هشدار سامسونگ: محدودیت های جدید کرونا باعث ایجاد مشکلاتی برای تولید تراشه می شود

[ad_1]

Samsung Electronics و Micron Technology، برخی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تراشه‌های حافظه در جهان، هشدار داده‌اند که محدودیت‌های سخت‌گیرانه در مورد کرونا چین (یا شیان) می‌تواند پایگاه تولید تراشه آن‌ها در منطقه را مختل کند.

شیوع یک نوع جدید از ویروس کرونا، زنجیره تامین جهانی و تراشه های قرنطینه شهر چین را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد و مشکلات فعلی پیش روی صنایع جهان را تشدید می کند. Micron توضیح می دهد که محدودیت ها می تواند عرضه تراشه های DRAM پرکاربرد در مراکز داده را به تاخیر بیندازد.

علاوه بر این، Micron بر این باور است که محدودیت های شدیدتر اعمال شده در اوایل ماه جاری باعث کاهش تعداد کارکنان در سایت تولید می شود.

آمیکرون بار دیگر برای سامسونگ مشکل ایجاد کرد

سامسونگ

Samsung Electronics همچنین اعلام کرد که تغییرات موقتی در برنامه‌های عملیاتی کارخانه‌های تولیدی خود در شیان ایجاد خواهد کرد که بر تولید تراشه‌های حافظه فلش NAND که برای ذخیره داده‌ها در مراکز داده، گوشی‌ها و سایر دستگاه‌های فناوری استفاده می‌شوند، تأثیر می‌گذارد.

با این حال، طبق گزارش رسانه های چینی، به نظر می رسد تاسیسات نیمه هادی سامسونگ در شیان، چین، بدون مشکل کار می کند، اما اگر گونه جدید ویروس کرونا، آمیکرون، گسترش یابد، احتمالاً تولید کمی کاهش می یابد.

TrendForce توضیح داد که هرگونه تغییر در طرح کارخانه Xian سامسونگ می تواند بر تولیدکنندگان موبایل و نوت بوک نیز تأثیر بگذارد، اما خاطرنشان کرد که با وجود سطح موجودی نسبتاً بالای سامسونگ، سازندگان در کوتاه مدت هیچ مشکلی نخواهند داشت.

به عنوان بخشی از تلاش های پکن برای مهار فوری ویروس کرونا، مقامات چینی محدودیت های شدیدی را برای ورود یا خروج از شیان اعمال کرده اند. بر اساس این گزارش، شیان بزرگترین شهر در بین تمام شهرهای چین بوده و بیش از 1100 مورد در زمان آخرین فوران گزارش شده است.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما