تصاویر شگفت انگیز از حیات وحش; شیرها و ببرهای آوازخوان!

[ad_1]

او می گوید که تصاویر خیره کننده از حیوانات، از جمله شیر، کرگدن و ببر که توسط سایمون نیدهام گرفته شده است، در خطر انقراض هستند.

به گزارش فرارو، سایمون که اصالتاً اهل لیدز انگلیس است، بیشتر این عکس‌های حماسی را در پناهگاه‌هایی در آفریقا گرفته است که به حفاظت از این حیوانات باشکوه اختصاص دارد.

وی گفت: جمعیت حیات وحش با سرعت نگران کننده ای در حال کاهش است و اگر مراقب نباشیم می توانیم تعدادی از این حیوانات را در کتاب یا باغ وحش ببینیم.

سیمون عکسی خیره کننده از دو توله شیر در حال استراحت در پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی گرفته بود. او نام این عکس را «پیش از پادشاهان» گذاشته است.

یک کرگدن جوان بازیگوش نیز در پناه یک کرگدن وحشی در آفریقای جنوبی روی چمن می دود. به گفته سایمون، کشته شدن مادر کرگدن توسط یک شکارچی اتفاقی غم انگیز اما رایج است.

این عکاس گفت: نزدیک شدن به شیرها کار ساده ای نیست و هنگام عکاسی، توجه به نور و گرفتن حال و هوای شیر یا ثبت لحظه در حین انجام کارهای جالب نیاز به خویشتن داری دارید.

سایمون می گوید: «من علاقه خاصی به عکاسی از گونه های در معرض خطر انقراض دارم و آنها با زیبایی و قدرت محض خود قطعاً شیرها را جذب می کنند.

او معتقد است که عکاسی از حیات وحش می تواند یک چالش باشد، زیرا یافتن حیوانات اغلب به تلاش و زمان زیادی نیاز دارد تا به نقطه واقعی عکاسی برسید.

در عکسی شگفت انگیز از یک ببر در پناهگاه حیات وحش جوکانی. سایمون گفت که زبان زبر او برای کمک به جدا کردن پر، خز و گوشت از طعمه طراحی شده است

سیمون همچنین از یک کاراکال – یک گربه سیاه با جثه متوسط ​​- در پناهگاه حیات وحش جوکانی در آفریقای جنوبی عکس گرفت. سایمون پس از انتشار این عکس این سوال را مطرح کرد: عصبانی یا خطرناک یا هر دو؟

او کرگدن ها را چالش برانگیزترین حیوانات برای عکاسی می داند. او از گروهی از کرگدن ها عکس گرفت که پس از چرا در زمین های ناهموار به پناهگاه کرگدن های وحشی بازگشتند. سیمون خاطرنشان کرد که 14 مرد مسلح از آنها محافظت می کردند.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما