اندروید 12 به طور رسمی برای گوشی های پیکسل – Zomit در دسترس قرار گرفت

[ad_1]

نسخه نهایی اندروید 12 هفته هاست در اختیار توسعه دهندگان قرار دارد ، اما امروز نسخه عمومی آن برای کاربران عادی منتشر شده است. اگر صاحب یک سری Pixel 3 و یک تلفن روی آن هستید ، می توانید Android 12 را در دستگاه خود همین حالا روشن کنید. بنابراین ، دارندگان گوشی های Pixel 3A ، Pixel 4 ، Pixel 4A 5G ، Pixel 5 و Pixel 5A می توانند اندروید 12 را نصب کنند. پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو نیز به صورت پیش فرض با اندروید 12 ارسال می شوند.

تلفن های سایر شرکت ها از جمله Samsung Galaxy ، Oppo ، OnePlus ، Relay ، Techno ، Vivo و Xiaomi نیز در این نسخه از Android در اواخر سال جاری به روز می شوند.

مهمترین ویژگی اندروید 12 استفاده از طراحی متریال طراحی جدید است که در قسمت خانه گزینه های شخصی سازی بیشتری به کاربر می دهد. این نسخه جذاب تر از نسخه های قبلی اندروید است و ابزارهایی را فراهم می کند که به کاربران امکان می دهد رنگ دلخواه را در همه عناصر گرافیکی مانند آیکون ها ، منوهای کشویی ، ویجت ها و غیره تنظیم کنند.

اندروید 12

همچنین ، بسیاری از ویجت ها به اندروید 12 به روز شده اند و اکنون با ظاهری جدید روی صفحه ظاهر می شوند. تا پایان ماه اکتبر ، گوگل قصد دارد ده ها ویجت جدید و بازطراحی شده را به اندروید 12 اضافه کند.

ویژگی های زیادی به اندروید 12 اضافه شده است. گوگل همچنین پستی را در وبلاگ من منتشر کرده است که تمام ویژگی های این سیستم عامل را با جزئیات توضیح می دهد. اگر به سبک طراحی “Material U” علاقه دارید ، باید بدانید که Google این ویژگی را فقط برای دارندگان گوشی های سری Pixel در دسترس قرار می دهد و سپس در مارک های دیگر تلفن ها نیز در دسترس خواهد بود.

انتظار می رود برخی از ویژگی های دیگر اندروید 12 در ابتدا فقط در گوشی های پیکسل در دسترس باشد. در طول سالها ، Google ویژگی هایی را ارائه داده است تا استفاده از Android در این محصولات را برای تلفن Pixel شما جالب تر کند. برخی از ویژگی های اندروید 12 فقط در مدلهای جدید پیکسل در دسترس خواهد بود ، بنابراین مردم دلایل بیشتری برای خرید پیکسل 6 یا پیکسل 6 پرو خواهند داشت. در رویداد امشب ، گوگل اعلام کرد که از پرچمدار جدید این شرکت به مدت حداقل پنج سال پشتیبانی خواهد کرد ، اقدامی قابل تقدیر از سوی گوگل.

برای دسترسی به این به روزرسانی در تلفن Pixel خود ، به تنظیمات بروید و در قسمت System روی System Update کلیک کنید.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما