ارلینگ یا هالر؟ کدام مهاجم هلندی تر است؟ (گزارش)

[ad_1]

به گزارش “ورجش سه” ، ارلینگ هلند شروع خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشت. او در اولین بازی خود مقابل RB Salzburg v Khanak در سال 2019 هت تریک کرد.

این بازیکن در 17 بازی برای تیم اتریش و بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان 21 گل به ثمر رسانده است که کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما هیچ یک از بهترین روزهای خود را به ثمر نرسانده اند.

در حال حاضر در رده نهم این مسابقات قرار دارد و به دنبال شکستن رکوردهای متوالی است. نروژی که پس از مصدومیت بهبود یافته است ، همه چیز را آماده کرده است تا بار دیگر پتانسیل خود را در دیدار امشب مقابل آژاکس نشان دهد که نبردی برای برتری در گروه C محسوب می شود ، اما این بار او تنها ستاره زمین نیست.

سباستین هالر در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان مقابل اسپورتینگ 5-1 5 گل به ثمر رساند. او گفت: “من هنوز نمی توانم باور کنم.” این یک رویا است و دیگر نمی توانم صبر کنم. سعی کردم زیاد هیجان زده نشوم زیرا همیشه آرزو داشتم در چنین مسابقاتی بازی کنم. تمرکز من روی کار من است و نمی توانم خوشحال تر باشم. “

اولین حضور پوکر در لیگ قهرمانان پیش از این در سال 1992 تنها به نام مارکو فان باستون با پیراهن میلان بود.

مهاجم بلند قامت فرانسوی که قبلا پیراهن های اوسر ، اوترخت و وستهام را بر تن می کرد ، توانست در 27 سالگی به همراه 7 بازیکن دیگر (آسپریا ، ژاکوبو ، رونی ، جاسینتا ، گرافیت ، براهیمی و اورسیک) رکورد هلند را بشکند. به در اولین بازی مسابقات هت تریک کرد.

در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2021 ، هالر 5/22 میلیون وستهم را ترک کرد و به آژاکس پیوست و اریک تون هوچ از عملکرد خود بسیار خوشحال است. او گفت: “به ثمر رساندن چهار گل در یک بازی لیگ قهرمانان عالی است.” یادم نمی آید کسی این کار را کرده باشد. فقط اسطوره ای مانند ون باستون دارای چنین آمار درخشان است. عملکرد او تاریخی بود و نشان دهنده کیفیت او بود. او به ما فشار زیادی می آورد و تنها مزیت او این است که بدن فیزیکی خوبی ندارد. “

هلندی قبلاً هالر را به اوترخت برده بود (51 گل در 98 بازی) و پس از ناکامی در تکرار رکورد فوق العاده خود در وستهام ، به لیگ هلند بازگشت. با این حال ، این بازیکن فصل گذشته به دلیل مشکلاتی در ثبت قرارداد خود در لیگ اروپا نتوانست بازی کند.

هالر در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک رکورد ویژه در برابر بشیکتاش به ثبت رساند: هیچ بازیکنی در دو بازی لیگ قهرمانان تا کنون 5 گل نزده است. هلند در دو بازی ابتدایی خود 4 گل به ثمر رسانده و پس از او فن باستون در میلان ، سیمونه در اتلتیکو و دروگبا در مارسی به ثمر رسیده اند.

هالر که در حال حاضر با 5 گل بهترین گلزن مسابقات است ، می گوید: “من بسیار مفتخرم که اولین بازیکنی هستم که به این موفقیت دست یافت.” من می خواهم گل های بیشتری بزنم و در همان سطح باشم. می توانستم گل های بیشتری به ثمر برسانم. “

هلند در 5 فصل اول خود در لیگ قهرمانان در سن 1 سالگی گلزنی کرد و فصل را در 10 بازی برای آربی سالزبورگ و دورتموند با 10 گل به پایان رساند.

اکنون هدف هالر بهبود رکورد خود در دیدار با هلند است ، در حالی که مدیران بروسیا دورتموند در نظر دارند در صورت خروج ستاره نروژی از ترکیب آنها بازیکن بخرند.

تن هچ پس از انتشار این خبر توسط مجله آلمانی بیلد هشدار داد: “من از برنامه های دورتموند اطلاعی ندارم.” با توجه به کیفیت هالر ، من انکار نمی کنم که او بازیکن جذابی برای آنها است. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که چنین انتقالی بسیار گران خواهد بود. “

این بازیکن فرانسوی در 12 بازی خود در این فصل 11 گل به ثمر رسانده که 5 گل آن در لیگ قهرمانان بوده است. هلند در 9 بازی 13 گل به ثمر رسانده است.

برنت ، هم تیمی هلندی گفت: “او یکی از سه مهاجم برتر جهان است.” او بازی خود را بیرون از محوطه جریمه بهتر می کند ، توپ را وارد می کند و کمک می فرستد. “

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما