قیمت کره بادام زمینی در ایران

[ad_1]

کره بادام زمینی یکی از رایج ترین غذاهای صبحانه است. ماده اصلی این کره بادام زمینی است. اما کدام بادام؟ بادام زمینی آستانه اشرفیه که بهترین انواع بادام است. بادام زمینی پارس آباد دشت مغان یا بادام چینی بی کیفیت ترین بادام های موجود در بازار ایران؟!

به گزارش تیور، برخی فکر می کنند فروشگاه های کره بادام زمینی در حضور مشتریان بهترین کیفیت را دارند. نکته مهم در این فروشگاه ها کیفیتی است که به کره بادام زمینی تبدیل می شود.

خیلی خوب است اگر خودتان بادام زمینی را به مغازه دار بدهید. اما اینکه کره بادام زمینی فقط در حضور شما درست می شود، نشان دهنده کیفیت بالای آن نیست، زیرا درست است که موادی مانند نمک و شکر در آن وجود ندارد، اما تاریخ مصرف بادام زمینی را نمی دانید.

بادام زمینی تازه است؟ آیا محصول با کیفیت است؟ وارداتی هست؟ قدیمیه یا جدید؟ بنابراین در مواجهه با این فروشگاه ها باید منطقی باشد و فقط کره زدن در حضور مشتریان ملاک کیفیت نیست.

قیمت کره بادام زمینی در ایران

قیمت کره بادام زمینی در ایران

بخش دیگر کره بادام زمینی، محصولات بسته بندی ایرانی و خارجی موجود در بازار داخلی است. در این گزارش قصد داریم 6 برند برتر کره بادام زمینی را با هم مقایسه کنیم.

این مقایسه بدون تعصب و بر اساس اجزاء، کیفیت بسته بندی، قیمت و وزن انجام شد و ما این محصولات را از دید یک مشتری متخصص مقایسه کردیم.

این محصول از نظر نوآوری، مسائل بهداشتی، کیفیت بادام زمینی استفاده شده و افزودنی های رایج مورد بررسی قرار گرفته است.

کره بادام زمینی جف

کره بادام زمینی گیف یک برند آمریکایی است. برند جف کره بادام زمینی را در سال 1958 معرفی کرد، در سال 1974 مواد اضافی را به محصولات خود اضافه کرد و در سال 1991 کره بادام زمینی کم سدیم و کم قند را معرفی کرد. جف از سال 1981 یک برند معروف کره بادام زمینی در ایالات متحده است.

بزرگترین کارخانه تولید کره بادام زمینی جهان در کنتاکی انواع کره بادام زمینی جف را تولید می کند.

انواع کره بادام زمینی جف در بازار جهانی چشمگیر است. این برند 10 نوع مختلف کره بادام زمینی را از سراسر جهان ارائه می دهد، مانند؛ ترکیبی از خامه ساده، ترد، امگا 3، کم چرب، سدیم کم و بسیاری موارد دیگر.

بسته های جف معمولا 16 اونس (454 گرم) و 40 اونس (یک کیلوگرم) هستند. این محصول با پلمپ دو لایه با ظرف و درب PET در بسته بندی 454 گرمی در بازار ایران عرضه می شود و قیمت آن از حدود 118000 تومان شروع و تا 160000 تومان متغیر است.

کره بادام زمینی خامه ای جف با قیمت 1 پوند به ازای هر کیلوگرم در والمارت و آمازون موجود است.

مواد لازم برای کره بادام زمینی جف: بادام زمینی بو داده، شکر و نمک، روغن نباتی هیدروژنه 2 درصد، لوبیا و کلزا. این کره بادام زمینی خالص نیست و حاوی موادی مانند نمک، شکر و روغن هیدروژنه است.

کره بادام زمینی اسکایپ

از آنجایی که بادام زمینی بومی آمریکای جنوبی است، بهترین برند کره بادام زمینی در جهان آمریکاست.

برند اسکیپی نیز آمریکایی است که در ایالات متحده و چین تولید می شود. این کره بادام زمینی پرفروش ترین برند کره بادام زمینی در چین و دومین برند بزرگ دنیا پس از جف است.

چندین پرونده قضایی علیه برند اسکایپ در ایالات متحده وجود داشته است. نام این برند در ابتدا از نام سازنده فیلم اسکایپ گرفته شد که در سال 1931 برنده جایزه اسکار شد، اما از زمانی که خالق این برند در سال 1946 تبعید شد، یک شرکت مواد غذایی این برند را به نام خود نامید. ثبت شد و جانشین آن، یونیلور، مالک آن شد.

این برند دارای 14 نوع کره بادام زمینی می باشد. اسکایپ کره بادام زمینی مانند خامه، کرانچی، کره بادام زمینی و عسل ارگانیک، کره بادام زمینی کم سدیم و کم چرب را به سبد محصولات خود اضافه کرده است.

این برند همچنین یک محصول گیاهی دارد که کره بادام زمینی را با پروتئین گیاهی ترکیب می کند، که به نظر می رسد به خودی خود یک ابتکار عمل باشد زیرا در سبد محصولات جف نیست.

بسته پرچمدار اسکایپ به قیمت 16 اونس (460 گرم) به فروش می رسد. سال ها پیش یک بسته خانوادگی به وزن 25 کیلوگرم وجود داشت که دیگر موجود نیست.

قیمت خرید محصول کرم کره بادام زمینی اسکایپ به وزن 462 گرم در ایران حدود 135000 تومان می باشد. در واقع گرانتر از جف است.

این محصول در آمازون و بازار جهانی والمارت با قیمت 6 پوند به ازای هر کیلوگرم خامه موجود است.

جالب است بدانید که در بسته بندی یک کیلویی این دو محصول با قیمت یکسان در بازارهای جهانی عرضه می شوند اما با وزن کمتر این محصول در ایران گرانتر است که شاید به دلیل محبوبیت کم اسکایپ باشد. . در ایران.

این محصول از یک ظرف PET و درب با مهر و موم دو لایه استفاده می کند که به دلیل ظاهر معمولی اغلب در این چرخه بازیافت و بازیافت بسته بندی نمی گنجد.

مواد تشکیل دهنده این کره شبیه جاف، بادام زمینی بو داده، شکر، روغن های گیاهی هیدروژنه (دانه پنبه، سویا و کلزا) است.این روغن برای حفظ ظاهر کره بادام زمینی و نمک است.

رب بادام خالص

این کسب و کار در دسامبر 1999 توسط یک زوج ایرانی ساکن گیلان آغاز شد، یک تجارت دوستدار محیط زیست که برخاسته از یک ذکاوت تجاری منصفانه است.

وی با هدف توسعه اشتغال روستایی و تولید محصولات بومی و احیای جنگل های هیرکنی از درآمدهای حاصل از این چرخه، اقدام به ساخت الگوی تجارت عادلانه در ایران کرد.

کره بادام زمینی خالص به شکل خامه داده می شود. مدتی است که کره بادام زمینی و عسل طبیعی به محصولات این تجارت اضافه شده است، اما با توجه به تحقیقات بازار و رویکرد مصرف کنندگان به استفاده از مخلوط عسل و کره بادام زمینی، تولید این محصول متوقف شده است.

کره بادام زمینی در دو بسته 350 گرمی و 500 گرمی موجود است. کره بادام زمینی با وزن 84000 تومان و وزن 500000 تا 99000 تومان به وزن 350 گرم.

در بسته بندی کره بادام زمینی روی تیا از یک ظرف PET قابل استفاده مجدد با درب فلزی و مهر و موم دو لایه برای حفظ تازگی و طراوت کره بادام زمینی استفاده شده است.

تلاش شده است تا با طراحی کمینه و ظریف بسته بندی، امکانات قابل استفاده مجدد برای مشتریان فراهم شود. این مشکل در طراحی برچسب های معرفی محصول از پی وی سی قابل شستشو نیز دیده می شود تا نتیجه این ظرافت ابعاد سبز رنگ این تجارت را در ظرف بسته بندی نمایان کند.

در این محصول فقط از بادام زمینی بومی استفاده شده و ترکیب دیگری ندارد. این تفاوت بین کره بادام زمینی و سایر محصولات موجود در بازار است.

ماده اولیه آن بادام زمینی محلی آستانه اشرفیح است که یکی از مرغوب ترین بادام زمینی های ایران است و مستقیماً توسط کشاورزان آستانه تولید می شود و فاقد نمک، شکر و مواد تشکیل دهنده است.

بادام کره بادام زمینی

این برند متعلق به شرکت نیکا ارگانیک امید می باشد. بیشتر محصولات این برند در دیجی کالا و سایر پلتفرم های فروش مواد غذایی موجود است و به ندرت در فروشگاه های فیزیکی دیده می شود.

سه نوع کره بادام زمینی در این محصول وجود دارد که کره بادام زمینی طبیعی، ترد و کلاسیک در بازار موجود است. این محصول در دو وزن 305 گرمی و 600 گرمی در بازار به فروش می رسد.

ظرف این محصول شیشه ای بوده و دارای درب فلزی و بدون مهر و موم است، ظاهر بسته بندی این محصول از کیفیت و زیبایی بالاتری نسبت به سایر شرکت های تولید کننده کره بادام زمینی برخوردار است. کره بادام زمینی 305 گرم 53000 تومان و 600 گرم 99000 تومان.

در مدل کلاسیک بادام زمینی از نمک، شکر و روغن نباتی استفاده می شود. در مدل طبیعی روی میز غذاخوری نمک و شکر صفر است اما در مدل کلاسیک و ترد نمک و شکر وجود دارد.

بادام کره بادام زمینی Dr.

دکتر. برند بادام، شرکت سپنتا و در سمنان تولید می شود. این شرکت در سال 1994 تاسیس شد و طیف گسترده ای از محصولات مرتبط با غلات را تولید می کند.

این شرکت دارای 40 مدل کره بادام زمینی است: کره بادام زمینی معمولی، کرانچی، بدون شکر و عسل کره بادام زمینی. قابل ذکر است، جدول رژیم غذایی بدون شکر 1.45 گرم شکر را نشان می دهد، در حالی که کره بادام زمینی خالص بدون قند است.

این محصول در دو وزن 220 گرمی و 470 گرمی موجود می باشد. ارائه شده در ظرف پلاستیکی با چاپ سیلابی رنگی کره بادام زمینی. دکتر. کره بادام زمینی 220 گرمی 39500 تومان و 470 گرم 78000 تومان است.

کره بادام زمینی حاوی نمک و شکر است، اما بدون مواد نگهدارنده. به نظر می رسد که دکتر بادام دارای کوچکترین بسته بندی های موجود در بازار ایران و جهان می باشد.

البته چمدان های این شرکت را می توان از نمونه های خارجی گرفت، اما در هر صورت به نظر می رسد رویکرد و استراتژی این شرکت برای ارائه محصولات کم سر و صدا، فروش محصول به اقشار مختلف جامعه باشد.

کره بادام زمینی شیررضا

این شرکت از سال 1342 در یک کارگاه تاسیس شد و در سال 1377 توسط پسر بزرگ خانواده با نام مستعار شیرضا توسعه یافت. این محصول ساخت یزد بوده و سابقه ساخت انواع کره و آرد را دارد.

این شرکت دارای 6 نوع کره بادام زمینی ساده، ترد، شور و بدون نمک و شکر می باشد. بسته بندی این شرکت 300 گرمی و 450 گرمی می باشد.

این شرکت برای بسته بندی محصولات خود از ظروف و درب های PET استفاده می کند که درب هر محصول رنگ متفاوتی دارد. کره بادام زمینی بدون شکر مدل 450 گرمی 61000 تومان و با وزن 300 گرم 44000 تومان عرضه می شود.

در این محصول از بادام زمینی تفت داده شده نمک و شکر و روغن استفاده می شود و در مدل شکر و بی نمک معمولا نمک و شکر حذف می شود.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما