رتیل، سوسک و عقرب کمیاب در فرودگاه کلمبیا – زومیت کشف و ضبط شد

[ad_1]

مقامات امنیتی فرودگاه بین المللی الدورادو در بوگوتا، کلمبیا، اخیراً صدها نمونه کمیاب از حشرات و عنکبوت ها را کشف کردند که قاچاقچیان سعی داشتند آنها را به خارج از کشور منتقل کنند. به گفته مقامات فرودگاه، گونه‌های کمیاب در ظروف پلاستیکی در چمدان‌های دو شهروند آلمانی نگهداری می‌شد. به گزارش وب سایت All That Interests، مقامات کلمبیایی هفته گذشته دو شهروند آلمانی را در حالی که قصد داشتند به مقصد اروپا سوار شوند، دستگیر کردند. مقامات امنیتی فرودگاه گفتند که در مجموع 232 رتیل، یک عقرب با هفت جوجه، 9 تخم عنکبوت و 67 سوسک بزرگ در چمدان ها کشف شد.

در حالی که هر دو ادعا می کردند شهروند آلمان هستند، حیوانات برای تحقیق به آلمان منتقل شدند، اما تحقیقات هیچ مجوز رسمی یا صورتحساب حمل و نقل بین المللی را فاش نکرد. Carolina Ortia Vasquez، مدیر اداره محیط زیست بوگوتا، در بیانیه ای گفت که گونه های کمیاب این کشور، حتی برای اهداف آموزشی یا تحقیقاتی، مانند این شهروندان، نیاز به مجوز از این اداره دارند. محیط زیست. او افزود: «از سال 2018 تاکنون چنین محموله بزرگی از رتیل نداشته ایم. “بزرگترین محموله امسال بال کوسه بود.”

قاچاق حیات وحش کلمبیا به مرکزی برای عملیات پرسود قاچاق حیات وحش تبدیل شده است

وقتی ماموران گمرک چمدان های این زوج را باز کردند، 210 ظروف پلاستیکی در فیلم های رول جلوی آنها گیر کرده بود. به گفته وب سایت LiveScience، این حیوانات مستقیماً از طبیعت در شهر سان لوئیس د گاسنو در منطقه بویاکا در بوگوتا گرفته شده اند. حشرات باری شامل عنکبوت های جوجه کشی، رتیل، سوسک های بزرگ و عقرب ها بودند. قاچاقچیان دستگیر شده و علاوه بر جریمه با مجازات های کیفری و مدنی مواجه خواهند شد. اما هنوز اتهامات این دو متهم مشخص نیست. همچنین این حشرات قبل از رهاسازی یا جابجایی برای بررسی دقیق به محیط زیست تحویل داده شدند.

واسکز به دویچه وله در آلمان گفت: «این دومین بار در کمتر از یک ماه است که حیات وحش در فرودگاه الدورادو مصادره می شود. در طول سال گذشته، ما بیش از 11000 نمونه از گونه های مختلف جانوری را در سراسر شهر کشف کرده ایم. من می خواهم یک بار دیگر بگویم که حیوانات وحشی همیشه در خانه خود آزاد و خوب هستند.

کلمبیا با جمعیتی حدود 51 میلیون نفر چهارمین کشور بزرگ آمریکای جنوبی است. این کشور دارای گنجینه منحصر به فردی از خزندگان، حشرات و انواع گونه های کمیاب یا منحصر به فرد است. کلمبیا یکی از تنها 17 کشور جهان است که هزاران گونه مختلف از حیوانات در آن زندگی می کنند. در نتیجه، این کشور در سال های اخیر به کانون فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان حیات وحش تبدیل شده است. در همین حال، حیات وحش در برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی به بازار سیاه عرضه شده است. در سپتامبر سال جاری، پلیس کلمبیا محموله ای از 3943 بال کوسه را برای هنگ کنگ پیدا کرد.

قاچاق حیات وحش در کلمبیاحشرات و عنکبوت‌هایی که اخیراً در فرودگاه بین‌المللی الدورادو در بوگوتا، کلمبیا پیدا شده‌اند، در 210 ظرف پلاستیکی نگهداری می‌شوند.

این محموله بزرگ حاوی حباب های ماهی به وزن 117 کیلوگرم نیز می باشد که برای قاچاق هر چه بیشتر از آن به عنوان مسکن استفاده شده است. در عین حال، هنگ کنگ در سال های اخیر به بزرگ ترین بازار باله کوسه در جهان تبدیل شده است و از سوی دیگر، عمل وحشیانه دمیدن بالن ها سر و صدایی را در بین دوستداران محیط زیست به همراه داشته است، آمریکا، اتحادیه اروپا، کانادا، برزیل. ، نامیبیا، آفریقای جنوبی و کلمبیا ممنوعیت شدید فروش باله را اعمال می کنند.

اما ظاهرا این ممنوعیت مانع از قاچاق حیات وحش نشد. این واقعیت آشکار که تنها در سال جاری بیش از 11000 نمونه از حیوانات مختلف در کلمبیا کشف و ضبط شده است نشان می دهد که محموله های بی شماری حتی از کشور خارج نشده اند. از 11000 نمونه یافت شده، 7058 حیوان زنده در ظروف مخصوص نگهداری می شدند. فرودگاه بین المللی الدورادو در بیانیه ای اعلام کرد با اذعان به این موضوع، بوگوتا مرکز قاچاق حیات وحش است.

مقالات مرتبط:

زمستان گذشته پلیس کلمبیا دو آلمانی، یک ونزوئلایی و یک مرد لهستانی را به اتهام قاچاق 9 رتیل به خارج از کشور دستگیر کرد. اگرچه قاچاقچیان به دلایل مختلف اقدام به قاچاق حیوانات و کالاهای مختلف می کنند، اما دلیل اصلی آن فرار مالیاتی است. در ژوئیه امسال، مردی به دلیل امتناع از پرداخت 18 درصد مالیات بر طلاهای جاسازی شده در روده خود با حدود 800 گرم طلای 24 عیار دستگیر شد. این مرد از دبی راهی فرودگاه بین المللی کانر در هند بود، اما ماموران امنیتی فرودگاه به او مشکوک شدند که در حال پیاده روی است و پس از بازرسی فیزیکی او را دستگیر کردند. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما