با شروع کمپین 2022 در گرجستان، سال 2020 سایه طولانی دارد

[ad_1]


برایان کمپ، فرماندار جمهوری‌خواه جورجیا، نامزد ریاست‌جمهوری وقت، در حال پیاده‌روی با رئیس‌جمهور وقت ترامپ بود که برای یک گردهمایی در 4 نوامبر 2018، درست چند روز قبل از انتخاب ترامپ، در ماکن، گا. ترامپ در اردوگاه، اکنون از دیوید پردو، سناتور سابق ایالات متحده برای انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال 2022 برای فرمانداری حمایت می کند.

جان بزمور / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جان بزمور / AP


برایان کمپ، فرماندار جمهوری‌خواه جورجیا، نامزد ریاست‌جمهوری وقت، در حال پیاده‌روی با رئیس‌جمهور وقت ترامپ بود که برای یک گردهمایی در 4 نوامبر 2018، درست چند روز قبل از انتخاب ترامپ، در ماکن، گا. ترامپ در اردوگاه، اکنون از دیوید پردو، سناتور سابق ایالات متحده برای انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال 2022 برای فرمانداری حمایت می کند.

جان بزمور / AP

هنگامی که برایان کمپ برای اولین بار در سال 2018 به عنوان فرماندار جورجیا انتخاب شد، هیچ شکی در مورد اعتبار محافظه کار او وجود نداشت.

او همچنین یک تبلیغ کمپین به نام “So Conservative” اجرا کرد که در آن توسط اره برقی نشان داده شد که قوانین را زیر پا می گذارد. و تا حدودی معروف، در کابین وانتش، قول داد که «افراد غیرقانونی جنایتکار را بگیرد و خودش به خانه ببرد».

کمپ نیز با حمایت بی دریغ رئیس جمهور وقت ترامپ در انتخابات شرکت کرد.

چهار سال بعد، کمپ برای انتخاب مجدد بر سر کار است. اما اکنون، ترامپ نه تنها فرماندار را دمیده است، بلکه دیوید پردو جمهوری‌خواه، سناتور سابق آمریکایی را که در ژانویه کرسی خود را از دست داده بود، برای مخالفت با وی در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه تحریک کرده است. پردو این هفته نامزدی خود را اعلام کرد.

ترامپ در تجمعی در جورجیا در ماه سپتامبر، کمپ را یک “فاجعه کامل و مطلق” خواند و گفت استیسی آبرامز دموکرات، که نامزدی خود را برای سال 2022 نیز اعلام کرده است، می‌تواند فرمانداری بهتر از کمپ باشد.

پس چگونه یک متحد محافظه‌کار ترامپ در برابر چالش درون حزب خود مقاومت کرد؟

پاسخ می تواند چیزهای زیادی را در مورد آنچه در اواسط سال 2022 رخ خواهد داد، بگوید.

“این خط تقسیم است”

به سخنرانی ترامپ در تظاهرات پاییز امسال در پری، جورجیا گوش دهید و رئیس جمهور سابق بارها از کمپ شکایت می کند.

ترامپ گفت: «این یک فاجعه کامل و مطلق برای یکپارچگی انتخابات است.

برایان رابینسون، یک استراتژیست حزب جمهوری خواه در جورجیا، می گوید که روابط ترامپ با کمپ تا سال 2020 شروع به وخامت کرده است.

اما جدایی بزرگ فرماندار از ترامپ در هفته‌های پس از انتخابات نوامبر اتفاق افتاد، زیرا ترامپ با طرح ادعاهای ساختگی درباره رسوایی‌های گسترده انتخاباتی، مقامات دولتی را در ایالت‌هایی که مشارکت در آن بالا بود، تحت فشار قرار داد.

کمپ در ماه نوامبر این ادعاها را به طور کامل رد نکرد، اما در نهایت از انجام آنچه رئیس جمهور می خواست خودداری کرد.

رابینسون می گوید: «این بزرگترین مشکل در دوره مقدماتی خواهد بود. “این خط تقسیم است.”

با این حال، پردو در خط مقدم ادعاهای ترامپ در مورد صداقت انتخاباتی در سال 2020 بوده است.

این هفته، او گفت که اگر سال گذشته فرماندار گرجستان بود، نتایج انتخابات گرجستان را تایید نمی کرد. و در روز جمعه، او به شکایتی پیوست که نتایج انتخابات 2020 گرجستان را به چالش می کشد و اتهامات تقلب در رأی دهندگان را رد کرد.

رابینسون می گوید: «این چیزی است که دیوید پردو به ما گفت. منظورم رابطه ای است که این کمپین حول آن می چرخد.»

کمپین مقدماتی 2022، با الهام از داستان رقابتی 2020.

رابینسون می گوید: “این قطعاً مسئله ای است که فراتر از گرجستان است. این چیزی است که ما در سراسر کشور خواهیم دید.”

به انتخابات اعتماد کنید

تامی گریر، استاد علوم سیاسی در دانشگاه کلارک آتلانتا، می‌گوید: «مسئله محافظه‌کار بودن یا نبودن آنها نیست، زیرا آنها جمهوری‌خواهان محافظه‌کار هستند، بلکه به این موضوع مربوط می‌شود که «با روسای جمهور سابق» هستید یا نه.

او می گوید در حالی که جمهوری خواهان جدایی طلب به دموکرات های اولیه کمک می کنند، تمرکز شدید بر سال 2020 می تواند جریان رای دهندگان را در نوامبر تغییر دهد. اگر کمپ وارد انتخابات عمومی شود، از خود می‌پرسد که آیا برخی از رای‌دهندگان او را به‌عنوان مردی می‌بینند که از نتایج انتخابات حمایت می‌کند تا فردی که از دستور کار قانون‌گذاری محافظه‌کار بیرون رانده شده است.

او می‌گوید: «این موضوع را می‌توان به‌عنوان یک جمهوری‌خواه خوددار و معقول دید، نه کلیت آن‌چه در زمان روی کار آمدن فرماندار قانونمند فعلی رخ داد».

یک چیز واضح است. ادعاهای نادرست در مورد سلامت انتخابات فقط باقی نمی ماند. آنها بر سر هویت حزب جمهوری خواه بحث می کنند و برای اواسط سال 2022 انیمیشن می کنند.

دیوید رالستون، رئیس مجلس جورجیا، به راهول بالی از WABE گفت: “هر کسی که تمام عمر خود جمهوری خواه بوده است، اگر این انتخابات 2022 به یک همه پرسی یا تجدید نظر در سال 2020 تبدیل شود، حزب جمهوری خواه در گرجستان باید با خونریزی روبرو شود. و شما می توانید آن را کنار بگذارید.” در جمعه.

رابینسون، یک استراتژیست حزب جمهوری‌خواه، می‌گوید که فکر می‌کند اکثر مردم قبلاً تصمیم خود را درباره ادعاهای تقلب در انتخابات ترامپ گرفته‌اند و نامزدهایی مانند پردو از آنچه رای‌دهندگان قبلاً به آن اعتقاد دارند، سرمایه‌گذاری می‌کنند.

کارشناسان اطلاعات نادرست مانند نینا یانکوویچ، یک همکار جهانی و نویسنده در مرکز ویلسون، نگران هستند. چگونه جنگ اطلاعاتی را از دست بدهیم. او می گوید دروغ گفتن در مورد تقلب در انتخابات در مبارزات انتخاباتی توسط نامزدهای سیاسی به بخش عمده ای از سیاست آمریکا تبدیل خواهد شد – و عواقب آن می تواند طولانی مدت باشد.

جانکوویچ می‌گوید: «این مربوط به سلامت بلندمدت سیستم دموکراتیک ما است و من نگران هستم که در سال 2070، ما هنوز به سال 2020 فکر می‌کنیم و مردم در این فکر هستند که آیا می‌توان به آرای آنها اعتماد کرد یا خیر.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما