فردا دوشنبه 19 آذر 1400 پیش بینی هوای تهران

[ad_1]

در رفتن بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده ها و نقشه های پیش بینی هواشناسی، آسمان تهران طی چند روز آینده آفتابی همراه با غبار محلی خواهد بود. فردا 20 دی ماه 92 آسمان تهران آفتابی و شاخص آلودگی هوا زرد می شود.

به گزارش فرارو، بر اساس پیش بینی های هواشناسی، آسمان تهران امروز آفتابی و حداکثر و کمینه دما بین 12 تا 3 درجه سانتیگراد باقی خواهد ماند.

امروز آسمان تهران ابری است و امروز دمای هوای تهران از سه درجه در شب به دوازده درجه در روز رسیده است.

پیش بینی دمای هوای تهران در روزهای آینده؛ حداکثر دمای هوا فردا ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (19 دی) کمی آفتابی با کمینه دمای 6 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و سه شنبه (21 دی) کمینه دمای 6 و حداکثر دمای 15 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (22 دی ماه) کمی آفتابی خواهد بود. درجه و حداکثر دما 16 درجه نور خورشید پیش بینی می شود.

جدول دمای هوای تهران در سه روز آینده را ببینید:

فردا دوشنبه 20 دی /// 1400 پیش بینی هوای تهران

وضعیت امروز و فردای شاخص آلودگی هوای تهران

کیفیت هوای پایتخت امروز (یکشنبه) از نظر غلظت ذرات با شاخص فوری 129 با قطر کمتر از 2.5 میکرون در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از سرگیری تردد از صبح امروز (18 دی) و عدم وزش باد موثر، میزان ذرات معلق را افزایش می دهد که باعث کاهش کیفیت هوا می شود. – مناطق ترافیکی روز به تدریج گسترش آلاینده ها را محدود می کند.

با توجه به کاهش سرعت وزش باد تا اواخر وقت امروز (18 دی) به دلیل افزایش ترافیک عصرگاهی بر تعداد ذرات معلق افزوده می شود تا شرایط ناسالم برای گروه های حساس در برخی نقاط پرتردد دور از انتظار نباشد.

فردا دوشنبه 20 دی /// 1400 پیش بینی هوای تهران

افزایش نسبی سرعت باد تا صبح روز دوشنبه (18 دی) باعث انتشار برخی آلاینده ها می شود، البته با افزایش تردد خودروها، میزان ذرات معلق افزایش می یابد. کاهش سرعت باد در طول روز می تواند از انتشار آلاینده ها جلوگیری کند.

با توجه به تداوم پایداری جوی و عدم وزش بادهای موثر تا اواخر وقت روز دوشنبه (30 دی ماه)، افزایش غلظت ذرات معلق و شرایط ناسالم برای گروه های حساس در اکثر مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

پیش بینی آب و هوا برای چند روز آینده

فردا دوشنبه 20 دی /// 1400 پیش بینی هوای تهران

از روز دوشنبه سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می شود و غرب و شمال غرب شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده برف و باران خواهد بود.

انتظار می رود تا روز دوشنبه با تثبیت هوا آلودگی هوا در شهرهای صنعتی افزایش یابد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما