راهنمای خرید خرید گوشی‌ارکرده سامسونگ

[ad_1]

روآرو– قیمت گوشی های اخیر آنقدر بالا رفته که حالا بازار ر و فروش کارکرده رونق گرفته است. S21 Ultra 5G برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته راه اندازی شده است. یای سری نوتاران خاص خود را دارند و هرکسی کسی 20 را باید آخرین ورژن ی‌های‌ها در این بد نیمانیم. دست‌دوم دست‌دوم این گوشی را پنج میلیون یونان کمتر از نسخه، ۲۰ میلیون تومانی می‌فروشند. سری های سری M و تنوع بیشتری نسبت به مدل های سری S و نوت ارزان تر هستند و معمولاً با هر یای می توانند نسخه های دست دوم آن ها را خریداری کنند. حتی با کمتر از می یکلیون یونان.

یاهنمای خرید گوشی های سری اس کارکرده

سری بهارش فرارو، گوشی‌های سری S، راران سامسونگ معرفی می‌شوند. حال حاضر گلکسی S21 و یای مختلف در آخرین هل‌های سری رار می‌روند ممکن است ست ستالا فروشنده‌ها بتابت کسیلکسی S21 Ultra 5G نو با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ یونا با میل کسی. 21 گوشی در یای مربوط به یایل کارکرده با رقم های 21، 21 می 22 یونلیون تومان فروخته می شود و ییایی در این رقم گلکسی S21 را می فروشند آن را در معرفی می کنند. 20لکسی S20 در سال ۲۰۲۰ توسط مسونگامسونگ روانه بازار ر. ۵G و دست‌دوم این یکی دقیقاً از ۲۰ میلیون یونانی آگهی شده و در ایرایر آگهی‌ها رقم‌های کمتری را برای این مدل پیدا می‌کنید.

کسیلکسی S10 در سال 2019 و، زل ز ز S20، ،ار سامسونگ لقب شتاشت شت. هرکسی بعد از حدود سال مدل دست‌دوم و نسبتاً تمیز گلکسی S10 را می‌شود با کمتر از یک میلیون یونانی ناری ری. 10 در هله پاسداران تهران برای این گوشی 9 یونلیون تومان و یک در هله یایی بتابت S10 + 100 میلیون تومان ینافت می کند. مدل‌های بازارهای ارزان‌قیمت دست‌دوم دست‌دوم همیشه نداند شما را با رقم‌های وسوسه‌کننده‌های روبرو می‌کنید. 10ل یک آگهی به گلکسی S10 کارکرده با قیمت دولیون یون 500 رار تومان که با بازکردن آگهی متوجه می‌شوید می‌شوید گوشی ماشین مشکای مشکلی مثل شکستگی LCD است. 9لکسی S9 را حدود شش تا هفت میلیون تومان آگهی کرده و رقم های کمتری هم چشم چشم چشم. هرکسی اس 8 کارکرده که پنج سال پیش معرفی می‌تو نکند از رار میلیون تومان ارزش داشته باشد.

یای کارکرده سری S سامسونگ

قیمت

در S21

۲۰ تا ۲۲ میلیون یونان

در S20

کثراکثر ۲۰ میلیون یونان

در S10

کثراکثر ۱۰ میلیون یونان

در S10 (ال سی دی شکستها)

دو یونلیون و و ۵۰۰ رار ران

در S9

شش تا هفت یونلیون

در S8

ماشین چهار رلیون یونان

Note خرید یای سری Note کارکرده

یای سری نوت نوتاداران خاص را دارند. افرادی که حاضر هستند همین همالا برای آخرین اینل این ین گ گلکسی کسی نوت 20 نزدیک به ۲۰ یونلیون یونان ناقابل پرداخت کنند. این گوشی دوا دو سال پیش از بازار جهانی درآورد و الان مدل‌های کارکرده آن در ایت‌هایت‌های و فروش با ۱۵ یونیون تومان خرید کرد. البته تا دلتان بخواهد برای این مدل آگهی‌هایی به‌چشم می‌خورد که فروشندگان رقم‌های بالاتر را برای آن در نظر می‌گیرند. Noteلکسی نوت 10 در حوای حول وحوش 10 میلیون یونانی قیمت دارد، اما می‌شود بایون میلیون یون مسونگ رار تومان می‌شود مسونگام‌سونگ Galaxy Note10 Lite کارکرده‌ها را می‌خرید که به ترتیب به مسونگ مسونگ می‌رسید. نوتای زیادی برای گلکسی نوت 9 رقم شش تا هفت یونلیون تومان را برای فروش در نظر گرفتن کسی که گلکسی 8 در آگهی‌ها تقریباً چهار تا شش میلیون تومان د رارد. مدل شخصی شخصی کارکرده این گوشی با همه لوازم جانبی شش میلیون تومان می‌فروشد و مدعی می‌شود بدون ایراد ا ست. یک نفر دیگر رقم فروش چهار میلیون تومان نوشته و به باب برخی از زای گوشی اشاره کرده است.

گوشی های کارکرده سری نوت مسونگام سونگ

قیمت

کسیلکسی نوت 20

حدود ۱۵ یونلیون یونان

کسیلکسی نوت 10

حدود ۱۰ یونلیون یونان

کسیلکسی نوت 9

شش تا هفت میلیون یونانی

کسیلکسی نوت 8

چهار را شش ششلیون یونان

واهنمای خرید گوشی های سری A و M کارکرده

سری های سری A و سری M سامسونگ ارزان‌ترین مدل‌های این برند برند. 5 مدل نو این گوشی‌ها از حدود دو میلیون یونانی آغاز می‌شود و یای امثال گلکسی A52s 5G به نزدیک به ۱۲ میلیون تومان می‌رسد، اما نسخه‌های کارکرده این ین کسیلکسی A12 با قیمت تقریبی رار میلیون تومان ظرف یک سال گذشته همیشه پرفروش‌ترین فروشگاه‌های سامسونگ دیده شده است. برای ارتباط با ‏A12‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. ای بسیاری هم بابت این گوشی گوشی به‌چشم می‌خورد می‌خورد قیمت حدودا حدود سه‌لیون ۵۰۰ رار تومان قرار نمی‌دهد. A32 یکی دیگر از ادیگر میان‌رده‌های محبوب سامسونگ است و نداند نسخه نو هفت هفتلیون یونان قیمت داشته است. A32 کسیایت دیوای زیاید کسیلکسی A32 سامسونگ کارکرده را حدود پنج ششا شش میلیون تومان آگهی نداند. 11لکسی A11 دست‌دوم دست‌دوم ت سه سه‌لیون یونان می‌شود فروخته.

A50 70ارکرده که تحت عنوان در حد حد نو شده بین رار تا پنج میلیون یونان، کسیلکسی 70 A70 کارکرده نهایتا هفت میلیون تومان قیمت رد برخی حاضر با رقم‌ها هستند. کسیلکسی M32 نو یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های سری M تقریباً پنج میلیون تومان ارزش دارد و مدل‌های کارکرده این گوشی را در سایت دیوار بین سه تا چهار میلیون و یون را را توما دارد. M10 مدت زیادی است که روی این پروژه کار می کند و M10 بیش از یک سال است که روی این پروژه کار می کند. این بودجه کمتر از یک یونلیون یونانی می‌شود مدل‌های کارکرده بسیاری را بین یای سری A و M در آگهی‌ها دیده می‌شود که در قسمت‌هایی به مشکلاتی مانند وجود خط‌وخش خط‌وخشش LCD اشا می‌شود.

وای کارکرده سری A و M سامسونگ

قیمت

در A12

دو تا سه یونلیون و ۵۰۰ هزار تومان

در A32

پنج تا شش میلیون یونان

در A11

دو تا سه میلیون یونان

در A50

ار تا پنج یونلیون

در A70

پنج تا هفت میلیون یونان

در M32

سه چهار میلیون و هزار ران

در M12

سه چهار میلیون و هزار ران

در M10

دو تا دو یونلیون و ۵۰۰ هزار تومان

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما