ای خارجی ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ از دبی یروا ایروان

[ad_1]

روآرو– تورهای 1101 از مسافران خارجی نوروز خود را پیدا کردند. یک ماه تا شروع تعطیلات باقی مانده و یت‌های فعال در حوزه گردشگری گردشگری سفر یا ایروان،، لیس، استانبول، و … در همین موارد با یک نگاه گذرا متوجه افزایش قیمت یای نسبت به موقعیت موقعیت می‌شویم، اولا عجیب این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی از انتشار آن می گذرد. سفر ییایی و اقامت در درل‌های یاره دبی نیز نداند تا صد میلیون تومان دشتهشته باشد.

قیمت تور ایرو ایروان

نوروزی ایروان در حالت زمینی زمینی پنج‌ونیم پنج‌نیملیون یونان و به‌شکل تور هوایی حداقل هفت‌ونیم میلیون تومان هزینه خواهد داشت. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. یلی که یک رهاره دارد و اگر حدود 400 رار تومان بیشتر بازدید از محل اقامت شما به هتل دو رهاره آرامازد ایروان تبدیل می شود. بین یای روزه با ۱۰ میلیون یونان می‌شود اقامت در هتل‌های پنج راهه ایروان نل هتل بین‌المللی این شهر تجربه تجربه کرد. تورهای هوایی پنج روزه ایروان حدود هشت میلیون تومان برای هتل های ارزانقیمت و 13 میلیون تومان برای هتل های لوکس هزینه هشت و بابت تورهای هوایی روزه ایروان هم دستکم باید 10 میلیون تومان کنار گذاشته شود و با 20 میلیون تومان اقامت در هتل های پنج ستاره و پرواز می شود. هوای هوای ایران‌ایرتور یررا تجربه کرد. تور زمینی ایروان برای نوروز ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ می یونلیون یون و ۵۰۰ تومان هزینه هداهد داشت. To connect with نفره توبوس به توبوسا اتوبوس نفره, VIP به ارمنستان می‌روید و درا در سه‌چه چهارستاره اقامت دارد. قانید به‌جای هتل‌های سه‌ستاره محل اقامت را به یای پنج رها کنید آنوقت هزینه تا شش یونلیون و ۵۰۰ رار تومان برای هر نفر افزایش پیدا می‌کند.

یای زمینی و هوایی ایروان

تور

مدت اقامت

هزینه

زمینی ایروان

سه‌ستاره

روز روز

پنج یونلیون و و ۵۰۰ رار ران

زمینی ایروان

اقابابیانس نساره

روز روز

شش یونلیون و و ۵۰۰ رار ران

ییایی (آرمنیا)

یکستا یک ستاره

شب شب

هفت یونلیون و و ۵۰۰ رار ران

ییایی (ایرانایرتور)

بی‌ملی ایراوان ناره

روزه روزه

۲۰ میلیون یونانی

قیمت تور نوروزی یسلیس

قیمت تور هوایی تفلیس در نوروز حداقل ۹ یونلیون تومان است. در این تور رار روزه با هواپیمای زاگرس از تهران به نان سفر و اقامت در هتل سه‌ستاره میکا خواهد هد. رقم رقم یونلیون و ۷۰۰ هز رار تومان می‌شود هتل را به رستارت تبدیل کرد و اقامت در هتل‌های پنج‌ستاره تفلیس چیزی حدود ۱۳ تا ۲۰ میلیون تومان با ید ید. ضا اضافه شدن تعداد شبهای اقامت، قاعدتا رقم هزینه تورهای بالاتر می‌رود و شروع قیمت یای پنج روزه یسلیس در نوروز ۱۴۰۱ یا ی ی می‌ یون یون ر یون یون یون یون یون یون یون یون یون یون یون یون یون تور هشت روزه ییایی با اقامت در درل پنج ستاره بیلتمور نیز نان یکی از گران‌ترین گزینه‌های نوروزی یای سفر به نان حدود ۲۱ یونلیون تومان د ردارد. ثبت نام تورهای زمینی گرجستان برای نوروز ۱۴۰۱ آغاز شده و حدود هفت تا هشت هشت میلیون تومان هزینه این تورها خواهد بود. توبوس یکی از این تورهای هفت روزه، محل اقامت هتل چهارارهست جاز است، با اتوبوس VIP و تعداد 500 نفر در سفر می‌روید بیمه بیمه می‌شوید و هزینه می‌کند و یون یونا توما نا

تورهای زمینی و هوایی ییلیس

تور

مدت اقامت

هزینه

زمینی

رهاز زارستاره

شب شب

هفت یونلیون و و ۲۵۰ رار ران

ییایی

سه‌ستا سه‌ستاره

شب شب

۹ میلیون یونانی

ییایی

بیلتمور ست رهاره

شب شب

۲۱ میلیون یونان

قیمت تور نوروزی استانبول

تور استانبول از تهران به‌صورت هوایی در نوروز ۱۴۰۱ نداند حدود ۱۰ یونلیون تومان خرج شهسته باشد. این ۱۰لیون یونان برای پرواز با هواپیمای ایران‌ایرتور و اقامت در سه‌ستل سه‌ستاره ریدل پرداخت خت. ۵۰۰ا ۵۰۰ هزار تومان بیشتر از چهار ستاره آترو را می‌توان به محل اقامت انتخاب کرد. هتانگری‌لا هتل پنج‌ستاره‌ای در استانبول به‌حساب می‌آید و اگر در یای پنج روزه روی روی این‌ها بگذارید رید و سفر سفر کنید به یونلیون تومان می‌رسد. یای هوایی استانبول که مدت اقامت آن‌ها به شش روز افزایش پیدا می‌کند می‌کند یون یون یون یونیون یون یون یون یون یون یون یون یون یون بین نترینان‌ترین تورهای هشت روزه گزینه ۴۱ یونلیون تومان وجود دارد که این رقم بتابت اقامت در هتل پنج‌ستاره شانگری‌لا در نظر گرفته شده است. یای نوروزی استانبول از شهر های مختلف ف هم انجام می دهد. تورلا تور چهار روزه و ییایی استانبول از تبریز دست‌کم رار میلیون یون ۳۰۰ رار تومان، ازان چهار میلیون و ۸۰۰ رار تومان شیر زا پنج ز یون یون ر ر.

یای نوروزی استانبول

تور

مدت اقامت

هزینه

ییایی از تهران

سه‌ستل سه‌ستاره

رار شب

۱۰ میلیون یونانی

ییایی از تهران

آترو چهارستاره

رار شب

۱۰ یونلیون و و ۵۰۰ رار ران

ییایی از تهران

شانگری‌لا پنج راهه

رار شب

۲۷ میلیون یونان

ییایی از ز

سه‌ستل سه‌ستاره

رار شب

رار رلیون و هزار ران

ییایی از شیراز

سه‌ستل سه‌ستاره

رار شب

پنج یونلیون و و ۲۰۰ رار ران

ییایی از اصفهان

سه‌ستل سه‌ستاره

رشبارشب

رار رلیون و و رتومارتومان

قیمت تور دبی دبی

قیمت تور ییایی دوبی از تهران در نوروز ۱۴۰۱ دست‌کم ۱۲ ۱۲ یونلیون تومان خواهد شد. سه‌ستل سه‌ستاره ارکید به‌مدت به‌مدت رار شب میزبان شما در این تور است در مسیر رفت‌وبرگشت با ایران‌ایرتور طی طی. اگرامت مت قل چهار ستاره‌ای مثل لندمارکسامیت بدل شود، هزینه تور یک نیم یونلیون یونانی پیدا می‌کند و ندانند در هتل پنج ستاره آسیانا طی ر شب. این هزینه یای اقامت در درل پنج‌ستاره آتلانتیس د پالم برای همین رار شب ۹۰ ۹۰ یونلیون یونان است و مسیر زاز با هواپیمای قشم‌ایر می‌شود. االا اگر زمان اقامت به یک هفته یا همان هفت شب افزایش پیدا کند و محل اقامت هتل پنج رهاره رکسوس پریمیوم شد، آنوقت یای تور دقیقا صد میلیون تومان خواهد بود.

تورهای دبی دبی

تور

مدت اقامت

هزینه

دبی

ارکید رهاره

رار شب

۱۲ میلیون یونانی

دبی

لندمارکسامیت چهار راهه

رار شب

۱۳ یونلیون و ۵۰۰ رار ران

دبی

پنجانا پنج ستاره

رار شب

۱۵ میلیون یونانی

.

آتلانتیس د پالم پنج راه‌اره‌

شب شب

صد میلیون یونانی

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما