برای مبارزه با کرونا حتما این میوه را بخورید

[ad_1]

یک متخصص تغذیه در تشریح خواص لیمو، میوه را میوه ای موثر در تقویت و تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری هایی مانند بیماری های قلبی عروقی و سرماخوردگی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، لیموزین از خانواده مرکبات است، علی اشرف رشیدی گفت:

وی افزود: این میوه همچنین منبع غنی ویتامین C است که می تواند به سم زدایی بدن و کاهش آلودگی های محیطی در بدن و همچنین کاهش استرس کمک کند.

متخصصان تغذیه، ویتامین C را یک ویتامین محلول در آب می دانند و می افزایند: به همین دلیل بدن نمی تواند این نوع ویتامین را ذخیره کند و گنجاندن این نوع ویتامین در برنامه غذایی روزانه و در فصل سرد سال بسیار مهم است، بادرنجبویه می تواند منبع خوبی از این نوع ویتامین باشد.”

رشیدی همچنین به آنتی اکسیدان های موجود در لیموزین اشاره کرد و افزود: وجود این آنتی اکسیدان ها باعث کاهش التهاب در فرد شده و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی عروق کرونر استفاده از لیموزین به دلیل وجود آنتی اکسیدان و خواص آن برای تقویت سیستم ایمنی توصیه می شود.

رشیدی خاطرنشان کرد: وجود این آنتی اکسیدان ها بدن را در برابر عفونت مقاوم می کند و می تواند از شدت علائم سرماخوردگی بکاهد، بنابراین مصرف لیمو در مواقع سرماخوردگی به افراد توصیه می شود.

متخصصان تغذیه با اشاره به ویتامین C، بتاکاروتن و آنتی اکسیدان های موجود در بادرنجبویه می گویند این میوه در تقویت بینایی و محافظت از چشم در برابر عفونت ها بسیار مفید است.

رشیدی با اشاره به پتاسیم موجود در لیموزین گفت: این ماده معدنی به بدن در درمان عفونت های ادراری کمک می کند.

وی همچنین به فیبر موجود در لیموزین اشاره کرد و افزود: وجود این فیبر باعث کاهش چربی و کلسترول خون و همچنین تنظیم فشار خون می شود.

این متخصص تغذیه گفت: به دلیل داشتن این فیبر مصرف بادرنجبویه یبوست را کاهش می دهد و می تواند در درمان آن موثر باشد.

رشیدی خاطرنشان کرد: بادرنجبویه به دلیل خاصیت سم زدایی می تواند به سلامت و بهبود عملکرد کبد کمک کند.

این متخصص تغذیه افزود: به طور کلی لیموزین یکی از میوه های مفید است که مصرف آن خواص درمانی زیادی برای بدن دارد اما نکته مهم این است که این میوه باید در فصل خودش مصرف شود.

وی گفت: میوه ها اگر در فصل خود مصرف شوند ارزش غذایی کاملی دارند و می توانند بسیار مفید باشند.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما