(تصاویر) ون ون فولکس کساگن

[ad_1]

روآرو- ستاست که شایعات زیادی درباره جدیدترین مام برقی فولکس واگن در فضای آنلاین منتشر می شود،، اما این ساز آلمانی برخی از مشخصات ا ین ف فولکس واگن آیدی جدید. Buzz Cargo بر روی یک ترفرمترفرم اختصاصی و همراه با یک امکانات جدید عرضه شده است که نان آن را به آن این شرکت کندل کند.

به بهارش فرارو رو وای آخرین شرکت شرکت کسلکس کساگن از محبوبیت بالایی در نان مصرف کنندگان این نوع به دست ورنداورند، اما به نظر می‌رسد VW ID. Buzz Cargo قرار است این را به طور کامل تغییر تغییر دهید. EB می‌شود این اولین وسیله نقلیه تجاری فولکس واگن است که بر اساس پلت فرم خودروی الکتریکی MEB این وسیله را می‌سازد، و یای خوارشی رشی به ق بتو بتو می‌سازد.

این اولین بار است که زنی را در ایالات متحده می بینم و او در حالت خلسه بوده است و او در حالت خلسه بوده است و او در حالت خلسه بوده است خلسه، و او در حالت خلسه بود. VW ID.3 از ونها با شارژ کامل می‌برد حرکتی حرکتی در ۲۰۵ یایل را مدیریت کند در یالی که چاچ بک VW ID.3 از همین تریاتری ۷۷ واتی، تا ۳۳۰ مایل برد فت. ینابراین می‌توان حدس زد که ون زهازه وارد فولکس واگن با توجه به پلتفرم خاص خود نمی‌شود برد حدود 250 یایلی را عرضه می‌کند که مقتضی است یا رقیبان خود را توجه کند.

از نظر اندازه، ID. Buzz Cargo بین خودروهای تجاری فولکس واگن، addy Caddy Cargo و T6 Transporter جای ی. آنل آن ۴۷۱۲لی متر، عرض می یلی و ارتفاع آن ۱۹۳۸ میلی متر است و قسمت بار نیز ۳.۹ متر مکعب فضای وجود ردارد. برای ارتباط با ‏Caddy Cargo‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. دسترسی به قسمت رار از درب درب عقب عقب لولایی بالا یا در‌های انباری در عقب انجام می‌شود که درهای جانبی کشویی تک دوقا دوقلو پشتیبانی می‌کند. درب عقب رارای پنجره پنجره است ست می‌توان دیواره را با پنجره نداند. همچنین امکان بارگیری در زیر ی‌هلی‌های سرنشین نیز وجود دارد، اما مقدار وزن هله 65 وگرملوگرم و ارتفاع 632 میلی‌متر ی‌متر نان آستانه بار اعلام شده است. Uzzلکس‌واگن می‌گوید در قصد یک مدل ID جدید با محوریت نیترلانی‌تر نی‌تر عرضه می‌کند که بعداً Buzz Cargo را عرضه می‌کند.

، ولو ، شناسه. Buzz Cargo گزینه‌های طرح‌بندی کابین دو یا سه صندلی وجود یاهد ه. از یای این ینابین می‌توانم به صفحه صفحه نمایش یشال ۵. این یای نمایش و خنثی خود کابین، با اتصال آنلاین از طریق فنلفن فن هوشمند نیز می توانند هداهد هد. اوزای ذخیره‌سازی کابین شامل یک Buzz Box اختیاری ریا یک کشوی زیازی پنج لیتری و یک بینابین بالا با یک نگهدارنده رار و بطری زکنازکن ا زکن. این محفظه بین ی‌هلی‌های جلو در ‌هل‌های دو صندلی ی می‌شود صورت لزوم می‌توان آن را جدا کرد.

. شناسه. Buzz Cargo از موتور موتور موتور ۲۰۱ اسب بخاری می‌آید که در عقب رانده می‌شود. . . این حال، طراحی بیرونی یکی از زات بحث است. این خودرو از نوع ۲ فولکس‌واگن یا همان‌طور که گفته می‌شود Bulli الهام گرفته شده است، و ویلوی صاف و چراغ‌های جلوی باریک، هریاهری شبیه به ایرایر مدل‌های ID. ۲۹امیک ون برای افزایش کارایی یا رقم ۲۹.۲۹Cd که توسط کس‌ولکس‌واگن اعلام شده، بهبود افتافته است.

جدید در نان عرضه کننده طرح رنگی رنگی رنگی آبی آبی ست است به نان یک گزینه رنگی استاندارد خواهد بود، اما گفته می‌شود ID. Buzz Cargo با رنگ‌های زرد، نارنجی و نیز ارائه خواهد شد. . شناسه. Buzz Cargo هنوز به صورت رسمی رسمی رسمی اعلام نشده است، اما این مورد احتمالاً همراه با برخی تات های دیگر مانند و و و اعداد و ارقام کارایی، باید به ریخ آشک و و در احتمالاً مشخصات کامل این ین در فصل پاییز ارائه خواهد شد که برابر این برای ارزیابی ییایی این داده ها، آنا آن نان باید منتظر نیمانیم باشد.

(ویراویر) ون ون کسلکس گناگن!

(ویراویر) ون ون کسلکس گناگن!

(ویراویر) ون ون کسلکس گناگن!

(ویراویر) ون ون کسلکس گناگن!

(ویراویر) ون ون کسلکس گناگن!

(ویراویر) ون ون کسلکس گناگن!

(ویراویر) ون ون کسلکس گناگن!

(ویراویر) ون ون کسلکس گناگن!

(ویراویر) ون ون کسلکس گناگن!

(ویراویر) ون ون کسلکس گناگن!

منبع: autoexpress

ترجمه: جرفی جرفی فرارو

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما