یوونتوس 1-0 رم ؛ کابوس اورساتو و VAR مورینیو

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، یوونتوس میزبان یکی از جدی ترین بازیهای هفته هشتم مسابقات سری A بود که با برتری یک بر صفر رم به پایان رسید.

رم شروع خوبی داشت و می توانست در دقیقه اول بازی گل پیروزی را به ثمر برساند اما ضربه سر یونلوکا مانچینی به کرنر فرستاده شد و واکنش بزرگی از ووکزنی به همراه داشت.

یوونتوس در دقیقه 16 گل پیروزی را به ثمر رساند. پس از ارسال ماتیاس دی شیلیو ، رودریگو بنتاتکور ، ضربه سر به مویس کین رسید که او با ضربه سر تماشایی این بازی را 1-0 کرد.

رم در پایان نیمه اول بازی از نقطه پنالتی به گل رسید. تک آهنگ تامی آبراهام باعث شد تا توپ به هنریک مختار برسد. با این حال ، خطایی از سوی وویچ شزانی باعث شد تا ستاره ارمنی در محوطه جریمه به زمین بیفتد و داور پس از بازبینی صحنه در کراس و اتاق VAR نقطه پنالتی را نشان داد.

در ابتدا به نظر می رسید که تامی آبراهام ضربه پنالتی را وارد می کند ، اما در پایان جردن ورتوت پشت توپ ایستاد ، اما ضربه خوب او توسط وویسیچ شچسین که می تواند نقش ناجی یوونتوس دروازه بان لهستانی را بازی کند و ماکس آلگری تیم را برد ، متوقف نشد. رختکن. بودن.

یوونتوس می توانست در اوایل نیمه دوم گل دوم را به ثمر برساند ، اما ریباند درخشان فدریکو برناردسکی پاسخ خوبی از سوی پاتریسیو دریافت کرد و مویس کین در توپ برگشت موفق به گلزنی نشد.

سپس دوباره صحنه مشکوکی در محوطه جریمه رم رخ داد. جایی که به نظر می رسد جورجو کیه لینی روی لورنزو پلگرینی اشتباه کرده است ، اما نه داور و نه VAR اشتباه کردند.

در دقیقه 3 ، رم می توانست با تک درخشانی از ماتیاس وین بازی را مساوی کند ، اما آخرین ضربه این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

رم بار دیگر در دقیقه 84 دروازه یوونتوس را باز کرد ، اما ضربه کریستیانو توسط لئوناردو بونوچی در میانه زمین دفع شد و با اختلاف کمی به کرنر رفت.

در ادامه بازی ، شاگردان ژوزه مورینیو سعی کردند زمین بازی را مساوی کنند اما موفق به انجام این کار نشدند تا این دیدار با تساوی بدون گل یوونتوس به پایان برسد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما