پاور دانگ فنگ E3 چینی چه ویژگی هایی دارد؟

[ad_1]

روآرو- دانگ فنگ که حدود دو سال است شاسی بلندهای الکتریکی تولید می کند، در حال توسعه مدل اقتصادی خود است. اما مهم ترین موتور الکتریکی این خودروساز چینی، سری دانگ فنگ E3 است. خودروهای اقتصادی در مدت کوتاهی مسیر شرق آسیا تا خیابان های اروپا را فتح کردند.

به قول آقای فرارو. سری دانگ فنگ E3 سرانجام دو هفته پیش وارد جمهوری چک شد و مورد استقبال علاقه مندان به لوازم الکترونیکی پیشرفته قرار گرفت. به گفته کارشناسان خودرو، قیمت، صرفه جویی و رعایت استانداردهای جهانی باعث شده تا این خودرو در کمتر از دو سال از تولید مدل های پایه در کشورهای مختلف در دسترس باشد.

بررسی ها نشان می دهد که مدل های مختلف این SUV الکتریکی بین 26500 تا 30000 دلار قیمت دارند. دقیقا قیمت یک کامیون بنزینی. این در حالی است که قیمت تمام شده خودروهای برقی به دلیل هزینه بالای تجهیزات فنی نسبتا بالاست.

با این حال دانگ فنگ سری E3 یک خودروی شهری و برقی متوسط ​​است و نباید انتظار زیادی از آن داشت.

اگر مشکوک هستید که این دستگاه بادوام مانند سایر محصولات دانگ فنگ وارد ایران شود، البته آیا سوخت آن بیشتر است؟ ما نمی توانیم به شما پاسخ صحیح بدهیم. زیرا هنوز هیچ شریک تجاری دانگ فنگ در ایران برای مونتاژ محصول وارد نشده است.این نژاد در ایران است.

از سوی دیگر زیرساخت های مورد نیاز برای ظهور خودروهای برقی در ایران فراهم نشده است و بعید است تا آن زمان شاهد خودروهای برقی در جاده های ایران باشیم.

ویژگی های دانگ فنگ الکتریک سری E3 چیست؟

بررسی مشخصات اقتصادی شاسی بلند دانگ فنگ E3 در وب سایت این شرکت نشان می دهد که این SUV دارای موتور 120 کیلووات (161 اسب بخار) است که می تواند 300 نیوتن متر گشتاور تولید کند. از نظر دنده، خودرو با جلو متفاوت است و موتور آن نیرو را به مجموعه چرخ جلو منتقل می کند.

موتور این شاسی بلند از یک باتری لیتیومی 52.56 کیلووات ساعتی تامین می شود که با هر بار شارژ کامل می تواند مسافتی معادل 405 کیلومتر را طی کند.

ابعاد دانگ فنگ E3 4385 میلی متر طول، 1850 میلی متر ارتفاع و 1650 میلی متر عرض می باشد همچنین فاصله بین دو محور نیز تا 2655 میلی متر می باشد.

حداکثر سرعت این SUV 160 کیلومتر در ساعت و میانگین صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در 8.9 ثانیه است.

سری دانگ فنگ E3 از ویژگی های راحتی و ایمنی الکتریکی

این خودرو دارای امکاناتی مانند نمایشگر دیجیتال مسافت پیموده شده، سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی، تهویه مطبوع غیر اتوماتیک، دکمه استارت، ناوبری ماهواره ای، بلوتوث، شارژ بی سیم، پورت USB، استراحتگاه دستی، گرمکن و تهویه مطبوع صندلی است. سنسور باران، اسکای روف، تنظیم برقی صندلی جلو و موارد دیگر.

در قسمت ایمنی امکاناتی مانند ترمز کمکی، پایداری الکترونیکی، رادار پارک جلو و عقب، ورود بدون کلید، BS، EBDI، ترمز دستی خودکار، دستیارهای حرکتی بالا و پایین، چراغ جلوی خودکار، ایزوفیکس، ایربگ و … موجود است.

تصاویر سری E3 دانگ فنگ الکتریک

پاور دانگ فنگ E3 چینی چه ویژگی هایی دارد؟

پاور دانگ فنگ E3 چینی چه ویژگی هایی دارد؟

پاور دانگ فنگ E3 چینی چه ویژگی هایی دارد؟

پاور دانگ فنگ E3 چینی چه ویژگی هایی دارد؟

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما