محصولات جدید ایرانسل به مناسبت پانزدهمین سالگرد این اپراتور رونمایی شد

[ad_1]

پانزدهمین سالگرد فعالیت ایرانسل در شرایطی متولد شد که این اپراتور از خدمات جدید ایرانسل برای دستیابی به تحول دیجیتال در سن 15 سالگی به عنوان محبوب ترین اپراتور در کشور رونمایی کرد. این خدمات شامل خدمات احراز هویت دیجیتال ، پلت فرم مدیریت شرکای دیجیتال ، پلت فرم آواتار و پلت فرم آواتار است که در فضای مجازی مدیریت ارتباط با مشتری رونمایی شده است.

حسن بلوردی، معاون فنی و مهندسی ایرانسل و محسن یوسف پور، معاون بازرگانی سازمانی، چشم انداز، ابتکارات و محصولات ایرانسل برای دستیابی به تحول دیجیتال در سطوح مختلف را تشریح کردند.

محصولات و راهکارهایی که ایرانسل برای دستیابی به تحول دیجیتالی روی آنها تمرکز کرده است عبارتند از: بازار دیجیتال ایرانسل برای تبادل API ، راه حل های ابری ایرانسل ، فناوری تلفن همراه Push to Talkover ، پلتفرم تبلیغاتی ایرانسل و “Vake” به عنوان یک راه حل بی سیم بر اساس آن. که برای ایجاد یک اکوسیستم دیجیتال ایجاد شده اند.

صدا یا بی سیم بر اساس شبکه مخابراتی

“Wake” یک راه حل بی سیم مبتنی بر فناوری است که احتمال جابجایی را افزایش می دهد و استفاده از فضای فرکانس را محدود نمی کند و هزینه راه اندازی شبکه و مدیریت اطلاعات قدرتمند و مدیریت سازمانی انعطاف پذیر را کاهش می دهد. اختصاص اولین سایت صنعتی فوجی در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان. زیرساخت های این کارخانه حمل و نقل هوشمند را در محیط کارخانه امکان پذیر کرد. توسعه استفاده از هوش مصنوعی در فرایند تولید و افزایش ایمنی کارخانه و کنترل و نگهداری در حین کار تجهیزات.

به گفته یوسف پور ، “راه حل های ابری ایرانسل برنامه ای را توسعه داده است که دسترسی به منابع ابری را در هر زمان و هر مکان امکان پذیر می کند. ثبات و امنیت بالا در پردازش و ذخیره اطلاعات نیز بخشی از این برنامه است.”

“بیکر صمدی” ، معاون دیجیتال ایرانسل ، در مورد اکوسیستم دیجیتال ایرانسل ، با اشاره به فوق برنامه ایرانسل ، از 46.5 میلیون نصب این برنامه ، 15.5 میلیون کاربر فعال ماهانه ، 240 میلیون تراکنش در سال و “اکنون ایرانسل تجربه دیجیتالی را برای کاربران فراهم می کند سه برنامه محبوب ایرانی می گوید. “

اساس مدل مفهومی در ایرانسل سیستم ها و فناوری است. به این ترتیب ایرانسل با استفاده از سیستم و فناوری توانسته است مجموعه ای از قابلیت های دیجیتال را در خدمت اپراتورها، مشتریان و شرکای تجاری خود بسازد. مقامات ایرانسل تأکید می کنند که یک تحول دیجیتالی کامل در ایرانسل ایجاد کرده اند و این فرآیند را از زمان ایرانسل آغاز کرده اند.

تحقق مفهوم تحول دیجیتال در سازمان

یکی از این مراحل این است که در مجموعه ارانسال هیچ کاغذی به جز امضای چک وجود ندارد. فرایند خرید ایرانسل دیجیتالی است و حتی تحویل سیم کارت دو ساعته بر اساس برنامه دیجیتالی است. در حوزه مشتریان ایرانسل، سامانه فروش دیجیتالی توسعه یافته است. همه اعضای ایرانسل می توانند از چت بات استفاده کنند و مدیریت اشتراک مشتری و بستر خدمات پس از فروش ناشنوایان نیز Imana نامیده می شود. دستیار دیجیتال یا آواتار نیز بزرگترین و جدیدترین توسعه دیجیتال ایرانسل برای مشتریان است.

نکته مهمی که در این کنفرانس مطبوعاتی به طور جدی مورد توجه قرار گرفت این بود که ایرانسل به معنای واقعی کلمه به دنبال راه اندازی یک دفتر دیجیتالی در ایرانسل است تا بتواند این مدل را به سایر مشاغل و سازمان ها ارائه دهد.

بر اساس توضیحات ارائه شده در این جلسه ، به نظر می رسد که بازار دیجیتال Eransal برای تبادل API ، که با نام Yolohab ایجاد شده است ، بازار پلیس API است. بیش از ده سرویس بخش خصوصی در اینجا ارائه می شود و پنج سرویس اپراتور در قالب API و پنج سرویس دیگر به زودی در دسترس خواهد بود. این می تواند به دولت کمک کند تا به سرعت دیجیتالی شود.

در پی یک کنفرانس مطبوعاتی به مناسبت پانزدهمین سالگرد شبکه تلفن همراه ایرانسل ، خدمات جدید ایرانسل در تجربه تحول دیجیتال ، از جمله خدمات احراز هویت دیجیتال ، بسترهای تجاری دیجیتال برای شرکای تجاری ، سکوهای آواتار و بسترهای مدیریت ارتباط با مشتری در فضای مجازی رونمایی شد. به

آواتار

علی مقدم ، نایب رئیس ارتباطات با شرکت ایرانسال ، در توضیح چشم انداز Eransal برای پیاده سازی تحول دیجیتالی در خدمات پس از فروش ، از پلت فرم Avatar رونمایی کرد و گفت: عضویت کاهش می یابد. “همچنین ، با افزایش حضور کاربران در فضای مجازی ، نیاز کاربران به پاسخ به شبکه های اجتماعی برای کسب و کار بیش از هر زمان دیگری برجسته شده است و بستر مدیریت ارتباط با ایرانسل به همین منظور ایجاد شده است. “

بستر تبلیغاتی ایرانسل در حال حاضر بیش از چهار هزار مشترک را پشتیبانی می کند و بیش از پانصد کمپین را انجام داده است. Eransel توانسته بیش از پنج میلیون نصب را تا به امروز ارائه دهد و سرویس Eransel 28 میلیون بار استفاده شده است.

بر اساس توضیحات ارائه شده در این کنفرانس مطبوعاتی ، تأکید شد که در هر صورت ، اپراتور دارای طیف وسیعی از قابلیت ها و داده ها است که می تواند برای تبلیغات و مشاغل مورد استفاده قرار گیرد و تبلیغ کنندگان می توانند کمپین را تعریف کنند و Iransal نیز ابزاری دارد که توسط آن می تواند به بهبود این تبلیغات کمک کند. از چارخونه و ارنسل من گرفته تا ارنسل یا موارد دیگر که برای شرکای تجاری آن تعریف شده است.

ایرانسل من بیش از 30 سرویس دارد و این خدمات نرخ رشد 200 درصدی را تجربه کرده اند. ایرانسل بیش از شش میلیون بازدید ماهانه و بیش از سه میلیون کاربر ماهانه منحصر به فرد دارد. این برنامه 46.5 میلیون نصب دارد و یک برنامه فوق العاده خواهد بود که هر ایرانی می تواند از آن استفاده کند و ما بیشتر از آن خواهیم شنید.

آموزش الکترونیکی راهی برای توسعه زیرساخت ها است

آموزش الکترونیکی از سال گذشته با جدیت در ارانسل دنبال شده است و داناپلاس محصولی بود که به زودی امکان ایجاد دوره های مختلف را برای کاربران ایجاد می کند تا اساتید بتوانند خود دوره ها را بگذرانند. دوره های آموزشی آفلاین نیز شامل خواهد شد و این تنها پلت فرم یکپارچه در کشور است که نه تنها خدمات آنلاین بلکه خدمات آفلاین را نیز ارائه می دهد.

جالب است بدانید که تا به امروز Danaplus 120،000 دوره را میزبانی کرده است و 900،000 مشترک دارد و بیش از 180،000 ساعت صرف آن کرده است.

همچنین سیستم احراز هویت دیجیتالی سرویس جدید ایرنسل است و به زودی راه اندازی می شود. این سرویس اطلاعات شما را در سیستم ثبت می کند و هنگامی که کاربر می خواهد به سرویس های دیگر بپیوندد ، از همان شناسه استفاده می کند و همه این فعالیت ها در یک محیط امن ایجاد می شود و نیازی به ثبت نام مجدد نیست. در نهایت این امر روند ثبت و فعال سازی را بهبود می بخشد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما