فریزرهاال فریزرهای یانتر از صد صد یونلیون یونانی

[ad_1]

روآرو– یخچال فریزرهای ساید بای جیاید الجی و واسونگ سونگان‌ترین مدل‌های یازار ر. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. ۸۶۰لا یخچال فریزر یاد بای ساید و رار در ال جی مدل MDP۸۶۰DB که ۱۴۲ میلیون تومان فروخته می‌شود و یسسه با پراید صفرکیلومتر فقط ۳۰ یونلیون یونان ارزانتر است. دورالفریزرهایی که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید، به امکاناتی مثل Door-in-Door، موتور اینورتر اینورتر و یشایش هستند و رتبه انرژی زا ز A + کمتری دارند.

فریزرال فریزر چهار در الجی ‌جی ۱۴۲ میلیون یونان

۸۶۰ رشارش فرارو، یخچال فریزر ساید بای ساید و رار در ال‌جی مدل MDP۸۶۰DB حدود ۱۴۲ میلیون تومان د رارد. رقمی دیجیتالی کهاعث می‌شود آن را گران‌ترین یخچال فریزر فریزرلی در معرفی زازار. Door-in-Door در این یخچال میزان مصرف انرژی را به اندازه قابل توجهی هشاهش هش. یعنی با قرار دادن بطری آب یا مواد غذایی در این، از باز و بسته در اصلی جلوگیری وگیری. برای ارتباط با ‏MDP866DB‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. استفاده از زلتر هایجن در این یخچال هم باعث می شود بوی، م هیاهی و دیگر مواد غذایی از بین بین. ۸۶۰ صالص یخچال MDP۸۶۰D ال‌جی ۷۰۹ لیتر است و ارتفاع آن به یک متر متر سانتی‌متر نتیمتر است. ول و عرض این یخچال به ۹۱ ترتیب ۹۱ ۹۲ ۹۲انتیمتر است. مال MDP866DB دارای شش کشو فریزر فریزر است و رتبه مصرف انرژی A + و رنگ مشکی الماسی در بازار حضور ردارد.

فریزرهاال فریزرهای یانتر از صد صد یونلیون یونانی

فریزرال فریزر چهار در سامسونگ مسونگ 100 میلیون یونانی

فریزرال فریزر ساید بای ساید و چهار در سامسونگ مدل رومانو دست‌کم ۱۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. جهت تماس با ‏MDP866DB‏، لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید یا حسابی جدید بسازید. وقتی غاغ سایت سامسونگ می‌رویم می‌رویم، متوجه می‌شویمای‌ها به ویژه روی وریاوری سرمایش در این یخچال‌ها تأکید می‌کنند. سیستمی سیستمی با کاهش نوسان دما، و طعم داد غذایی را ثابت نگه دارند. فودشوکیس فودشوکیس -Food ShowCase- نیز بدون بزاز شدن، اصلی امکان دسترسی به مواد غذایی پرکاربرد را فراهم می کند. خالص این یخچال ۱۷۱ وزن است و در آن وجود دارد که دو طبقه مخصوص مخصوص و تات است. + در یخچال هم نمایشگر LED تعبیه شده است مصرف انرژی آن A + است.

فریزرهاال فریزرهای یانتر از صد صد یونلیون یونانی

فریزرال فریزر ساید بای ساید ال جی جی ۱۰۷ میلیون یونان

۳۳۴ال فریزر یداید بای ساید ال جی مدل ۳۳۴DPB حدود ۱۰۷ میلیون تومان ارزش دارد و جزوه هل‌های گران‌تر از ۱۰۰ میلیون تومان شم رار ر. از نظر قیمت این یخچال را سومین محصول گرانقیمت بازار بعد از یخچال فریزرهای چهار درب ال جی س مسونگام بگیریم. ۳۳۴ال فریزر BDPB ال جی با احتساب در بار ، ، در ردارد. ظرفیت ۷۱۶ ۷۱۶ لیتر است و ارتفاعش به یک و ۸۰ مترانتیمتر نتیمتر. در این یخچال سه طبقه برای یخچال و دو طبقه یا فریزر در نظر گرفته شده و دو کشو یخچ بخش و می‌شود می‌شود. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. Giene طبق ادعای ال جی فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh درصد از مواد غذایی را جذب و ج ولو و بد غذا در یخچال را می‌گیرند. +ال فریزر یداید بای ساید ال جی مدل ۳۳۴DPB با رنگ نقره‌ای و مصرف انرژی A ++ در زازار می‌شود فروخته.

فریزرهاال فریزرهای یانتر از صد صد یونلیون یونانی

فریزرال فریزر چهار در ال جی جی ۱۰۱ میلیون یونان

برای ارتباط با ‏MDN73‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. To connect with MDP866DB جی نو نوانو سامسونگ و BDPB ال‌جی ، MDL MDN73 ز برند برند رمینارمین قرال فریزرانقیمت ی. ۷۳ اینورتر اینورتر، فناوری انجماد سریع، زاز، آبریزر و سیستم باب هوشمند امکانات تال فریزر MDN73 به رار ر. Giene ترلتر بهداشتی Hygiene Fresh و سیستم سیستمان هوای چندگانه در این یخچال MDN73 به یک متر متر و 800 متر می‌رسد که حجم خالص آن 567 لیتر است. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

فریزرهاال فریزرهای یانتر از صد صد یونلیون یونانی

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما