شریعتمداری وکیل خاتمی: مستندات را ببینید

[ad_1]

وی در پاسخ به ادعای حسین شریعتمداری در دیدار با جورج سوروس، وکیل سیدمحمود علیزاده طباطبایی، محمد خاتمی، گفت: از سال گذشته تاکنون ده مورد شکایت از حسین شریعتمداری مطرح شده است اما نکته اصلی مصونیت وی است. ” لذت ببرید من از طرف مهندس موسوی و آقای خاتمی و خیلی از دوستان از این آقا شکایت کردم ولی به نتیجه ای نرسیدم.

به گزارش دیده بان ایران، «آقای خاتمی دو بار با جورج سوروس (حامی مالی صهیونیست و حامی مالی فتنه ۸۸ آمریکایی-اسرائیلی) دیدار کرده است.» می دانیم که شواهد محکمی از این دیدار داریم. «دیروز، حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان این اظهارات را در چارچوب اختلاف طولانی مدت با محمد خاتمی بیان کرد.

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل محمد خاتمی به دیده بان ایران گفت: از سال گذشته تاکنون ده مورد شکایت از آقای حسین شریعتمداری مطرح شده است اما نکته مهم این است که ایشان مصونیت قضایی دارند.

علیزاده طباطبایی در ادامه تاکید کرد که شکایت از حسین شریعتمداری بیهوده است. هیئت منصفه ای هست که خیلی یکدست رفتار می کند و به آقای شریعتمداری رای می دهد! هیئت منصفه بارها موافقت کرده اند که شکایتی به اتفاق آرا وجود ندارد! اگر دادگاه مشمول نظر هیات منصفه نباشد تحت فشار نیروهای امنیتی قرار می گیرد و در نهایت همان حرف هیات منصفه را می گویند!

علیزاده طباطبایی: هیأت منصفه و دادگاه ها به شرع رأی می دهند

وکیل محمد خاتمی افزود: بنابراین شکایت از حسین شریمداری به جایی نمی رسد زیرا وی از مصونیت قضایی کامل برخوردار است و عواقبی در پی نخواهد داشت.

علیزاده طباطبایی در پایان از حسین شریعتمداری خواست تا مدارک را بایگانی کند: به همین دلیل شکایت نداریم وگرنه ادعای آقای شریعتمداری کاملا صحت ندارد و نیازی به شکایت ندارد! آنها می توانند به هر سندی که دارند مراجعه کنند، اما مدرک خارجی ندارند.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما