اتلتیکو 2 – 3 لیورپول ؛ انتقام از باشگاه و ال چولو

[ad_1]

به گزارش “ورش سه” ، اجازه دهید تلتیکو مادرید که تازه دو گل در دقیقه اول دریافت کرده بود ، پس از اخراج آنتونی گریزمان در نیمه دوم 10 گل را از دست داد و در نهایت با نتیجه 2-3 به مرسی شکست خورد.

لیورپول بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه هشتم اولین گل را به ثمر رساند. محمد تلتیکو در پشت زمین حرکتی فنی انجام داد و محمد سالا را یکی پس از دیگری رها کرد و ضربه زمینی وی پس از برخورد با جیمز میلنر وارد دروازه شد و البته گل به دست سالا رسید.

حملات لیورپول ادامه داشت و به زودی این تیم گل دوم را به ثمر رساند. توپ خطا فیلیپه از پشت دروازه به نبی کتا باز می گردد و او به صورت دیدنی جان اوبلاک را برای یک ضربه والی زیبا در کرنر شکست می دهد.

اتلتیکو مادرید سپس سعی کرد جبران کند و اولین گل را در دقیقه 20 به ثمر رساند. روی ریباند از کرنر ، ضربه زمینی کوکه به درون دروازه توسط آنتونی گریزمان مهار شد و ستاره فرانسوی خیلی زود فاصله را کم کرد.

آنتونی گریزمان در دقیقه 27 و روی پاس کک برای لیورپول گل تساوی را به ثمر رساند ، اما ضربه چیپ او به آلیسون بیکر برخورد کرد و یک موقعیت طلایی را از دست داد.

اما اتلتیکو مادرید در دقیقه 34 گل دوم را به ثمر رساند. در بین جمعیت مدافعان لیورپول ، ژائو فلیکس توپ را از سمت چپ به آنتونی گریزمان واگذار کرد و او با یک چرخش دیدنی و یک ضربه زمینی به گوشه دروازه ، بازی را به تساوی کشاند.

در پایان نیمه اول ، به دلیل تأخیر مدافعان لیورپول ، توماس لامار در موقعیت تک به تک با زاویه باریک قرار گرفت ، اما به دلیل خروج آلیسون نتوانست گلزنی کند و نیمه اول با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. 2 تساوی

لیورپول در نیمه دوم شروع خوبی داشت و به زودی فرصتی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه سر سادیو مانه توسط یان اوبلاک مهار شد.

دو دقیقه بعد ، از طریق یک دره عمیق توسط رودریگو د پائولو ، یانیک کاراسکو در موقعیتی یک به یک در سمت راست قرار گرفت ، اما آلیسون دوباره باهوش به نظر رسید و فرصت را مهار کرد. اما در دقیقه 53 ، آنتونی گریزمان خطایی عجیب مرتکب شد و کاراته بابی فرمینو را لگد کرد تا با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شود.

دقایقی بعد لیورپول این شانس را داشت که از یک حمله 10 نفره در یک حمله کامل استفاده کند و گل بزند اما ضربه اندرو روبرتسون از بالای دروازه اوبلاک عبور کرد.

اما هرموسو دیگو جوتا را با بدن خود در منطقه متوقف کرد تا در دقیقه 78 یک ضربه پنالتی به لیورپول وارد شود.

محمد سالا پشت توپ بود و با ضربه در جهت مخالف موفق شد گل برتری لیورپول را به ثمر برساند. دقایقی بعد داور ابتدا پنالتی اتلتیکو را اعلام کرد و پس از مرور صحنه نظرش عوض شد.

در پایان بازی و روی ارسال سوارز ، ضربه کره از بالای دروازه عبور کرد و بازی را با برتری 2-1 لیورپول به پایان رساند.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما