیمت این نسل از گوشی ها را کاهش داده و سهم بازار را تغییر خواهند داد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما