انتخاب رشته بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در ایران چگونه است؟

برنامه ریزی کنکور تجربی تخصصی، پیگیری پیشرفت تحصیلی و ارائه خدمات مشاوره روان شناسی، علمی و تخصصی را در مرکز خدمات مشاوره کنکور تجربی دورخیز تجربه کنید. تست زدن دروس تخصصی، بلافاصله بعد از مطالعه و برای دروس عمومی، خداکثر تا 24 ساعت پس از زمان مطالعه دروس مورد نظر انجام گیرد. پسرم هم الان سال هفتم هست و من و مادرش که پزشک هستیم و تا قبل از این خیلی دغدغه درسی آروین رو داشتیم، الان با یه وضعیت آرمانی درسی مواجه شدیم که شبیه معجزه هست برامون. برای دو سال هست باهاشون کار میکنیم. در کنار دو دختر من که یکی کلاس دهم هست و یکیشون در مقطع ششم درس میخونه کلی شاگرد هم از شهرهای مختلف اومده بودن. در این بین چند سالی هست که با مجموعه نام آوران آشنا شدیم و دو تا فرزند خودم یکیشون از سال سوم ابتدایی و دومی از سال دهم تحت نظارت آموزشگاه قرار گرفتند. من خودم پزشک هستم و برای دخترم با توجه به حساسیت هایی که مد نظرم هست، بسیار مرکز با کیفیت و امنی هست. دخترم که الان دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بهشتی هست و قبولیش رو مدیون مجموعه نام آوران شمیران هستیم. واقعا دست مریزاد. پسر من با راهنمای ها و مشاوره و تدریس ممتاز دکتر رفتاری مدرسه ابرز و مفید و انرژس قبول شد و دخترم هم الان مدرسه ربانی درس میخونه که ما مدیون آقای دکتر هستیم.

نظر منفی شما وقت زیادی از من گرفت تا تحقیق کنم ولی باعث شد پی به قدرت و توانمندی بیشتر مرکز شهداد پی ببرم و اینکه آفرین بگم بهشون بابت این اعتبار که اونقدر عالی هستن که باعث شدن شما نگران جذب برای موسسه تون بشید و بخواید به دروغ زیر آب بزنید. این درست است که تحصیل در رشته های فوق نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد ولی برای قبولی در کنکور و کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ می توانید از همین الان تصمیم بگیرید. چند سالی هست که درگیری ذهنی همکارانم رو که اکثراً از اساتید دانشگاه هستن و متاسفانه در دام تبلیغات تلویزیون قرار گرفتن و سی دی های یکی از یکی بی فایدرو خریدن که حاصلش از ذست رفتن زمان و عقب افتادگی فرزندشون از پیشرفت و مشکلات روحی بسیار و تحمیل هزینه های گزاف بی حاصل برای خانوادشون بود رو از نزدیک میبینم. تازه در برابر رقباشون خیلی منصف هستن و امیدوارم مشکل درسی و برنامه ریزی آریا برای همیشه حل بشه. خواهر آریا رو هم میخوام از پایه سوم دبستان بزارم که دیگه مثل آریا تو کلاس دهم دچار مشکل نشیم چون واقعیت اینه که مدرسه ۸۰ درصد برای بچه های من کاری نمیکنن. سایتشون هم مثل درگاه بانکی https داره یعنی هم مجوز و هم ادرس و شماره تماس تایید شده هست.

برنامه ریزی، مطالعه درست، نمرات عالی و فعالیت های ورزشی و فوق برنامه آروین خیلی وضعیت خوبی داره و آرامش رو به خونوادمون هدیه داده. با اینکه ما ساکن شهرستان هستیم اما خیلی خدمات خوبی ازشون گرفتیم. ما خیلی راضی هستیم. بهترین انتخاب و روش تدریس رو به ما نشون دادن. ما دفتر خیابون دولت رو رفتیم و خیلی سرراست و دسترسیش آسون هست. وقتی دانشآموز در جلسات مشاوره تحصیلی خصوصی شرکت میکنه، مشاور تحصیلی باید توانایی و وقت کافی برای برنامهریزی شخصی رو داشته باشه. مشاور حرفه ای کنکور تجربی دارای خصوصیات و ویژگی های مختص به خود بوده که تضمین کننده قبولی در رشته پزشکی و سایر رشته های پرطرفدار تجربی خواهد بود. این روزها بازار مشاوره کنکور حسابی داغ است و افراد بسیاری صرفا بخاطر کسب رتبه ۲ یا ۳ رقمی، خود را مشاور حرفهای کنکور معرفی میکنند. هر ساله یکی از بزرگترین دغدغههای دانش آموزان و خانوادهها انتخاب مشاور تحصیلی خوب و مشاور کنکور حرفهای برای کسب نتایج عالی در امتحانات مدرسه یا کنکور سراسری میباشد.

بنابراین اعتماد دانش آموزان و خانوادههای زیادی نسبت به مشاوره تحصیلی از بین رفته و عطای داشتن مشاور را به لقایش بخشیدهاند. او معتقد است:« اگر تعریف و تمجیدهای کلیشه ای و جانبدارانه مجری قدیمی صداوسیما که اینروزها جایگاهش در حد شیپورچی تبلیغاتی و حقوق بگیر یکی از مؤسسات تولیدکننده بسته های آموزشی کنکور تنزل یافته است از سیّد امیر دیبازر نبود، اکنون این مشاور کنکور از محبوبیت بیشتری در میان دانش آموزان برخوردار بود و حداقل می توانست جایگاه بهتری در میان بهترین مشاورین تحصیلی کشور کسب کند، زیرا مردم بارها نشان داده اند که هرآنچه را که صداوسیما تبلیغ کند، آنها قبول ندارند و بالعکس. سوای از راهنمایی دانش آموز برای برنامه ریزی در زمان های مناسب و مطالعه کافی باید به دانش آموز آموزش های مهم را جهت تدوین یک برنامه متناسب و کامل برای اوقات مرده ارائه کند . جهت اطلاع از نحوه انتخاب رشته کنکور تجربی بر روی لینک قرمز کلیک نمایید. خصوصا با وضعیت تعطیلی مدارس که در ۱ سال گذشته با آن روبرو بودهایم و تلاش برای آموزش مجازی، اهمیت داشتن مشاوره تحصیلی بیش از پیش شده است. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین به عنوان پر افتخارترین و بهترین مشاور کنکور پزشکی ، چندین سال است که علاوه بر اصفهان به سراسر کشور به صورت آنلاین و تلفنی ارائه خدمات مشاوره ای دارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین مشاور کنکور لطفا از صفحه ما بخواهید.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما