راموس: امیدوارم مسی برنده توپ طلا شود

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، راموس روز گذشته برای اولین بار در پی اس جی به میدان رفت و پس از سال ها رقابت جدی با لیونل مسی با پیراهن رئال مادرید و بارسا، برای اولین بار از این بازیکن پیشی گرفت. .

اختلافات قدیمی این دو بازیکن کم شده و به نظر می رسد با حضور در باشگاه مشترک احترام متقابل ایجاد شده است و راموس در آستانه مراسم توپ طلا پس از پیروزی روز گذشته مقابل سنت اتین برای این بازیکن آرژانتینی آرزوی موفقیت کرد. .

به راموس ESPN او گفت: “بله، البته امیدوارم او برنده شود.” من از بازیکنان تیمم حمایت می کنم. برای مسی آرزوی سلامتی دارم او در موقعیت خوبی قرار دارد و فکر می کنم یکی از بازیکنانی است که واقعاً توانایی ایجاد تفاوت و تعیین کننده در بازی را دارد. او بازیکن خاصی است و حضور در تیم باعث افتخار است.

این بازیکن اسپانیایی افزود: فکر می کنم هر کدام از ما می توانیم به تدریج ویژگی ها و ویژگی های خود را به تیم اضافه کنیم و پاری سن ژرمن را به تیمی بزرگتر از آنچه که اکنون هستیم تبدیل کنیم و به دنبال آنها هستیم.

راموس و مسی در دو دهه گذشته یکی از بهترین بازیکنان لالیگا محسوب می‌شوند و چندین بار در جریان الکلاسیکو با هم درگیر شده‌اند. همین موضوع حضور این دو نفر در باشگاه را برای بسیاری از تماشاگران امری جذاب و باورنکردنی کرد.

مراسم اهدای توپ طلا دوشنبه شب در پاریس برگزار می شود و بسیاری معتقدند لیونل مسی با ثبت رکوردی باورنکردنی برای هفتمین بار در دنیای فوتبال این جایزه معتبر را از آن خود خواهد کرد. با این حال، بسیاری از طرفداران فوتبال احساس می کنند که توپ طلای 2021 باید به رابرت لواندوفسکی برسد، شانس بزرگ دیگری برای بردن این جایزه. مهاجم لهستانی فصل گذشته نیز عملکرد درخشانی برای بایرن مونیخ داشت و یکی از مدعیان اصلی جایزه شیوع ویروس کرونا در سال 2020 بود. کریم بنزما، محمد صلاح و جورجیونه دیگر مدعیان جدی این جایزه هستند.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما