ییایی: نمی‌خواستیم یک کارجی از خیابان ناوریم :: سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811783 |
02 اسفند 1400 ساعت 10:46 |
2,486 زدیدزدید |

0
هاه

مربی خارجی تیم تیمی فوتسال ; نیست

وحید ییایی، سرمربی تیم یلی یال نشستی را با میرشاد ماجدی، سرپرست سیون مسابقات فوتبال برگزار می کند برنا برنامه های آماده دهی تیم ملی فوتسال را با تصمیم تصمیم گیری نفر اول برگزار می کند.

رش گزارش “سه سه”، این ین در نهایت به این نتیجه رسید که الا وحید شمسایی قید مربیارجی در کادر تیم تیم یلی را بزند. به این خاطر که تیم یلی بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا را پیش رو ردارد. این برنامه هنوز از مهمه کاری وحید ییایی حذف نشد ممکن است آینده ای نزدیک مربی رجیارجی مد نظر نظر تیم ییلی فوتسال تهر نان بیاید.

«ییایی در این باره به خبرنگار تسنیم این گفته ست است«: جذب مربی خارجی از نظر نظر من دران است. ز زا از ورود مربی رجیارجی فقط تمرین دنادن نیست و واستیم با یک تیر تیر ، نان ن. گفت: داخل نمی شوم.

او هم چنین در حسین مشاور فدراسیون فوتبال در امور فوتسال که مخالف حضور است ⁇: «شمس بزرگ من است و روی سرم یای دارد، اما او و کمیته فنی بود بوداکائو را برای پ پایه بیاوریم. االا تعجب می‌کنم می‌کنم که مربیان زیادی در کشور ریماریم. به کاکائو مبلغی پرداختند و برای او در ایران کلاس مربیگری شتنداشتند. اظهارات شمس قابل احترام است، اما مامان چرا چنین ییایی را مطرح می کنیم. اگر هیما هیم باشیم، ابتدا تفکرمان باید به روز شد. حالا که شرایط فدراسیون فوتبال اینگونه است، همین مسیر جا و. نمی‌خوا نمی‌خواستیم یک خارجی از خیابان بیاوریم و گزینه‌ای در تیم ملی اسپانیا و اینتر رار کار کرده است. ًاً همه مربیان ایرانی از من وترلوتر وتر فنی‌تر فنی‌تر، اما برای جذب مربی رجیارجی چند هدفیم. شمس بزرگتر استاست و و در خدمت هر که او و هستیم!»

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما