شرایط عجیب ثبت نام مسکن مجردی

[ad_1]

در رفتن– ثبت نام از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که تا 15 دی ماه تمدید شده است، برای مجردان بالای 25 سال بعد از 15 دی ماه انجام می شود و این دسته از متقاضیان برای ثبت نام به آدرس saman.mrud.ir مراجعه کنند.

به گزارش فرارو، برهمین اساس افراد مجرد پس از ابلاغ قطعی آگهی می توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند، اما مبایعه نامه محضری برای ارائه قرارداد با انتقال واحد مسکونی تنظیم می شود. بر اساس متن پیشنهادی برای ابلاغ، در صورت عدم انجام تعهد نکاح در زمان انتقال، قرارداد انتقال واحد فسخ می شود.

این در حالی است که معاون وزیر راه و شهرسازی پیش از این گفته بود که اگر مجردان تا زمان تحویل واحدها ازدواج نکنند، مابه التفاوت را بر اساس قیمت روز پرداخت کرده و واحدها را دریافت خواهند کرد.

شرایط عجیب دولت اصلی برای ثبت خانه های مجردی;  قول بده که ازدواج کنی!تعیین برخی شرایط واقعاً عجیب است
احمدرضا سرحدی کارشناس بازار مسکن در گفتگوی فرعون وی با اشاره به شرایط جدید دولت سیزدهم برای ثبت نام در طرح ملی جهش مسکن، گفت: آنها تا زمان زایمان ازدواج خواهند کرد که به نظر من این امکان پذیر نیست، هرچند افراد مجرد باید برای ازدواج خود تعهد محضری بدهند. سه سال آینده

سرحدی گفت: زمانی که مردم برای خرید و فروش ارز دولتی کارت ملی را اجاره می کنند یا برای دریافت و واردات کارت بازرگانی اقدام می کنند، بدون شک بازاری به وجود می آید که افراد مجرد از انواع روش های نامتعارف استفاده کنند. ازدواج و داشتن این واحدها، پس دولت باید از این کار دست بردارد.

این کارشناس بازار مسکن افزود: بانک مسکن در چند ماه اخیر از طرح عجیب و غریب خود برای وام مسکن جوانان نیز رونمایی کرده است، به طوری که تا 15 سال آینده ماهیانه یک میلیارد تومان 200 هزار تومان پرداخت می کنید. وام دادن به شما که به معنای دقیق کلمه مضحک و مضحک است، زیرا معلوم نیست 15 سال آینده بازار مسکن به کجا خواهد رفت و افراد و خانواده ها چگونه امیدوارند پول خود را در بانک مسکن برسانند. به صورت ماهانه ولش کن چون در حال حاضر نمیشه یه میلیارد تومن خونه تو تهران خرید، حالا چی میشه، معلوم نیست مردم بر چه اساسی باید اینو قبول کنن.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی جامعی برای حوزه مسکن در کشور وجود ندارد، افزود: دولت های مختلف باید چهار نیاز اساسی غذا، آموزش، بهداشت و مسکن را تامین کنند و بسیاری از زوج های جوان توان خرید و اجاره مسکن را ندارند و مجبور می شوند. در حاشیه زندگی کنند، اما دولت با اجاره یا اجاره خانه بازار را درست نمی کند، این پروژه ها در کشورهای مختلف انجام شده است.

سرحدی با اشاره به اینکه کارکرد اصلی شهرداری در این حوزه است، تصریح کرد: در حالی که مدل مسکن کشور جوابگوی نیاز جامعه نیست و دور از دسترس است، هزاران میلیارد تومان سرمایه صرف ساخت و ساز می شود. خانه ها. شمال تهران بسیاری از مردم تهران به دلیل کاهش شدید قدرت خرید و اجاره بها مورد بی توجهی قرار گرفته اند. اگر بازار مسکن مدیریت می شد، امروز با این وضعیت فاجعه بار در بازار داخلی مواجه نبودیم، بنابراین تا زمانی که چنین وضعیتی وجود دارد، نمی توان انتظار داشت که هیچ پروژه مسکنی که توسط دولت اجرا می شود شکست بخورد و بازار مسکن دچار مشکل شود. توسط چنین پروژه هایی تنظیم می شود.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما