شیرینی تهیه شیرینی اسکار گردویی ویژه نوروز

[ad_1]

روـاروـ در روز‌هایی که به نوروز نزدیک می‌شویم پخت‌های خوشمزه و نگینگی برای پذیرایی در این ایام رونق می‌گیرند و تک پویاپوی تهیه شیرینی فتندافتند. شیرینی‌های مخصوص نوروز نوروز که خانه تهیه می‌کنند، انواع متنوع، ارنگ و خوشمزه خوشمزه. شیرینی اسکار گردویی یکی از این شیرینی‌های خوشمزه و نوروز است که علاوه بر ایران در کشور‌های گوناگون هم تهیه می‌کنند. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. در ادامه این مطلب شیرینی شیرینی اسکار گردویی همراه با نکات مهم و فوت و یای مربوط به تهیه آن به شما کاربران گرامی خواهند داشت.

داد لازم برای تهیه شیرینی اسکار ر

شیرینی سفید شیرینی: ۱۲۵ گرم
مرغ مرغ: ۱ عدد
کره: گرم گرم
قند قند: ۵۰ گرم
:انیل: نوک چایخوری
پودر :ل: نصف قاشق چایخوری
مغز خرد شده: پیم نهانه

تات مربوط به داد اولیه

قند قند

نکات مربوط به پودر پودر قند

پودر قند شده حتماً از قند شده است یعنی قند را پودر کرده شد. اگر شکر را آسیاب کنید ، ، هرگز به قنداب شده هداهد هد. پودر قند مرغوب قندی قندی است که به شداشد. توجه داشته باشید که پس از آن پودر کنید، پس از آن که خاخل کیسه ظرفا ظرفی داشته باشد، ممکن است بعد از آن نیز شود. ینابراین قبل از اینکه آن را به مواد شیرین اضافه کنید، ًاً با گوشت‌کوب بکوبید سپس سپس الک کنید.

نکات مربوط به آرد

آرد

نکته مهمی که باید در مورد موضوع به آن توجه شود، کیفیت یای موجود در زازار است که هما هم تفاوت دارند. به همین یل میزان با کیفیت ممکن است آن کم تر زیا زیادتر از مقداری که در گفته شده در ست ست باشد. اینا براین موقع اضافه کردن به این ینله توجه به هاشته شتهاشید. اگر دیدید داد شیرینی درحال سفت شدن است یلی مقد مقداری از آرد باقی زنده است ست یعنی آردی که اضافه کرده، کافی است و بقیه ضا اضافه فه. اگر هم دستورل کردید کردید ولی حس کردید شما هنوز به آن ظتیلظتی ظتی باید برسد، ست است ست یعنی بیشتر آرد آرد اضافه کنید بنابراین شما همیشه مقدار آردی را که دستور داده شده است تهیه کنید. ممکن است این مقدار با توجه به کیفیت کیفیت کم زیا زیاد د.

.ات مربوط به ه .ل

.ل

یای تهیه شیرینی حتماً از پودر پودر سبزل سبز استفاده کنید نسبتا نسبت به هل عطر عطر بیش‌تری ردارد و برای دسر دسر من سب‌ترسب‌تر است.

طرز تهیه سک اسکار

۱ ـ برای شروع کار کره را که به یای رسیده است، هاه با پودر قندا همزن برقی به مدت ۲۲ هم بزنید تا کرم و شف فاف ف.

۲ ـ زرده تخم مرغ جدا کنید و واه با وانیل و پودر به مواد بالا اضافه کنید حدود یک تا دو دقیقه دیگر همزنا همزن بزنید.

۳ ـ در این مرحله همزن همزنا خاموش کنید و وار رارید. آرد را کم کم و طی دو هله به مواد اضافه کنید و همزمان با لیسک یا دستی هم. وقتی مواد حالت خمیری پیدا کرد، لیسک را کنار گذاشت و دست ورز داد تا حالت یک خمیر منسجم را پیدا کند که نچسبد نچسبد. توجه داشته باشید که خمیر را بیش از اندازه ورز ندهید خمیرا خمیر به روغن می‌آید و شیرینیا بعد از خشک شدن خشک می‌شود.

شیرینی اسکار

۴ ـ از خمیر گلوله‌هایی گرمی به اندازه فندق بزرگ یا گردوی کوچک ریدارید و با کف نان گرد گرد. سفیده تخم مرغ مرغا داخل یک سهاسه بریزید بریزید و چنگا چنگال هم هم. گلوله خمیر ر دا داخل سفید تخم بند زیدازید زید سپس با چنگال بردارید و در گردو گردولتانید. گلوله‌های آماده داخل سینی فر که روی کاغذ غذ پهن می‌دهند، فاصله از بچینید بچینید سینی را در فر ۱۷۰ س نتی‌گرانتی‌گراد به مدت ۱۵ تا نتی‌گرا ۲۰ را شیرینی‌ه.

۵ ـ بعد از این‌که شیرینی زا فرج و خنک کنید آن را روی کمیا ​​کم‌ی پودر قند شیداشید در بچینید سرو بچینید.

تات مهم
۱ ـ یای شیرینی شیرینی اسکار برای فرهای ۱۵۰ درجه نتیگرانتی‌گراد به دقیقه دقیقه است.
۲ ـ یای تهیه شیرینی اسکار می‌توان به دلخواه به یای مغز گردو از کنجد یا مغز پست شده استف استفاده ده.
۳ ـ این شیرینی را داخل ظرف در بسته در درال نگهداری ری.
۴ ـ یای تزیین شیرینی اسکار گردویی می‌توان روی خمیر زل از یک حفره حفره درست درست بعد از ز و خنک شدن د خاخل حفره را با ژله بریلو یا شکلات تخته‌ها کرد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما