بدی یا دشمنی؟ گزارش فشرده قهرمانی مقابل سردار

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، زنیت چهارشنبه شب در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس رفت که سردار آزمون از روی نیمکت شروع به کار کرد. او در نیمه دوم به جای زوبا آمد و نتوانست کار خاصی انجام دهد. در نهایت زنیت در خانه مقابل یوونتوس بازی را واگذار کرد و صعود را سخت کرد.

عملکرد سردار در هفته های اخیر چندان راضی کننده نبوده و مورد انتقاد رسانه های روسی قرار گرفته است. فقط این که کاپیتان تابستانی از جدایی از زنیت دور نبود و همه معتقد بودند که او به لورکوزن خواهد رفت. محاکمه به خودی خود تمایل به تقسیم داشت، اما در نهایت زنیت مخالفت کرد. زنیت امیدوار بود با حفظ سردار بتواند تیم را در مسیر هجومی قوی نگه دارد و مدعی صعود به جمع یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود، اما سردار هنوز سرعت فصل قبل را تکرار نکرده است که شاید موضوعی نباشد. با توجه به آرزویش برای رفتن در تابستان ..

سایت “چمپیونز” روسیه با استناد به پیشنهاد آزمایشی سایر تیم ها به ویژه بایرن لورکوزن آلمان تاکید کرد که انتظار می رفت این مهاجم توسط زنیت به لیگ قهرمانان اروپا کاهش یابد.

قهرمانی را نوشتسه بازی زنیت در لیگ قهرمانان اروپا را ببینید، آیا کار مفید و خاصی از سردار به یاد دارید؟ تنها چیزی که از او به خاطر دارم مربوط به بازی با چلسی است. او توپ را به کنار زمین برد و به سمت زوبا رفت. در همان حرکت ، آرتم زوبا در برابر مندی موقعیت خوبی داشت اما او اشتباه کرد. همه چیز درباره سردار یک برنامه متوسط ​​با اشتباهات فراوان است. 14 دقیقه مقابل مالم. و 30 دقیقه بدون گل به یوونتوس، بدون پاس و حتی بدون موقعیت خطرناک که برای بازیکنی در سطح او ناامید کننده است.

البته مسائلی مانند صدمات را می توان بهانه کرد. او پس از بازی با چلسی دچار مشکل عضلانی شد و بازی با روبین کازان را از دست داد اما سماک (سرمربی) اعلام کرد برای بازی بعدی به او وابسته است. او 10 دقیقه مقابل سووتوف بازی کرد و مقابل مالمو روی نیمکت نشست. او سپس از ابتدا مقابل سوچی بازی کرد و سماک پس از مدت زمان طولانی ، رویکرد تیم را به 2-4-4 تغییر داد ، در همان بازی 2-4-4 ، که مشخصاً به دلیل آزمایشات بود. سرانجام سردار در پایان نیمه اول اخراج شد و جانت سرانجام به عنوان بازنده زمین را ترک کرد.

جالب این بود که سردار از ابتدا دو بازی تیم ملی ایران در زمین حضور داشت و توانست بازی بی نقصی را به نمایش بگذارد و این نشان می دهد که او به شرایط خوب بدنی خود بازگشته است اما به وضوح در حال شکست دادن رقابت ها از زوبا است. در زنیت..

آرتیوم زوبا در بازی های اخیر گلزنی کرده است، اما کاپیتان مقابل سوچی که اخراج شد، زمین خورده، مصدوم شده یا روی نیمکت است. او نتوانست در تمرینات زنیت شرکت کند ، اما برای تیم ملی کشورش بازی کرد.

سمک گفت: پس از بازی با یوونتوس و کاپیتان نیمکت نشین، آرتم از ابتدا برای خسته کردن مدافعان یوونتوس بازی کرد و در نیمه دوم سردار برای استفاده از این خستگی به زمین رفت.

در ادامه مقاله آمده است: طبیعتا سردار هشت روز قبل از بازی توانست برای ایران بازی کند و زمان کافی برای تمرین و ریکاوری داشت و فکر می کرد می تواند مقابل یوونتوس خودش را نشان دهد اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

سقوط یک فرمانده می تواند به دو دلیل باشد. اولین مورد سیستم جدید Zenith است. پس از تغییر سیستم و استفاده از مهاجم هدف، فرمانده دیگر نتوانست گلزنی کند. آخرین باری که سردار این کار را کرده بود، دو ماه پیش در 5 مرداد بود.

دلیل دیگر می تواند این باشد که سن پترزبورگ کاپیتان را خسته کرده و او دیگر از بازی در زنیت لذت نمی برد. در مقابل یوونتوس، این کاملا واضح بود. بازیکنی را دیدیم که تمایلی به بازی نداشت و به نظر نمی رسید وجود داشته باشد. سردار در 30 دقیقه حضورش کم رنگ شد و فرصتی ایجاد نکرد. در پایان بازی ، او مربی را سرزنش کرد.

بعید است سمک بعد از خواندن سخنرانی های تستی خندیده باشد. این تست باید مشکلات بازی خود را بلافاصله حل کند و کمتر صحبت کند. با این نگرش، او باید تابستان آینده قرارداد خود را با زنیت تمدید کند، در این صورت او فقط می تواند لیگ آلمان را از طریق یوتیوب دنبال کند!

به نظر می رسد نیمکت نشینی سردار مقابل یوونتوس و انتقاد او از قهرمانی ربطی به تصمیم سردار برای تمدید نکردن قراردادش با زنیت و تمایل او به خروج به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل نداشته باشد. به همین دلیل سردار در پایان بازی علیه سرمربی زنیت اظهارنظر کرد و از وضعیت فعلی او و وضعیت تیم انتقاد کرد.

آنچه در سطرهای پایانی گزارش قهرمانی درج شده، کمی فراتر از نقد کلی است و نوعی بی ادبی و خصومت در این نوشته دیده می شود; سردار مخصوصاً چهارشنبه شب به عنوان جایگزین وارد میدان شد و نویسنده باید بپرسد چرا انتقاد اصلی را به آرتیوم زوبا وارد نکرد؟

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما