ریزش شدید قیمت‌ها در آگهی‌های آنلاین در فروش

[ad_1]

روآرو– قیمت‌های داخلی در درای آنلاین می‌تواند ۲۰ میلیون تومان از رقم‌های اعلام شده توسط یت‌های خبری شد.

به بهارش فرارو رو زیرا که پول دوستی ریشه همه بدی هاست که در حالی که برخی طمع به آن داشتند، از ایمان گمراه شدند و خود را سوراخ کردند. یای ماجرای درج درج در آگهی‌های مسکن دوباره حاشیه‌ساز شده و آن‌هایی که فقافق حذف می‌شوند، اعتقاد دارند دلال‌ها با قرار دا یا متعاً متعاً. موضوعی که نداندازه خودش جای بحث دارد، اما در بازار خودرو یای زیادی را زیر یای اعلام کرده روزانه پیدا می‌کنیم. گر گر یای اعلام شده به‌چشم به‌چشمای تقریبی قیمت زازار نگاه می‌کنیم، آنوقت داد مدل‌هایی که با قیمت‌های بالاتر آگهی می‌شوند، کم ک رار در برخی از آنها همین را به آن می‌دهند.

قیمت محصولات ایرانخودرو در آگهی‌ها

تومارا اتومات را می‌توانیم نیمان‌ترین خودرو خودروی یانیم. سایتهایی که روزانه قیمت بازارهای آزاد مدلهای داخلی و خارجی را روی خروجی خود قرار میدهند، ارزش تارای خودکار را در روز چهارشنبه چهارم اسفند 560 میلیون تومان اعلام کردند که با کمی جست وجو در آگهیها مدلهایی را تا 10 میلیون تومان زیر قیمت پیدا میکنند. تومارا اتومات مدل ۱۴۰۰ رنگا رنگ سفید یالی چیتگر نان ۵۵۰۵ میلیون تومان آگهی شده است.

در هله آذری شخص دیگری ضراضر است با همین رقم رارای خودکار رنگ سفید را به فروش می رساند و در آگهی رارای خودکار آبی 5555 میلیون تومان گذاشته است. قیمت نسخه یای تارا بر اساس جدول‌ها و ارقامی که به‌شکل روزانه منتشر می‌شود، امروز ۴۰۳ میلیون تومان است. اگر می خواهید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید، باید آن را برای خودتان آسان کنید. رقمی که باعث می‌شود، شانس فروش خودروهای آن‌ها به قاقل برسد. از آنجایی که نسبت به رقم 403 یونلیون ییانی، مدل‌هایی را در تفرم‌هالتفرم‌های خرید و فروش خودرو پیدا می‌کنیم که 13 یونلیون تومان کمتر شده‌اند. ییایی که یکی از آن‌ها مربوط می‌شود به بهایشگاهی در صادقیه تهران که رارا دنده‌ای با رنگ سفید ۳۹۰ ۳۹۰ میلیون تومانی دارد.

قیمت نانا پلاس امروز ۲۷۶ ۲۷۶لیون یونان اعلام شده است و این محصول کنار پژو ۲۰۶ تیپ ب با رقم ۲۶۵ یونلیون تومان ارزان‌ترین خودروهای سواری تولیدی ایرانخودرو هستند. این حال رانا پلاس در یای خرید و می‌تو نداند نزدیک به ۲۰ میلیون تومان کمتر ارزش شتهاشته باشد. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. مدلی که ۱۲ ماه بیمه ردارد. 6ا مثال نسبت به رقم می یونلیون تومان اعلام شده برای ی 206 تیپ دو آگهی‌ها هستند که قیمت آن‌ها ۲۵۴، ۲۶۵ یون یونلیون یونان است. یعنی دست‌کم ۱۰ یونلیون یونان ن.

قیمت دنا تیپ یک نان ارزان‌ترین عضو خانواده دنا طبق است که امروز در ویت‌هایت‌ها می‌بینیم ۳۶۶ میلیون تومان باشد. این حال شخصی ضراضر است در ازای ۳۵۰لیون یونان مدل ۱۴۰۰ با رنگ یای و ۹ هاه هلت بیمه بیمه. 7 پارس ، پژو 7 7 7 7 و و و و و و و و و 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 در زیرل زیر می‌توان جزییات قیمت‌ها را مشاهده کرد.

کف تقریبی قیمت تلات ایرانخودرو در آگهی‌ها

خودور

کف قیمت در آگهی ها

قیمت روز رمارم اسفند

تومارا اتوماتیک

۵۵۰ میلیون یونان

۵۶۰ میلیون یونان

یارا دنده‌ای

۳۹۰ میلیون یونانی

۴۰۳ میلیون یونان

پانا پلاس

۲۵۶ میلیون یونان

۲۷۶ میلیون یونان

پژو 206 دو دو

۲۵۴ میلیون یونان

۲۶۵ میلیون یونان

تیپا یک یک

۳۵۰ میلیون یونان

۳۶۶ میلیون یونان

پژو پارس دوگانه‌سوز

۳۲۵ میلیون یونان

۳۴۵ میلیون یونان

پژو 207

۳۳۹ میلیون یونان

۳۵۵ میلیون یونان

X LX

۲۵۷ میلیون یونان

۲۶۵ میلیون یونان

قیمت محصولات سایپا در آگهی‌ها

تای سایپا نسبت به محصو تلات ایرانخودور قیمت کمتری رنگارند. گفت: داخل نمی شوم. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. این حال برای کسی که قعاقعا خریدار باشد، همین اختلاف هم هست. یاد 111 در سایت‌هایی که امروز قیمت نهانه خودروهای داخلی را اعلام کرده است، 115 یونلیون تومان است. شخصی در نان رقم ۱۸۰ یونلیون تومان را برای فروش مدل رنگ سفید انتخاب کنید و بخش اطلاعات آگهی ۱۲اهمهلت تمدید بیمه شده است. رقمی که ییایی همین الان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ایده صندوقدار با قیمت اعلام شده ۱۷۰ میلیون تومان در یکی از آگهی‌ها ۱۶۴ میلیون تومان قیمت خورده است. حالا که یدلید پراید هاچ بک و وار می شود، صندوقدا رار ارزان ترین محصول تولیدی سایپا است و حتی از پراید هاچبک چبکاوجود توقف تولید ید کمتری ید ردارد رد دارد. ۱۷۸ میلیون یونان. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند. به عنوان مثال برای این خودرو کمترین قیمت هایی که پیدا می شود حدود سه تا چهار میلیون تومان از 178 میلیون پایین تر است، اما تیبا هاچ معمولی است که امروز در سایت های مختلف با قیمت 185 میلیون تومان روبرو می شود، می تواند در آگهی های مختلف اقسام تیبا هاچ بک را نشان دهد. قیمت ۱۷۲، ۱۷۳ و ۱۷۴ یونلیون یونان پیدا کنند.

کوییک دنده‌های را می‌شود با ۱۸۱ و ۱۸۶ یونلیون تومان در پیدا کرد یالی که ارزش آن امروز ۱۹۲ میلیون تومان اعلام کرده‌اند. کوییک اتوماتیک فول‌پلاس را می‌شود شش میلیون تومان کمتر از زای اعلام شده در زازار آزاد، بین آگهی‌ها پیدا کرد. الی سعادت‌آباد تهران شخصی کوییک اتوماتیک سفید مدل ۱۴۰۰ ۲۷۴ا ۲۷۴ میلیون تومان قیمت اعلام شده امروز برای این خودرو ۲۸۰ یونلیون تومان بوده است. هیناهین G نیز باید ۳۴۵ ۳۴۵ میلیون تومان قیمت داشته باشد، در یای بسیاری با رقم های ۳۳۰، ۳۳۱ ۳۳۱ ۳۳۲ ۳۳۲ به‌فروش ؛ ؛ یعنی از ز ۳۴۵ یونلیون یون و ۵۰۰ رار تومان کارخانه هم کمتر!

کف تقریبی قیمت تلات ایرانخودرو در آگهی‌ها

خودور

کف قیمت در آگهی ها

قیمت روز رمارم اسفند

اید هاچ چ

۱۸۰ میلیون یونان

۱۸۵ میلیون یونان

راید صندوقدار

۱۶۴ میلیون یونان

100 میلیون یونانی

صندوقدار صندوقدار

۱۷۵ میلیون یونان

۱۷۸ میلیون یونان

هاچ چ

۱۷۲ میلیون یونان

۱۸۵ میلیون یونان

دنده‌ دنده‌ای

۱۸۱ میلیون یونان

۱۹۲ میلیون یونان

کوییک اتوماتیک تیکلاس

۲۷۴ میلیون یونان

۲۸۰ میلیون یونان

هیناهین جی

۳۳۰ میلیون یونان

۳۴۵ میلیون یونان

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما