(تصویر) در جستجوی پوما

[ad_1]

سگ های گریان بوی شیرهای کوهی می دادند و محققان را به جنگل عمیقی که تپه های بلند پوشیده از سرو و سرخس بود هدایت کردند.

به گزارش فرارو، سگ ها به دنبال لیلو هستند، شیر کوهی 82 پوندی (37 کیلوگرمی) که قلاده اش به باتری جدید نیاز داشت. تیم توانست باتری یقه را تعویض کند. لیلو مورد معاینه قرار گرفت و سپس برای بیدار شدن او تزریق مواد مخدر انجام شد.

این بخشی از کار یک روزه اتحادیه بومیان آمریکا، یک متخصص و وزارت حمل و نقل واشنگتن بود. هدف این پروژه کمک به شیرهای کوهستانی، که به نام پوما نیز شناخته می‌شود، در یافتن مکان‌های پرورش جدید است.

مارک البروک، کارشناس برجسته جهان در حفاظت از حیات وحش می گوید: «بی شک شیرهای کوهستانی سلامت اکوسیستم را افزایش می دهند.

وقتی پوما یک پستاندار بزرگ مانند آهو یا آهو را می کشد، نمی تواند کل لاشه را بخورد. شکارچی برای عقاب طلایی، عقاب طاس، کلاغ، کلاغ و سایر پرندگان غذا می گذارد. پستاندارانی مانند خرس، راسو، بابون و کایوت؛ و بسیاری از بی مهرگان از جمله سوسک ها از شکارچیان سود می برند.

شیرهای کوهستانی مانند خرس ماهی قزل آلا را از رودخانه ها بیرون می کشند و به بارور شدن گونه های گیاهی جنگلی کمک می کنند.

ونسا کاسل، یکی از اعضای قبیله لووالا کلام که روی این پروژه کار کرده است، گفت: به عنوان یک محلی، ما می خواهیم در دو جهان قدم بزنیم، یکی با احساسات سنتی و دیگری با احساسات مدرن. من فکر می کنم که این طرز فکر دانشمندان را در مورد این حیوانات تغییر می دهد.

زیست شناسان می گویند گربه های بزرگ در شبه جزیره المپیک در ایالت غربی واشنگتن وراثت کمتری نسبت به بقیه ایالت های واشنگتن دارند، زیرا آنها در پنج ایالت محدود هستند و از شرکای طبیعی پرورش دهنده خود در کوه های کاسکید جدا شده اند.

لیلو یکی از حدود 60 شیر کوهستانی در شبه جزیره المپیک است که با نصب یک قلاده GPS که اطلاعات مفید زیادی را ارائه می دهد، قابل ردیابی است.
کیم ساگار-فردکین، زیست شناس حیات وحش این گروه گفت: “این قطعه اطلاعاتی را به ما می دهد که نتوانستیم پیدا کنیم.”
روزانه حدود 100000 وسیله نقلیه از آزادراه I-5 عبور می کنند و از عبور شیرهای کوهی و سایر حیات وحش از آزادراه جلوگیری می کنند.

گلن کالیس، زیست شناس در واشنگتن گفت: «این احتمالاً یکی از بدترین موانع برای همه گونه ها در ایالت است.

در جنوب کالیفرنیا، مقامات قصد دارند یک گذرگاه حیات وحش در بزرگراه 101 بسازند که روزانه 350000 وسیله نقلیه از آن استفاده می کنند. گذرگاه کالیفرنیا و پروژه واشنگتن I-5 هر دو یکی از بزرگترین پروژه های حفاظت از حیات وحش هستند.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما