مجیدی: امروز تیم خوبی را شکست دادیم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در یک بازی بسیار حساس و مهیج با گلزنی از سد سپاهان گذشت. گل جعفر سلمانی شاگردان فرهاد مجیدی به آنها کمک کرد تا در دیدار بزرگ هفته پیروز شوند و به بالای جدول صعود کنند اما برای حفظ این برتری باید گل گهر و آلومینیوم در بازی فردا متوقف شوند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی گفت: به هر دو تیم می گویم خسته نباشند. فوتبال خیلی خوب و پرنشاطی بود. در نیمه اول توانستیم گلزنی کنیم و سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم. سپن تیم خیلی خوبی بود و فکر می کنم امروز توانستیم تیم خیلی خوبی را شکست دهیم. در کل به هر دو تیم می گویم غرق نشوند و این برد را به بازیکنانم تبریک می گویم.

مجیدی در خصوص بیانیه 5 باشگاه مبنی بر مطالبه این موضوع گفت: بازی های گل گهر 3 را نباید به صفر رساند: چه بیانیه ای؟ نه، من در مورد آن صحبت نمی کنم.

وی در پاسخ به اینکه استقلال امروز برد ارزشمندی داشت و محرم نویدکیا هم باخت ارزشمندی بود چون بهتر از استقلال بود، گفت: من گفتم امروز توانستیم تیم خیلی خوبی را شکست دهیم. آنها بازیکنان بسیار خوبی داشتند و مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما ما سعی کردیم فرصت های زیادی برای آنها ایجاد نکنیم. من از بازیکنانم راضی هستم. بعد از اینکه گل خوردیم سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و خیلی موفق بودیم. از دفاع تیمم بسیار خوشحالم. به دنبال سه امتیاز بودیم و به آنها رسیدیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا از حجم بازی تیم راضی هستید و آیا روند بازیکنان با ایده آل شما مطابقت دارد یا خیر، پاسخ داد: 100 درصد همین طور است. من در نشست خبری پیش از بازی هم گفتم که ساختار باشگاه استقلال به گونه ای است که تیمش باید هجومی باشد.

وی افزود: در این فصل از چند بازیکن جوان استفاده کرده ام و فکر می کنم تیم برای هماهنگی و حمله بیشتر به زمان نیاز دارد. سعی کردم بازیکنان جوانی را به تیم اضافه کنم و دوباره از بازیکنان جوان دیگر استفاده خواهم کرد. من برای بازی کردن فوتبال تهاجمی که در ذهن دارم به زمان نیاز دارم.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما