لیگ قهرمانان 2022، دوباره متمرکز شد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” در مطلبی در روزنامه الاتحاد امارات به نحوه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال های 2022 و 2023 پرداخت. به نوشته این روزنامه، دوره بعدی لیگ قهرمانان اروپا مانند سال 2021 به صورت متمرکز و هر گروه در یک کشور برگزار می شود و از سال 2023 این پیکارها به صورت سیستم رفت و برگشت برگزار می شود.

الاتحاد گزارش داد: مذاکرات بین فدراسیون کشورهای آسیایی و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین تاریخ مناسب برای شروع لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 در حال انجام است. کشورها تغییرات قابل توجهی برای دوره 2023 ایجاد کرده اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در تلاش است تا سیستم سازماندهی مسابقات رفت و برگشت در مراحل گروهی را با بهبودهای مورد انتظار در نسخه 2023 که از سپتامبر همان سال (شهریور 1402) و می 2024 آغاز می شود، احیا کند. می 1403).

البته این تغییرات برای دو دور بعدی این پیکارها است، اما در رقابت های پیش رو لیگ قهرمانان اروپا مجدداً مسابقات به صورت متمرکز برگزار می شود، یعنی مانند دوره قبل، هر گروه به میزبانی یک گروه برگزار می شود. این کشور بین 27 می (21 مه تا 6 ژوئن 1401) برگزار خواهد شد زیرا تاریخ پیشنهادی توسط اکثر اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا پذیرفته شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط میزبانی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرده است و کشورهای منتخب کنفدراسیون فوتبال آسیا باید حداقل محدودیت‌ها و انزوا را برای شیوع ویروس کرونا اعمال کنند و مناسب‌ترین اقدامات احتیاطی را انجام دهند. . و اقدامات پزشکی اتخاذ شد. انتظار می رود امارات، عربستان سعودی و قطر به خوبی برای میزبانی مجدد این گروه در ماه مه آماده شوند و درخواست های میزبانی مرحله گروهی در اواخر فوریه تا اوایل مارس ارسال می شود.

منابع انحصاری در کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کردند که در حال رایزنی در مورد سایر پیشنهادات برای دوره 2023 این مسابقات از جمله افزایش تعداد بازیکنان خارجی هستند. تاریخ شروع تقویم جدید لیگ قهرمانان آسیا بزرگترین تغییر در این بازی هاست.

پیش از این این مسابقات همزمان با تقویم شرق آسیا برگزار می شد و تیم ها به مدت دو دوره در لیگ قهرمانان آسیا به رقابت پرداختند اما از سال 2023 این تقویم تغییر کرده و مطابق با تقویم اروپایی برگزار می شود. این سیستم به طور گسترده توسط فدراسیون فوتبال عربستان و امارات تایید شده است.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما