ایجاد بهترین پارکینگ خودرو توسط هواوی

[ad_1]

در رفتن اوایل امروز (دوشنبه، 24 ژانویه 2022)، وبلاگ نویس معروف خودرو گاراژ 42 وی ویدئوی جدیدی را در حساب کاربری خود در ویبو به اشتراک گذاشته است که در آن سیستم پارک اتوماتیک هواوی ADS را می بینیم که در شرایطی بسیار سخت و پیچیده در حال پارک خودروی برقی است.

به گزارش فرارو، سیستم‌های پارک خودکار، اگرچه عملاً چند سال پیش شروع به کار کردند، اما همچنان در حال تکامل و تکامل هستند. این سیستم در واقع تلاشی بود برای حل مشکل دوبله پارک ها در یک محیط شهری که کمبود فضای پارک و افزایش تعداد خودروها وجود دارد. سازمان فرانسوی INRIA اولین قدم را در راه اندازی سیستم پارک اتوماتیک برداشت و امروزه تمامی سیستم های پارک اتوماتیک از اصول اولیه مورد استفاده در تحقیقات این شرکت فرانسوی استفاده می کنند.

اکنون یک وبلاگ نویس مشهور ادعا می کند که هواوی بهترین سیستم پارک خودکار در جهان را توسعه داده است. در ویدئویی که این افشاگر منتشر کرده است، یک خودروی تمام برقی را می بینیم Arcfox Alpha S. مجهز به سیستم عامل Huawei HarmonyOS است و از سیستم پارک خودکار ADS این سازنده چینی برای انجام عملیات پارکینگ استفاده می کند. این تست توانایی خودرو در جهت یابی و کنترل سیستم را نشان می دهد. سیستم جدید ADS که برای تسهیل پارکینگ طراحی شده است، نشان می دهد که راه حل جدید غول فناوری چینی حتی در شرایط سخت نیز به خوبی کار می کند. در اینجا راننده محل پارک ماشین خود را انتخاب می کند که البته منطقه سختی است و برای پارک نیاز به ترفندهای پیچیده ای دارد.

ایجاد بهترین پارکینگ خودرو توسط هواوی

اما تصاویر نشان می دهد که سیستم پارک خودکار هواوی می تواند بهتر از پس این عملیات پیچیده برآید و خودرو را در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر پارک کند. به گفته این وبلاگ نویس، این سیستم پارک خودکار بهترین سیستم موجود در حال حاضر در بازار است. برای کسانی که نمی دانند، ArcFox Alpha S یک خودروی اجرایی تمام الکتریکی است که توسط BAIC با نام تجاری Arcfox تولید می شود. گفته می شود این خودروی جدید نتیجه بیش از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه در خودروهای الکتریکی و تحقیقات خودران است. دارای ناوبری لیزری، 12 رادار اولتراسونیک و 13 دوربین پانوراما با چیپست Kirin 990A است. پیشرانه الکتریکی این خودرو دارای موتور الکتریکی 218 اسب بخاری است که حداکثر گشتاور 360 نیوتن متری را به همراه دارد. این خودرو همچنین با پیکربندی‌های مختلف باتری عرضه می‌شود که برد حداقل 525 کیلومتر و حداکثر 708 کیلومتر را ارائه می‌دهد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما