ترکیب پیچیده تیم‌های هندبال دختران برای جهانی نی – ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1815084 |
22 اسفند 1400 ساعت 08:48 |
465 زدیدزدید |

0
هاه

شکستا تیم هندبال قزاقستان مقابل هند در رچوبارچوب مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا، شرایط تیم ها برای جهانی شدن رار پیچیده شد.

گفت: تو را راحت نمی گذارم: نزد تو می آیم. 22 تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نیان 2022 بهانی اسلوونی را کسب می‌کنند.

در هفتمین روز این مسابقات ، ، عصر روز گذشتهاقستان و برابر هم به نان رفتند که نان موفق شد میزبان را شکست دهد. این نتیجه در مسابقات پیچیده پیچیده است.

در حال حاضر ایران (3 بازی)، قستاقستان (3 بازی)، هند (3 بازی) و ازبکستان (2 بازی) کد مام یک شکست رندارند و به نان مدعی شدند. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

ده ده گیلانی، سرپرست تیم تیمی یال جوانان کشورمان در گذشته گذشته رد ه‌بندی را از صالح عاشورا، یندهاینده کنفدراسیون هندبال آسیا پیگیری کرد. آشور نیز عنوان کرد هنوز چیزی نیست و باید منتظر تصمیم کنفدراسیون آسیا بود.

طبق روال مسابقات گذشته در آسیا، در صورت تساوی امتیازی، نتیجه زی‌روازی‌رو در روی روی هم هم امتیاز مهم ردارد. در شرایطی که بیش از تیم، هم می‌توانند به ضلل لل، درا زی‌هازی‌های همان نای هم امتیاز ملاک‌ها باشند.

اگر ایران، ازبکستان را شکست دهد و قزاقستان هم تنها همین یک خشت را داشته باشد، ایران، هند و قستاقستان هم می توانند هند باشند. + این صورت اگر قرار باشد همین روند جدول چیده شود، ضاضل گل هند برابر ایران و قزاقستان 3+ خواهد بود، ضاضل گل ایران در برابر قز ن نا ضا -ال- در این یطایط هند اول و ایران دوم خواهد شد و سهمیه نیانی به این دو تیم هداهد هد.

گفت: داخل نمی شوم. در ادامه هم باید منتظر تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا برای نحوه رار گرفتن تیم‌ها در بودیل بود.

یجایج کامل تیم ها تا پایان روز هفتم مسابقات به زیر ست است:
ناقستان 28- 20 تایلند
هند 32- 31 ازبکستان
ایران 24- 30 قزاقستان
ازبکستان 30- 23 تایلند
انان 28- 21 تایلند
هند 29- 21 قزاقستان

برنامه مسابقات در ادامه بهشرح زیر است:
، ، 22 اسفند:

ازبکستان ـ ایران، ساعت 12:30

، 23 اسفند سفنده:

هند ـ ایلند ، ساعت 12:30

ازبکستان ـ قزاقستان، ساعت 14:30

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما