«انتشار رایل صوتی مکالمه دو شخصیت میامی اتفاق خاصی نیست»

[ad_1]

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی از انتشار آن می گذرد. اینها خیلی مهم است و باید آن را جدی بگیریم.

به گزارش ایلنا، محمود عباسزاده، عضو کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در فایل های خاص منتشر شده در میان دو نفر از فرماندهان سپاه و مطرح شدن اسامی برخی افراد در آن و ایجاد شائبه در برخی از چهره های سیاسی گفت: اولا اقتدار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران. و مردمی بودن آن نکته‌ای ثابت شده است. مردم دا دلشان از این یناد حمایت می‌کنند و این نهاد از دل مردم یای مردم و رار مردم است ست روز روز به کمترین هزینه، قدرت و اقتدار را پیدا می‌کند.

وی افزود: سپاه یک نهاد کاملا مکتبی ،، و رو به ولو است. این موضوع مورد توجه بدخواهان واقع شده و هرچه رشد می کند بیشتر شود، فزاینده می‌یابد. ما هم منتظر چنین ییایی یی.

عضو منیت امنیت منیتلی مجلس شورای اسلامی میادآور آور: آنچه را که هان می‌خواستند به دست ورنداورند و به تخریب نیروهای قرار گیرند، نرسیده و چیزی هم دستگیر شدند. این جنگ روانی نمی‌تواند بر محبوبیت محبوبیت هاه خدشه‌ای وارد رد شود.

ن طرنشاطرنشان کرد: فرماندهان ما فرزندان این ملت ت و مواقع خطر، نان خود را کف دستاند. هرکسی که ضراضرش نشانش را یای این ینلت فدا کند در این عرصه عرصهابقه گذاشته شده است، امروز اسیر دنیا نمی‌شود. ممکن است در این به این بزرگی ۴ شتیلشتی شیتی وجود داشته باشد که این طبیعی ست است. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید. مجموعه سپاه درون خودش ظتیاظتی دارد که ماموریتش بر این است ست هیچ سداسداری کار غیرقانونی نونی.

س‌زاس‌زاده تاکید کرد: کمتر نهادی پیدا می‌شود می‌شود مک‌نظیر نظارتی مستمر و برخط شتهاشته باشد، اما چنین چیزی ردارد و ستایش عتها یا می‌کند در شلاش می‌کند. این‌ها بازی‌ها و شیطنت‌هایی هستند که درمی‌آورند به زعم نان آسیب می‌زنند، اما از نظر ملت ایران این‌ها کاملاً قابل اعتماد نیستند و نیستند.

وی ادامه داد: به نظر من نتش انتشار این فایل اتفاق خاصی نیست و نان نباید خیلی قند شلشان آب شود که رار کرده‌اند.

ینده یندهاینده مجلس در مورد اینکه آیا مجلس به این مسئله به هداهد هد، گفت: نظرم نظرمار بسیاری برای نفوذ انجام گرفته است. پدیده نفوذ یک موضوع واقعی است و رار ر.

دهاس‌زاده گفت: باید بپذیریم نفوذ اتفاق افتاده و این اناقعیت تلخی است. اگر ما در فروعات بشویم، انرژی ما به کنترل مسائل معمولی هدایت شود و نفوذ کند در موقعیت های حساس و خرابکاری های با هزینه بالا با طراحی ظاهر و نرم افزار، برای منحرف کردن ما از یک سیستم کارآمد و استفاده از عناصر کارآمد در مدیریت. ایگاه های حساس، کار خودش می کندا می کند. نهاسفانه نفوذ هیچگاه با تابلو نمی‌آید نمی‌آیدلکه کها نگاه و چهره قابل اعتماد وارد رد. تشخیص نفوذ و نفاق هم سخت است، اما شدنی است.

من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم. اینها خیلی مهم است و باید آن را جدی بگیریم. ⁇ نها نه امنیت ملی که زویازوی تخصصی مجلس در حوزه امنیتی است به بحث خی یلیسیت دارد و مسئله مطرح شده هداهد هد جزوه و ویت‌هلویت‌های ما درا ی به نتیجه رسیده است را به استحضار مردم به صاحبان کشور و انقلاب گزارش رش.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما