سیلی زدن به مورینیو روی چمن مصنوعی

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته رم در مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف بودو گلیمت رفت و نیمه اول با نتیجه 1-2 به پایان رسید و بلاروس در نهایت به مصاف هم رفت. کم شده. 1-6 به حریف.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در واکنش به این شکست نوشت: یک کابوس برای رم در نزدیکی قطب شمال. این اولین بار در دوران حرفه ای مورینیو بود که تیمش 6 گل دریافت می کرد. رئال مادرید در نوامبر 2010 زمانی که یکی از تیم هایش شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد، با 5 گل مغلوب بارسلونا شد.

این روزنامه این شکست را اشتباهی تاریخی و بی شرمانه خواند و در انتقاد شدید از تیم پایتخت ایتالیا تنها نبود.

توتو اسپورت با اشاره به پیروزی 1-6 بودو گلیمات نوشت: سقوط رم در نروژ یک شکست تاریخی برای مورینیو است. نکته جالب این روزنامه این است که در حالی که بوتیم در این مسابقه سه گل به ثمر رساند ، این بازیکن تنها دو گل در این مسابقه به ثمر رساند.

کوریره دلو اسپورت، یکی دیگر از روزنامه های معتبر ورزشی ایتالیا، برای توصیف این بازی از عبارت «شکست فاجعه بار با آمار و تماشایی وحشتناک» استفاده کرد.

روزنامه اسپانیایی AS نیز قدرت تیم نروژی را نادیده نگرفت و به موضع سرمربی سابق رئال مادرید اشاره کرد: «به مورینیو سیلی بزنید.» این اولین بار است که شاگردان مورینیو در یک مسابقه 6 گل دریافت می کنند.

روزنامه اسپانیایی مارکا نیز با اشاره به نتیجه بازی نوشت بودو گلیمت یکی از شرم آورترین شکست های تاریخ باشگاه رم را به این تیم تحمیل کرد و این نتیجه برای مورینیو شوکه کننده بود.

در انگلستان ، اسکای اسپورتس در تجزیه و تحلیل بازی نوشت: “رم به شمال نروژ رفت تا سری برد خود را در گروه C گسترش دهد ، اما در چمن مصنوعی در ورزشگاه خانگی بودو گلیمت مورد توهین قرار گرفت.”

روزنامه سوئدی Aftonbladet، جایی که بودو گلیمت از مورینیو و رم عبور کرده است. “بودو گلیمات 6-1 رم. بله، نتیجه را درست خواندید. با هدایت ژوزه مورینیو، تیم برتر نروژ در لیگ اروپا امشب رم را از بین برد.”

مورینیو نیز پس از بازی مجبور شد به سوالاتی در مورد شکست تحقیرآمیز پاسخ دهد و دوران حرفه ای او برای بسیاری غافلگیرکننده بود. او گفت: «آنها خیلی بهتر از ما بودند. تیم اول آنها خیلی بهتر از تیم دوم ما بود. پس من مسئول این شکست هستم. می خواستم به بازیکنان استراحت بدهم و این دسته را انتخاب کردم.

جیمز هورناکسل گزارشگر اتلتیک نیز از اظهارات ژوزه مورینیو متعجب شد و در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: مورینیو گفت ما به تیمی بسیار بهتر از خودمان باختیم.

روزنامه دانمارکی BT با تمجید از عملکرد بودو گلیمت نوشت: نروژی ها با هدایت ژوزه مورینیو با مهارت توانستند به رم توهین کنند و به پیروزی بزرگی دست پیدا کنند.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما