درمان سریع کبد چرب تنها با چند میوه

[ad_1]

درمان های مختلفی برای کبد چرب وجود دارد که یکی از ساده ترین آنها خوردن میوه های مفید برای کبد چرب است که خیلی سریع آن را درمان می کند.

بهترین میوه ها و غذاهای طبیعی برای درمان و کنترل کبد چرب به دلیل درمان فوری کبد چرب با روش های طبیعی و استفاده از میوه ها مزایایی نسبت به استفاده از داروها دارد که اصلی ترین آن تقویت سیستم ایمنی و ایمنی بدن است. تقویت ایمنی از آنجایی که بیماری کبد چرب یک بیماری خاموش و بدون علامت است، پیشگیری در اولویت قرار دارد.

این به این دلیل است که این بیماری معمولا زمانی خود را نشان می دهد که ذرات چربی به بخش بزرگی از سلول های کبد حمله کنند. کبد چرب زمانی رخ می دهد که کبد با علائمی مانند ضعف، خستگی و سنگینی و فشار در قسمت فوقانی و راست شکم درگیر شود. در ادامه این بخش از سلامت نمناک به معرفی میوه هایی می پردازیم که برای پاکسازی و رفع مشکل کبد چرب بسیار مفید هستند.

لیمو ترش

لیمو یکی از بهترین و محبوب ترین میوه ها در تابستان و زمستان است، اما نوع ترش آن اغلب برای درمان کبد چرب استفاده می شود. نوشیدن یک لیوان آب با عصاره لیموترش تازه در ابتدای روز ممکن است بهترین دارو برای پیشگیری از کبد چرب باشد.

از آنجایی که لیمو سرشار از ویتامین C است و یک آنتی اکسیدان می تواند نقش موثری در هضم و جذب مواد مغذی در بدن داشته باشد، پتانسیل بالایی در پیشگیری و التیام کبد چرب دارد.

آبلیمو را در منزل با ریختن آب یک عدد لیمو در قابلمه درست کنید، می توانید لیموی خرد شده را نیز در آن بریزید. این آب میوه را به طور منظم بنوشید. در صورت تمایل می توانید کمی عسل نیز اضافه کنید.

لبو

لب ها را حلقه حلقه کنید، روی اجاق گاز یا رادیاتور خشک کنید، سپس مانند زعفران برای رنگ خوراکی یا دسر پودر کنید. آب لبو را داخل تکه های یخ بریزید. هر زمان که نیاز بود یک میخک را از فریزر خارج کنید و برنج، رنگ شیرین، رنگ فرنی، حتی رنگ مربا را اگر رنگی نداشت به آن اضافه کنید، زیرا آب لبو بهترین درمان ضعف است.

آب لبو یک راه طبیعی برای درمان پوکی استخوان است. نوشیدن یک لیوان آب لبو در صبح و عصر در مقابله با فشار خون موثر است. یکی از راه های درمان کبد چرب نوشیدن آب لبو است. نوشیدن بالم لب از آلزایمر و آلزایمر در سنین بالا جلوگیری می کند. آب لبو در درمان سرطان خون موثر است.

نقش توت در بهبود سریع کبد چرب

توت ها این میوه های خوشمزه که در انواع مختلف یافت می شوند منبع غنی آنتی اکسیدان هستند. این میوه ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند و کبد را ترمیم می کنند. از توت ها برای حذف چربی از سلول های کبد استفاده کنید.

انگور

برای صبحانه یک لیوان آب انگور تازه بنوشید یا از انگور کامل لذت ببرید.

نکته: اگر تحت درمان هستید، قبل از مصرف این دارو با پزشک خود مشورت کنید، زیرا ممکن است با برخی داروها تداخل داشته باشد.

سیر

سیر برای پاکسازی کبد عالی است. سیر به فعال کردن آنزیم هایی که سموم را در کبد پاک می کنند، کمک می کند. همچنین حاوی دو ترکیب طبیعی به نام آلیسین و سلنیوم است که به پاکسازی کبد و محافظت از کبد در برابر آسیب های سمی کمک می کند. علاوه بر این، سیر باعث کاهش کلسترول و تری گلیسیرید می شود که بار سنگینی برای کبد است. آنها از عملکرد صحیح کبد جلوگیری می کنند. برای بهبود سلامت کبد، به جای سیر فرآوری شده، رنده شده یا پودر سیر از سیر تازه استفاده کنید.

روزانه ۲ تا ۳ حبه سیر تازه بخورید و در آشپزی استفاده کنید. می توانید پس از مشورت با پزشک از مکمل های سیر نیز استفاده کنید.

چغندر

چغندر یکی دیگر از مواد غذایی مفید برای تصفیه و بهبود عملکرد کبد است. از آنجایی که این گیاه سرشار از فلاونوئیدها و بتاکاروتن است، عملکرد کلی کبد را تحریک و بهبود می بخشد. علاوه بر این، چغندر یک ماده طبیعی تصفیه کننده خون است، بنابراین به راحتی چغندر تازه یا آب چغندر را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.

با استفاده از 1 فنجان چغندر خرد شده یا رنده شده، 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون و آب نصف لیموترش، یک سالاد مقوی برای پاکسازی کبد تهیه کنید. همه مواد را با هم مخلوط کرده و روزانه دو قاشق غذاخوری به مدت دو ساعت در هفته مصرف کنید. این سالاد را بخورید

آووکادو

آووکادو حاوی مواد شیمیایی موثری است که می تواند آسیب کبدی را کاهش دهد، میوه ای غنی از گلوتاتیون، ترکیبی که برای حذف سموم مضر برای کبد لازم است. هفته ای 1 یا 2 آووکادو به مدت چند ماه بخورید تا آسیب کبدی جبران شود.

سیب

یک سیب در روز راز سلامت کبد است. سیب سرشار از پکتین است، فیبر محلول که می تواند سموم گوارشی و کلسترول خون را کاهش دهد و همچنین از کار بیش از حد کبد جلوگیری کند.

کلم بروکلی

فیبر بالای موجود در بروکلی هضم غذا را بهبود می بخشد. علاوه بر این، کلم بروکلی حاوی ویتامین های محلول و چرب مانند ویتامین E است که یک آنتی اکسیدان مهم برای عملکرد کبد است. سه بار در هفته یک فنجان بروکلی بخورید تا کبدتان سالم بماند.

علاوه بر این، میوه هایی مانند زغال اخته، تمشک و توت فرنگی، کیوی، هلو و ریواس برای کبد چرب مفید هستند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما