(فیلم) دیدار جنجالی نصرت با مادرش; عینکتو بردار!

[ad_1]

Nuser Gokse، سرآشپز معروف و صاحب رستوران های زنجیره ای Nusser-et-Restorant، به دلیل به اشتراک گذاری ویدئویی از اولین ملاقات خود با مادرش در ترکیه دو سال بعد مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش فرارو، نصرت به دلیل شیوع کووید-19 به مدت دو سال از ملاقات با مادرش محروم شد و در نهایت برای دیدار با مادرش به ترکیه نقل مکان کرد، اما سبک زندگی مادر این سرآشپز میلیونر بسیاری از کاربران اجتماعی را غافلگیر کرده و باعث نصرت شده است. عینک زدن

سوالی که برای کاربران شبکه های اجتماعی وجود دارد این است که چرا مادر نصرت با وجود ثروت فراوانش به این سادگی و سادگی زندگی می کند، برخی دیگر این سوال را مطرح کرده اند که چرا نصرت در این ملاقات عینک آفتابی خود را به چشم نزده است.

نصرت گوکسه، 38 ساله، متولد ترکیه، معروف به خلیج نمک، مالک بیش از 15 رستوران در شهرهای سراسر جهان از جمله دبی، میامی و لندن و کانر مک گرگور، شان کامز، دیوید بکهام و لئوناردو دی. کاپریو طرفدارانی دارد. از این برند

روش سرو استیک و انتشار آن در شبکه های اجتماعی او را در بین کاربران اینستاگرام محبوب کرده است. غذای رستوران او نیز به قدری گران است که یک استیک با روکش طلا در رستوران نصرت لندن بیش از 4000 قیمت دارد.

با وجود ثروت هنگفت نصرت، ویدئوی او که مادرش را در آغوش گرفته و خانه پدر و مادرش را نشان می دهد، ساده و مرتب است.

نصرت گوکسه که می گوید دو سال است مادرش را ندیده است، این کلیپ را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: دو سال بعد مادرم را دیدم.

این ویدئو تا کنون نزدیک به 6 میلیون بار دیده شده و هزاران نظر مثبت و منفی داشته است که بسیاری از آنها حاکی از آن است که نصرت باید مقداری پول برای خرید خانه جدید برای مادرش خرج کند.

یکی نوشت: اینقدر پول داری، چطور مادرت در عمارت زندگی نمی کند؟ دیگری اضافه کرد: بعد از 2 سال؟ چرا؟ چرا یک خانه خوب برای والدین خود نمی خرید؟ الان پولدار شدی؟!

کاربر دیگری نوشت: برای مامانت یه خونه جدید بگیر؟! چه شرم آور! یه کاری براش بکن! او زندگی نمی کند! او از اینکه می بیند پسرش این همه پول دارد ناراحت می شود و به او سر نمی زنند و نمی گذارند در چنین خانه ای بماند.

کاربر دیگری نوشت: مامان عینکتو بردار.

دیگری گفت: یارو! دکمه پیراهن را در بیاور، هر ماه باید بروم پیش مادرم.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما