این علائم به شما می گوید که شما بسیار سخت کار می کنید – روزیاتو

[ad_1]

برخی از مردم تصور می کنند برای از بین بردن پوسیدگی دندان ، باید مسواک بسیار محکمی بزنند ، لایه ای از باکتری ها که به دندان می چسبند و هنگام خوردن و نوشیدن چیزی اسید تشکیل می دهند و باعث پوسیدگی دندان می شوند. با این حال ، این فرض درست نیست زیرا پلاک دندان آنقدر نرم است که می توان آن را با یک تکه پارچه جدا کرد. تنها چیزی که نیاز دارید مسواک است زیرا پارچه به گوشه دهان شما نمی رسد. بنابراین شما فشار زیادی نمی خواهید ، اما باید صورت خود را مسواک بزنید.

در ادامه ، ما در مورد علائمی صحبت می کنیم که نشان می دهد در حال مسواک زدن شدید هستید و راه های موثری را برای حل این مشکل به شما آموزش می دهیم.

1- لثه های شما برگشته است

همه دندانها با مینای دندان محافظت می شوند ، که با یک برس سفت می تواند به طور جدی آسیب ببیند. هنگامی که مینای دندان خراب است ، لثه ها شروع به پوسیدگی می کنند و ریشه دندان ها را در خطر بزرگی قرار می دهد. وقتی پای کار به میان می آید ، ممکن است مجبور شوید دندانهای ناسالم را پر کنید ، عصب ها را بردارید یا کشیده شوید. به گفته دندانپزشکان ، 10 تا 20 درصد از مردم جهان به دلیل مسواک زدن سخت ، لثه هایشان آسیب دیده است.

2- دندان های شما بسیار حساس شده اند

از بین رفتن مینای دندان مانند پوسیدگی لثه ها باعث حساسیت دندان ها می شود. تنها دلیل این امر این است که در این حالت دندان ها دیگر محافظ نیستند و این بر اعصاب آنها تأثیر بدی می گذارد. اگر خوردن نوشیدنی بسیار گرم یا خیلی سرد یا گاز گرفتن غذای سخت برای شما بسیار دشوار است ، باید به دندانپزشک مراجعه کنید. شما باید دندان های خود را ملایم تر و ملایم تر مسواک کنید.

3- موهای مسواک شما قدیمی به نظر می رسند

استفاده از مسواک شایع ترین علت پوسیدگی دندان است ، به این معنی که بسیاری از افراد مسواک زدن خود را به اشتباه انجام می دهند. این به این دلیل است که آنها یا محکم مسواک می زنند یا از مسواکی استفاده می کنند که موها را سفت کرده است. بنابراین اگر نیاز دارید هر چند هفته یکبار مسواک خود را عوض کنید ، از آن بسیار سخت استفاده می کنید. درست است که مسواک باید هر سه تا چهار ماه یکبار تعویض شود ، اما ظاهر آن همچنان سالم باشد.

4. نواحی نزدیک لثه شما خیلی سفید یا براق نیستند

دلیل تیره شدن ناحیه دندان زیر لثه این است که این ناحیه از دندان لایه محافظ مینای دندان ندارد. بنابراین ، وقتی لثه ها می پوسند ، قسمتی از دندان که زیر لثه بود و اکنون بیرون می آید ، زرد یا تیره رنگ است. علاوه بر لایه محافظ مینای دندان ، دندان ها در معرض طیف گسترده ای از میکروب ها و باکتری ها قرار می گیرند. این مشکل را تشدید می کند و سلامت کلی دندان ها را تهدید می کند.

حال می خواهیم ببینیم راه حل های حل این مشکل چیست.

1- از مسواک نرم استفاده کنید

نه تنها سرعت مسواک زدن شما بلکه کیفیت مسواک شما نیز به دندان های شما آسیب می رساند. اولین قدم استفاده از مسواک با موهای نرم است و سپس باید در شیوه مسواک زدن خود تجدید نظر کنید. مسواک را با زاویه 45 درجه نگه دارید و آن را به آرامی به جلو و عقب حرکت دهید. می توانید این کار را با دست برهنه انجام دهید تا فشار کمتری وارد شود.

2- از مسواک برقی استفاده کنید

یکی از ویژگی های بسیاری از مسواک های برقی این است که آنها شما را از فشار زیاد آگاه می کنند. نور مسواک از سبز به قرمز تغییر می کند و صدای آن مانند زنگ خطر تغییر می کند. بنابراین هنگام مسواک زدن باید مطمئن شوید که مسواک سبز روشن است که نشان می دهد فشار مسواک زدن شما مناسب است. با این حال ، همه مسواک های برقی مجهز به این سنسور نیستند ، بنابراین قبل از خرید مطمئن شوید که این ویژگی را در محصول خود دارید.

3- مسواک را با سه انگشت نگه دارید

نگه داشتن مسواک مانند قلم به شما کمک می کند تا با فشار مناسب مسواک بزنید. زیرا به شما این امکان را می دهد که به راحتی فشار روی دستان خود را کنترل کنید. برعکس ، وقتی مسواک را در دست می گیرید ، می توانید به راحتی کنترل فشار را از دست داده و در مصرف آن زیاده روی کنید. فشار مسواک نیست که دندان ها را تمیز می کند – موهای مسواک باید بتوانند در سراسر دندان ها حرکت کرده و پلاک و سایر باکتری ها را از بین ببرند.

4- اطمینان حاصل کنید که تمیزی خمیر دندان شما پایین است

قدرت تمیز کردن خمیر دندان باید برای انجام وظیفه و تمیز کردن صحیح دندان ها کافی باشد. با این حال ، خمیردندان هایی که قدرت تمیز کنندگی بالایی دارند م moreثرتر بوده و مینای دندان را از بین می برد. به جای خواندن توضیحات روی بسته بندی خمیر دندان و تحقیق درباره میزان تمیز بودن مواد ، می توانید از روش دیگری استفاده کنید.

فقط یک تکه فویل بردارید و مقداری خمیر دندان روی آن قرار دهید. سپس آن را با آب بشویید و ببینید آیا آلومینیوم خراشیده شده است. تعداد خراش ها نشان دهنده قدرت پاک کنندگی خمیر دندان است.


[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما