رونمایی از مفهوم وان پد فولکس واگن ؛ برداشت ها به صورت سیال ، جهانی و پراکنده به دست می آیند

[ad_1]

فولکس واگن مفهوم جدیدی ارائه کرده است. این کانسپت که OnePod نامیده می شود نشان دهنده اتومبیل برقی اتوماتیک این شرکت با فضای داخلی قابل تنظیم است. مفهوم مدرن در مرکز طراحی گروه فولکس واگن در پتسدام توسعه یافت.

شما فکر می کنید کلمه ای که در نام این مفهوم استفاده می شود از انگلیسی شماره یک تبدیل شده است. اما این کلمه در واقع مخفف One Solution for All است که به معنی راه حل برای همه است. فولکس واگن با این عبارت سعی کرده است به بسیاری از کاربردهای مفهومی خود اشاره کند.

احتمالاً می دانید که فولکس واگن می خواهد در آینده ارائه دهنده خدمات متفاوتی باشد. به همین دلیل مدل رونمایی شده OnePod robotaxi است. از نظر ساختار خارجی ، این مفهوم ، با وجود اینکه به اندازه یک جعبه است ، تا آنجا که ممکن است دارای اصول آیرودینامیکی است. این کانسپت دارای چندین سطح شیشه ای است و کابین آن غرق در نور است. رینگ های آیرودینامیکی ، غلتک های متورم و سطح عمدتاً صاف از دیگر ویژگی های فولکس واگن وان پد است.

کانسپت OnePod از چراغ های LED در جلو و عقب استفاده می کند. این چراغ ها می توانند پیام هایی را برای عابران پیاده و افراد منطقه نشان دهند. در پشت ، کانسپت مجهز به نگهدارنده مخصوص دوچرخه است تا صاحبان دوچرخه بتوانند با دقت از آن استفاده کنند.

با توجه به اندازه بدنه و پنجره های بزرگ ، کابین وانپاد دارای فضای بسیار بزرگی است و نمای اطراف آن شگفت انگیز است. دکمه های کنترلی در این مفهوم در گوشه ها نصب شده و اطلاعات لازم را در طول سفر با صفحه نمایش بزرگ در اختیار مسافران قرار می دهد.

به طور خاص ، هنگام پارک کردن ، وانپاد به طور خودکار با محاسبه وزن خالص ارتفاع خود را کاهش می دهد تا کودکان ، ویلچرنشینان و افرادی که دارای مشکلات حرکتی هستند به راحتی بر روی آن سوار شوند. تکمیل این ویژگی درهای کشویی بزرگ است که دسترسی آسان به کابین را امکان پذیر می کند. این درها به یک دوربین سقفی متصل شده اند ، دوربین مجهز به قابلیت تشخیص مسافران است و در هنگام نزدیک شدن آنها به طور خودکار در باز می شود!

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما