قیمت پادگان در تهران چقدر است؟

[ad_1]

روآرو- افزایش اجاره بها در تهران در سال گذشته به 54 درصد رسید. این افزایش چشمگیر باعث شده است اجاره بهای هر متر مربع در ارزان ترین محله تهران تا 3 میلیون تومان برسد. یعنی یک خانواده باید ماهیانه حدود 4 میلیون و 500 تومان برای اجاره یک واحد 50 متری در حداقل موارد بپردازد. این در حالی است که دستمزد کارگران کمتر از این میزان است. این امر اکنون منجر به افزایش مسکن در پایتخت شده است.

به قول آقای فرارو. برای یافتن اقامتگاه اجاره ای کافی در تهران، در وب جستجو کنید، سپس خواهید دید که چقدر اجاره پیش روی شماست. اما در دنیای واقعی، فیل‌های چوب‌دار در معرض تهاجم جوجه‌های تندرو قرار می‌گیرند.

در اولین قدم از مشاور املاک در منطقه 10 تهران یک آپارتمان برای اجاره دریافت کردیم. مقامات لائوس در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر شد، این اتهامات را رد کرده‌اند و می‌گویند: «ادعاهای مشابه و بی‌اساس در مورد این شهر بیش از یک بار مطرح شده است. به همین دلیل مواردی از اسکان خانوادگی در آپارتمان های این منطقه یافت می شود.

شروع کردم به صحبت کردن با او در مورد محله تا اعتماد به من تو را افزایش دهد. تعدادی از معروف ترین بازارهای روستا را نام می برم. در ادامه صحبت‌هایمان، او گفت از من نقل قول نکن، اما دیدم برخی از همکاران ما کانکس اجاره کرده‌اند. گفتم پس این پناهگاه ها کجا هستند، کجا قرار دارند تا افراد یا خانواده ها در آنها زندگی کنند؟

او پاسخ داد که آن را در نزدیکی ندیدم، اما همکارانش گفتند که معمولاً پادگان ها در داخل خانه های قدیمی و نوساز با حیاط قرار دارند. از او خواستم اسامی و شماره همکارانش را که در این زمینه فعالیت می کردند به من بگوید. او مکث کرد. سپس به من گفت که از آنها اجازه بگیرم تا ببینم چه چیزی دارند.

اجاره کاندومینیوم در تهران چقدر است؟

دوباره به وب برگشتم و شروع به جستجو کردم. تعداد آگهی ها بسیار زیاد است، اما تبلیغ کاندوها برای اجاره، به ویژه برای اجاره خانوادگی و مجردی، به همان اندازه سخت است. بنابراین باید بین دسته بندی های مربوطه نگاه کرد و به متن داخلی آگهی نگاه کرد تا واحدهای اجاره ای برای افراد مجرد و خانواده را تک تک پیدا کرد.

بررسی این آگهی‌ها نشان می‌دهد که قیمت‌ها بر اساس منطقه نیست و هر کسی نرخ‌های خاص خود را دارد. مثلا یک تاج ده متری در پردیس با اجاره ماهانه یک میلیون و 300 هزار تومان تبلیغ می شد. فرد دیگری برای اجاره سایبان 12 متری یافت آباد 10 میلیون پیش پرداخت و 600 هزار تومان اجاره ماهانه درخواست کرد.

با این حال دنبال کانکس دیگری برای اجاره در منیریه تهران هستم. آگهی دهندگان برای این تاج 20 متری 50 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 200 هزار تومان از پیش تعیین کرده اند. او در توضیح این کمپین می نویسد که به راحتی به همه مکان ها و مراکز خرید قابل دسترسی است، خدمات آن مجزا و متمایز است. دارای گرمایش و گاز و حیاط 15 متری مستقل در اختیار مستاجرین قرار می گیرد. گفت فقط سقف خانه تا آخر برج سوم اجاره داده شده و آب و برق و گاز رایگان است.

قیمت پادگان در تهران چقدر است؟

من گفتگو را با این تبلیغ کننده شروع کردم. پرسیدم چند نفر کاندومینیوم را اجاره کرده اند، جایی که در آن قرار دارد، آیا در دسترس است؟

آگهی دهنده پاسخ داد که برای بیش از 2 نفر اجاره نشود و توصیه کرد ابتدا تصاویر پشت بام را ببینید و اگر دوست داشتید حتما مراجعه کنید.

در مورد اینکه تاج کجاست، چه در حیاط خانه اش یا فضایی مستقل، با دیوارهایی برای تاج، دوباره در مورد سوالم تجدید نظر کردم. او گفت این ساختمان در حیاط خلوت او واقع نشده و مستقل است.

وی سپس عکسی از خانه اجاره ای خود ارسال کرد که فقط حمام و آشپزخانه را نشان می داد و بقیه جزئیات مشخص نیست. بعد می گوید عکس مال قبل است. او هنوز کار می کند و پس از بازگشت برای شما عکس می فرستد. سپس از تاج تعارف کرد تا ما علاقه مند به اجاره تاج باشیم.

وی گفت: کپسول گاز سه شعله داشت و همه چیز سالم بود. من فکر می کنم برای دو نفر خوب است، در این تصویر چندان واضح نیست.

قیمت پادگان در تهران چقدر است؟

اجاره آپارتمان از ما، زمین از شما!

ناگفته نماند که صاحبان تاج زیاد هستند و می توانید به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنید. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد، زمین شخصی! در واقع مستاجر کانکس فقط جعبه را به شما می دهد و شما باید دارایی شخصی داشته باشید تا شخص یا شرکت بتواند کانکس را به صورت منظم به شما اجاره دهد.

یکی از شرکت های اجاره کانکس بر این موضوع تاکید می کند: شرایط اجاره کانکس هیچ تفاوتی با سایر موارد ندارد و می توان سازه هایی را اجاره داد و از آن برای تهیه محل کار، کارگر یا خانه موقت برای زندگی خانوادگی استفاده کرد. در این صورت فقط به فضایی برای قرار دادن یا نصب سازه نیاز دارید که پس از اجاره ساختمان می توانید آن را به محل خود منتقل کنید و این مکان نیز باید ملک شخصی شما باشد و سازه را نمی توان در مکان عمومی یا. قلمرو ملی

بررسی قیمت شرکت ها و اشخاصی که کانکس اجاره می کنند نشان می دهد که 35 تا 45 درصد ارزش کانکس را برای اجاره سه یا شش ماهه دریافت می کنند. به عنوان مثال کانکس 10 متری حدود 14 میلیون تومان قیمت دارد و برای اجاره شش ماهه باید حدود 7 میلیون تومان پرداخت کنید.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما