اینتل برای خودروهای آینده تراشه زدزد!

[ad_1]

روآرو-اینتل شرکت زنده‌زنده تراشه‌های کامپیوتری، در درلاش استا به زازار تراشه‌های خودرو نیز کند ورود. این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که بهازان در به روز رسانی پردازنده های یایل نقلیه خو هداهد هد.

به بهارش فرارو رو اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. اینتل پیش بینی کرده زنده‌هازنده‌های خودرو در سال ۲۰۱۹ حدود درصد از هزینه خودرو تشکیا می‌داد، تا سال ۲۰۳۰ به درصد افزایش می‌یابد.

بازی خودروهای با پیشرفت هایی مانند فناوری خودران، ویژگی کمک خودروهای خودروهای ترم اضطراری خودکار، تراشه هایی که همه چیز را از فشار لاستیک های گرفته تا کنترل می کنند، نمایشگرهای داشبورد و سیستم های سرگرمی جذاب در حال تبدیل شدن به رایانه های چرخ روی هستند. ال در حال حاضر از زیرمجموعه، MobileEye خود در این بازار حضور دارد و یای کمک راننده پیشرفته Ada ADAS را توسعه می‌دهد. ز سینگرلسینگر مدیر جرائم اجرایی اینتل گفت:

اینتل برای خودروهای آینده تراشه زدزد!  // در حال ویرایش

اینتل در داد دلانه خود را از زالش در بابل رقبای خود آنویدیا و کوالکام، ییایی یی. برای اولین بار بعد از مدت ها در ایالات متحده به دنیا آمدم و بزرگ شدم. او گفت: تسلا که تراشه‌های خودروهایش را خودش حیاحی می‌کند، نرم‌افزارهای خودروهایش را نیز خودش نیانی می‌کند، در مقدمه مقدمه این ویژگی‌های محاسباتی قرار دارد. اینتل نیز قصد ردارد در این مسیر را دارد و تفرملتفرم تفرماسباتی را برای خودروسازان ارائه می کند.

حداحد خودروی جدید اینتل بخشی از تات ریخته گری اینتل است، یکی از زلاش های اصلی گلسینگر برای معکوس کردن افت اینتل از لبه های برتر یدلید تراشه. سینگرلسینگر، که سال پیش به اینتل بازگشت، امیدوار است با سرعت به این پیشرفت بعد از بیش از نیم دهه تولید مدرن سازی، تراشه های خود را ببخشد. اواضای انفجاری برای تراشه‌های تقویت شده را عصر طلایی جدید یای صنعت مدامد. IFS به این معنی است که این تراشه‌ها را به غیر از زلات خود یا شرکت‌های دیگر نیز می‌سازد. ا Seml با خرید Tower Semiconductor به غلغ غ.

ختاخت تراشه برای دیگران به اندازه تجارت فعلی اینتل سودآور،، اما در برنامه های بزرگتر اینتل نقش ردارد. ابزرگل اگر هداهد با دو بزرگ MC TSMC و سامسونگ در این زمینه بتابت کند، یای جبران سرمایه گذاری فوق العاده گران قیمت تات تراشه سازی نیاز به یدالید یادش درحجم ا. IFS یای بخشی از آن حجم در نظر گرفته شده است. IFS Gelsinger، اینتل می‌تواند تراشه‌هایی را حتی یای رقبایی مانند طراح تراشه گرافیکی مصنوعی مصنوعی مصنوعی Nvidia، طراح کامپیوتر و سرور AMD هوشمند طراح هوشمند یا comcom.

منبع: cnet

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما