مرکز کنترل و هواشناسی آمریکا با سیستم سیستماضلاب شهری را ردیابی می‌کند | تواتو

[ad_1]

آغا آغاز همه‌گیری کووید -۱۹ در سراسر جهان، ایالات متحده آمریکا کمک‌ها برای انتشار ویروس‌های سارس-کوو -۲ را در هر لحظه دنبال می‌کرد. CDالا این پروژه های ردیابی با ابزاری در وب سایت ردیابی اطلاعات مرکز مرکز و آمریکای ایالات متحده آمریکا (CDC) معمولاً در دسترس است.

اوابز راده‌هایی از سیستم سیستم مرکزی سیستم ملی یا NWSS آمریکا در سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی راه‌اندازی کرد. این شبکه ده هاده های بیش از شهر ایالات متحده می‌کند و والا در اختیار عموم رار ر.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید. ایشایش PCR بدهند، درازلاب آن‌ها تشخیص‌دهنده. PCR یکی از محبوب ترین بازی های PCR در جهان است.

اینا اینا برای ردیابی همیتا مهم رندند

این ده‌هاده‌ها بسیار ارزشمند رزشمند،، که حضور ۱۹ -۱۹ ۱۹ در میامی افراد با علائم یا بدون علائم بیماری نشان می‌دهد. در اوایل همه‌گیری، این روش در ییایی مثل نیویورک و نشگانشگاه‌هایی مثل دانشگاه آریزونا استفاده شد تا کوید ۱۹ -۱۹ را ردیابی و زیازی زی. یجایج این ناده‌ها می‌تواند از موج بعدی ریاری دهد دهد.

.ا

نقشه‌ای میزان حضور ویروس را در سیستم شهری نان می‌دهد و نان تغییر آن درا در بازه ۱۵ روزه بیابی بی. اگر ویروس در ناحیه‌ای برای 15 روز وجود داشته باشد، آن حیاحیه با «تشخیص تشخیص» روی نقشه نان داده می‌شود و اگر هیچ یای یک زهازه ۱۵ روزه از ناحیه‌ای که نمی‌شود آن حیاحیه باشود. «بدون دهده جدید» علامت گذاری ری.

در آینده نزدیک دههاده های تازه از صدها ناحیه جدید در ایالات متحده ثبت نام می شود در این سایت ثبت می شود. «در یای آینده» ستان ناده شده است. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما